Přejít na obsah

ojeta pneu vnitrek viz foto


riderfery

Doporučené příspěvky

zdravim mam dotaz ohledne pneu proc se tohle deje? 

muze to byt vlivem spatne geometrie  tlumicu  loziska v kolech mam nove ramena delane asi pre 20000km takle blbe se ojizdi jenom kolo na strane ridice  nekde to je ze vylezlo platno a nekde vubec, proste nesoumerne  mam tam rozmer 245/40 R18 

dalsi vec zkousel jsem to natocit ale pres mobil to neni moc slyset od predniho kola prozmenu od spolujezdce se pri rozjezdu ozve krupani,loupani i kdyz auto jede rovne nebo do zatacky vzdycky kdyz auto zabere nebo povoli muze to delat tlumic pri zaberu se otevre pri povoleni zavre a neco tam loupe krupe cca do 60kmh nevi nekdo cim to muze byt ramena tlumice? nezazil to uz nekdo 

CAM01006 (1).jpg

CAM01004.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak to kolo sundej, dále demontuj brzdič a zkontroluj ložisko ne? To křupání by mohlo být skutečně ložiskem, vznikne tam vůle a následně brzdový kotouč šourá o držák třmenu. Při demontovaném třemu a kotouče zkontroluj vůle. Prostě chytneš náboj, zatočíš s ním a zahýbeš do stran. Ale špatné ložisko bys měl poznat hučením při jízdě, hlavně do levé nebo pravé zatáčky. Při hodně špatném ložisku se v autě nedá skoro být

Tlumičem 100% není, neboť vrchní uložení je pevně přišroubováno ke karoserii (viz foto)

Je také možné (a na to sázím), že Ti někdo zkazil montáž ramen, s tím se setkávám hodně často, a jsou utržená

A moje poznámka: 245/40 R18   jsou hodně blbý kola - široký a nízký profil a ramena odjdou třikrát rychleji, než na originálu (205/55 R16)

Jakou značku ramen jsi tam dával a měnil jsi opravdu všechny?

20140920_125220.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

loziska jsou dane asi tri tydny a dela to stejne jako predtim, a ty ramena jsem si taky myslel byla v nich vule komplet cele vymenene ale po vymene je to porad stejny jako pred vymenou a ted jsem minuly tyden jsem byl na stk aby mi ocihli vuli v ramenech a tam nic nezjistili  jedine na co jsem nesahl jsou tlumice na ty se chystam ted koupim komplet sach pera tlumice ulozeni vsechno nove a pak uz zbyva asi jen napravnice uz me to docela sere jeste me napadlo ulozeni ty stabilizacni tyce to jsem taky nedelal  . Myslel jsem to tak ze kdyz tlumic jezdi nahoru dolu jestli neni proste uplne vhazlu a neco v nem neloupe. Ale dela to jen do 60kmh pak uz to neni slyset. A co ta blbe ojeta pneumatika a proc jen jedna

Editováno: , autor: riderfery
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty vole !!!! Vyser se na tlumiče

Neřeš loupání, ale řeš ty sjetý pneu !!!!

Někde jsi prostě něco posral při montáži ramen, nebo ložisek

To mě úplně vždycky rozhodí, tohle. Dáš si na auto debilní rozměr pneu ještě k tomu, sjíždí se Ti to až na kordy a Ty řešíš loupání :unsure:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

co jde posrat na ramenech vymontujes namontujes nova utahnes v zatizenem stavu ...a loziska mi nalisovali v servisu lisem na loziska nedelal jsem to kladivem nebo nejakym podobnym zpusobem a ta pneu na strane ridice se ojizdi porad stejne pred i po vymene techto dvou veci a proc to dela jen strana u ridice pred a po vymene porad stejne ......proste to neres vyresim si to sam dik

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Máš ty spodní ramena ve správných otvorech? Jsou tam na nápravnci vždy dvě díry cca 1cm od sebe jestli jednu stranu nehodily jinak. Když máš podle tebe vše namontováno nemáš ohlou těhlici ?  Jinak jak píše Sup tlumiče na to vliv nemají

Editováno: , autor: Pavska
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky bych řekl, že to může být jedině geometrií - odklonem. A jestli se to ojelo takhle tragicky, tak to musí být vidět od oka. Vezmi olovnici a změř odklon, nevím jak na Supovi, ale bývá okolo 0 stupňů, to zanamená, že kolo má být svisle, takže od svislice k disku nahoře i dole stejně daleko, v horším případě pár mm rodíl (max 4).

Do strany to netáhne??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To nejspíš ano. Ono stačí na těch pneu s výškou 40 projet díru a ohne se. Ten podvozek prostě není na taková kola dimenzován

Sice to hezky vypadá, ale to je vše. Auto dostává doslova na prdel. A šířka 245 je taky moc perfektní. Tam se Ti brzy projeví čepy řízení, možná převodka řízení, nebo servo. I když bych se vůbec nedivil, kdybys měl ohnuté nějaké rameno, i když je nové.

Editováno: , autor: SUP1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

aha tak to necham zmerit a kouknu do manualu ....no to jsem nevedel ze ta tehlice je schopna se ohnout..no nic asi koupim nejaky kola 225/45 r17 a bude ..ty 18 s tema 245 tam uz byly tak jsem tam chtel dat 225/45 R18 ne 40 protoze ty jsou dost nizky ale asi jak ctu tak se na ty 18tky mam vysrat 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 8 hodinami, SUP1 napsal:

Jestli myslíš ramena, tak vnitřní. Na těch vnější je to vidět už i opticky a myslím, že tady problém nemáš

Pokud by to dal do vnější, tak by to udělalo to, co to dělá, tj. velký odklon a opotřebovanou vnitřní hranu pneu.

A naopak, aby se opotřebávaly pneu tak jak je uvedono výše, musí kolo jet po vnitřní hraně, tzn. že spodek kola musí být dál od osy auta (kola víc do písmene A). To se deformací ramene nestane.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...