jakudo Vloženo 5. Září 2016 Sdílet Vloženo 5. Září 2016 Zdravím, Mám možnost odkoupit firemní Octavii III Combi (7/2013) Elegance 2.0 TDi 110kW DSG, najeto 175tis, servisní knížka, pravidelný servis za 290tis včetně DPH. Nemám s naftovými motory žádnou zkušenost a 175tis km je docela dost. Na druhou stranu věřím, že vydrží ještě spoustu desítek/stovek tisíc km. Zajímal by mne Váš názor, jestli spíš jít do této Octavie nebo raději novou Fabii Combi Style, 1.2 TSI 66 nebo 81 kW manuál. S nějakým příslušenstvím navic za cca 360-380tis. Auto je určeno jako rodinné (zatím máme jedno malé dítě). Jeté větší, levnější nebo nové, menší dražší? Díky za jakýkoliv názor:) Sent from my iPad using Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LiveBomb Vloženo 5. Září 2016 Sdílet Vloženo 5. Září 2016 Hlavně by sis měl ujasnit jaké trasy s tím budeš jezdit a podle toho vybírat jestli naftu nebo benzín. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jakudo Vloženo 5. Září 2016 Autor Sdílet Vloženo 5. Září 2016 (editace) To je jasný. Jelikož už jedno auto máme (Roomster na LPG), se kterým jezdím ty krátké vzdálenosti do práce, tak to druhé bude spíš pro manželku, která by jezdila také krátké trasy (s dítětem k doktorce, nakoupit atd), ale budeme s tím jezdit i dlouhé vzdálenosti (k rodičům na Moravu, víkendové výlety atd). Čekám tak 30% jízd do 50 km, 70% nad 50km. Sent from my iPad using Tapatalk Editováno: 5. Září 2016, autor: Luďa Necituj bezprostředně předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 5. Září 2016 Sdílet Vloženo 5. Září 2016 vzhledem, k tomu, že řešíš takovéto dilema, tak bych řekl, že auto velikosti Octavie vůbec nepotřebuješ.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jakudo Vloženo 5. Září 2016 Autor Sdílet Vloženo 5. Září 2016 Jasný, to asi nepotřebuji, ale zase je o dost levnější než nová Fabie (nechci výbavu v úplném základu). A peníze nejsou neomezené. To je právě to dilema:)Sent from my iPad using Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JirkaBrno Vloženo 5. Září 2016 Sdílet Vloženo 5. Září 2016 na to aby manzelka jela nakoupit a s ditetem k doktorce potrebujes auto za 300t? nevim no.. ja jsem rad, ze jsem se jednoho auta v rodine zbavil a zbylo nam jen jedno.. fabka 1.4 16V combi na LPG..poskladame se tam i s dvema deckama.. mit dve auta mi prislo zbytecne vyhazovani penez, ono povinne ruceni, servis atd atd.. taky neco stoji.. tak ale, jestli tyto veci neresis, tak pak jo.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jakudo Vloženo 5. Září 2016 Autor Sdílet Vloženo 5. Září 2016 No, když to napíšeš takhle, tak to je skutečně blbost:) napsal jsem to dost obecně. Samozřejmě, že to nebude jen na jízdu k doktorce atd. Roční nájezd předpokládám tak 18tis. Bude to jako hlavní rodinné auto. Ten Roomster, co máme má nejlepší za sebou (postavili jsme s nim v podstatě dům). Bohužel bydlíme na vesnici a tam se bez druhého auta neobejdeme, tak to proto to řešíme. Ve městě s MHD bych to taky neřešil.Samozřejmě peníze řešíme, ale nechci nějakou bazarovou, 10let starou fábku za 50, kde bych se na to auto nemojl spolehnout (mám tu zkušenost). Proto vybíráme buďto nové, aby to dalších 10 let vydrželo nebo to služební.Sent from my iPhone using Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tragedie_v_JZD Vloženo 5. Září 2016 Sdílet Vloženo 5. Září 2016 (editace) Pokud je ta Octa s rozumnou historií a bez zavad.... vzal bych tu ..... sice ta motorizace bude trosku overkill, nicmene fabie jako rodinne auto (predpokladam v budoucnu) pro ctyri osoby není zrovna zazrak a pak si zacnes rikat "proc ja vul tu octu nevzal"... BTW: bral bych tu oktu uz jen kvůli tomu DSG .. pokud nejsi teda clovek, co za kazdou potřebuje kvedlat pákou. Kolik za rok tim plánujete najezdit? TO bude to, co by to mělo rozhodnout... Editováno: 5. Září 2016, autor: Tragedie_v_JZD Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jakudo Vloženo 5. Září 2016 Autor Sdílet Vloženo 5. Září 2016 Jestli automat nebo manuál je mi asi jedno. Hlavně tempomat je důležitej:) předpokládám nájezd cca 18 tis za rok. Teď uděláme s roomsterem cca 25tis. Když ho omezím jen na jízdu do práce a z práce, tak mi cca zbývá těch 18 tis, co bychom s tím najeli.Historii znám, protože je to naše firmení - nebouraná, pravidelně servisovaná, žádný problém. Ve firmě s tím jezdili 2 lidi, řekl bych celkem slušně.Sent from my iPad using Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 5. Září 2016 Sdílet Vloženo 5. Září 2016 před 53 minutami, jakudo napsal: Jasný, to asi nepotřebuji, ale zase je o dost levnější než nová Fabie (nechci výbavu v úplném základu). A peníze nejsou neomezené. To je právě to dilema:) Tím spíše kupuj auto jaké potřebuješ a ne jaké ti kdo nabízí - I tu fabii můžeš koupit jako ojetou, všude jsou jich mraky. Osobně bych kupoval auto s max 100 tisíci. (abych měl jistotu, že mi vydrží dalších 100 tisíc). Chápu, že u tý firemní oktávky máš garantovaný nájezd kilometrů, nadruhou stranu je přesně ve věku, kdy s velkou pravděpodobností začne požírat první velké investice. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jakudo Vloženo 5. Září 2016 Autor Sdílet Vloženo 5. Září 2016 Já se všeobecně bazarových aut bojím - nemám k nim moc důvěru (špatná zkušenost). Proto jsme uvažovali o nové Fabii. Ale naskytla se právě možnost té služební Octavie, kde mě moc nevadí, že není nová, když o ní vím v podstatě všechno - navic o něco levnější...Sent from my iPad using Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 5. Září 2016 Sdílet Vloženo 5. Září 2016 Pokud jsi s tím autem sám nejezdil, tak je otázkou, co všechno o té Octavii víš navíc, oproti tomu, co by jsi si mohl zjistit o autu z bazaru (a dnes se toho dá zjistit docela dost). Pravidelný servis mají prakticky všechna auta do tří let a díky tomu je u nich i celkem dobře zdokumentovaný nájezd + záznamy ze servisu. A protože jsou ta auta relativně nová, tak je jejich majitelé i pojišťují, z čehož se zase dají zjistit případné havérie. Pokud z nějakého důvodu preferuješ nová auta, tak bych řekl, že v úvahu připadá ještě tak roční ojetina s 30 tisíci, ale ne auto se 175 tisíci - to je prostě úplně jiná kategorie. Naopak pokud jsi ochoten koupit auto a s takovýmto nájezdem, tak nechápu, proč by jsi měl vyhazovat peníze za funglovku.... to dilema je prostě příliš odezdi ke zdi. Možná si ještě upřesni priority. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ziza23 Vloženo 5. Září 2016 Sdílet Vloženo 5. Září 2016 ono taky záleží, jestli to má nalítáno po Čechách, Praze a nebo po německý dálnici Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jakudo Vloženo 5. Září 2016 Autor Sdílet Vloženo 5. Září 2016 V podstatě pouze česká dálnice olomouc-Praha a občas BerlínSent from my iPhone using Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LiveBomb Vloženo 5. Září 2016 Sdílet Vloženo 5. Září 2016 Disel s najezdem 18k rocne nema moc smysl. Aby se vyplatil musel by najet tak 2x tolik. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jakudo Vloženo 5. Září 2016 Autor Sdílet Vloženo 5. Září 2016 Ok, dík za názor:)Sent from my iPhone using Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 5. Září 2016 Sdílet Vloženo 5. Září 2016 před 25 minutami, jakudo napsal: V podstatě pouze česká dálnice olomouc-Praha a občas Berlín Sent from my iPhone using Tapatalk Tak to je podvozek hyn........ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LiveBomb Vloženo 5. Září 2016 Sdílet Vloženo 5. Září 2016 Když vidím, v jakym stavu jsou ty 110kW Diesely u nás ve firmě a to má najeto mezi 80k a 100k tak bych to nekoupil i když to dohledatelnou historii. Každý, kdo s tím jezdí se k tomu chová jako dobytek a nešetří to (proč by, jeho to není) a pravidelný servis tomu moc nepomůže. Ono pravidelný a autorizovaný servis ještě neznamená kvalitní. U nás Octavie opouštějí firmu s nájezdem cca. 200k (staří cca. 4-5 let) a prodávají se max. za 200k s tím že do toho ještě celkem dost nasypeš. Raději bych se podíval třeba na roční vozy, sice to možná nebude tak vybavený, ale bude to relativně nový a bezproblémový auto. A jak tu někdo psal, stejně se rozhoduješ víceméně mezi dvěma extrémy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PistaTT Vloženo 5. Září 2016 Sdílet Vloženo 5. Září 2016 ak kupujes auto na 5-7 rokov, tak by som sa asi nebal ani tej oktavky. pises, ze by mala byt v dobrom stave, po relativne slusnych vodicoch - kolegoch. kvoli jazdam po D1 Praha - Brno bude otazny stav podvozku, treba zistit co tam bolo menene, kedy a co sa da ocakavat do buducna... kontrola stavu tlmicov je v tomto pripade povinnou jazdou este pred kupou. tym padom, ak sa da do putzu ten podvozok, by mala bez vacsich problemov (bez potreby dalsich vacsich oprav) vydzat odhadom do 300t km (pri rozumnom zaobchadzani). da sa predpokladat, ze nasledne uz bude tych oprav a servisu vyznamne pribudat. problem s jazdenymi oktaviami vo vseobecnosti byva premrstena cena... za podobne peniaze som nedavno kupil passata B7, sice trochu starsieho ale porovnatelne ojazdeneho... (a to sme povodne chceli oktavku... ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jakudo Vloženo 6. Září 2016 Autor Sdílet Vloženo 6. Září 2016 Jasný, musím si to nechat zkontrolovat v servisu, o tom není pochyb. To mi pak taky třeba udělá větší jasnoSent from my iPhone using Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 6. Září 2016 Sdílet Vloženo 6. Září 2016 před 10 hodinami, PistaTT napsal: ....by mala bez vacsich problemov (bez potreby dalsich vacsich oprav) vydzat odhadom do 300t km .... to by mě zajímalo, kde bereš tento optimismus. Jasně že jsou výjimky, ale spíš je pravděpodobnější, že kolem 200 tis. začne postupně sypat a kolem 250 - 280 tisíc už bude mít velmi slušně zainvestováno. Marně přemýšlím o nějaké důležité součástce na tom autě, o které bych mohl prohlásit, že bez problémů zvládne oněch 300 tisíc, naopak všechny poměrně běžně umírají i při polovičním nájezdu. S tím se musí počítat, proto to auto taky stojí polovinu ceny nového. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PistaTT Vloženo 6. Září 2016 Sdílet Vloženo 6. Září 2016 Asi som optimista... s OII som jazdil do 408t, pričom do 300t stačil bežný servis a brzdové doštičky. Až potom sa to začalo...S OIIFL som do 200t nemal žiadny vážnejší problém a ani náznak toho, že by sa malo k niečomu schyľovať.OIII RS mám aktuálne iba 105t, no zas nepredpokladám, že by šli s kvalitou o 2 triedy nižšie (na úroveň francúzskych áut).Sent from my HTC One M9 using Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jakudo Vloženo 6. Září 2016 Autor Sdílet Vloženo 6. Září 2016 Jj, rodiče měli O1 a taky měli necelých 200tis a vše ok. Teď s tím jezdí známej a a je stále spokojen...Sent from my iPad using Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 21. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2016 Tak jak jsi se nakonec rozhodl ? Pokud nemáš ještě vybráno , nedíval jsi se na referenční vozy (ŠkodaPlus) - tam jsou někdy celkem dobře vybavený roční vozy s rozumným nájezdem, když se bazarovek bojíš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jakudo Vloženo 21. Říjen 2016 Autor Sdílet Vloženo 21. Říjen 2016 Jak jsem se rozhodl? Myslím, že dobře:) včera jsme si přivezli Fabii Fabia Combi - Green Rallyehttps://r.tapatalk.com/shareLink?url=http%3A%2F%2Fforum%2Eskodahome%2Ecz%2Findex%2Ephp%3F%2Ftopic%2F137291-Fabia-Combi---Green-Rallye&share_tid=137291&share_fid=33458&share_type=t Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.