Jump to content
PTiCA

VCDS - Kódování ŠKODA Rapid MR16+

Recommended Posts

Ahoj,

 

měl bych otázku na to kódování řízení..

 

Mám Rapida 1.0 TSI, 81kw, rv. 2018, půjde mi dokódovat řízení na sport? 

Případně jestli půjde také kontrolka těch potkávaček, ručičky a výhřev okna se zrcátky?

A je to případně někdo z Plzně, kdo by to (a za kolik) dokázal? 

 

Mockrát díky!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravím.. jaký všechny loga jdou nakodovat do rádia při spuštění? A víte jaké hodnoty? Vím ze základní skoda 00, VRS 01, Scout 02, Laurin 03, Green line 04... pak ještě vím ze jde monte carlo ale nevím hodnotu ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

projel jsem vsechny strany a nenasel, ale uz jsem si to vyzkousel sam v aute a uz vim 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 9/7/2019 at 4:39 PM, ben06 said:

Jedna> a je to takový problém si to tady najít?

 

Já se jen slušně zeptal, protože sem nikde odpověď nenašel.. 

  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Riadenie - skor Dynamic

Rucicky - kodovanie jednotka 17

Kontrolka stretavacky - mechanicka uprava, kable navyse

Kontrolka vyhrev - mechanicka uprava, kable navyse

 

Som z vychodu SK

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 9/12/2019 at 1:35 PM, wirer said:

Riadenie - skor Dynamic

Rucicky - kodovanie jednotka 17

Kontrolka stretavacky - mechanicka uprava, kable navyse

Kontrolka vyhrev - mechanicka uprava, kable navyse

 

Som z vychodu SK

 

Ahoj,

mockrát děkuji za odpověď, aspoň někdo je tu ochotný :-)

Objednával jsem nějaký kabel z číny, tak to snad bude fungovat..  

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mám Rapida vyrobeno 10/2017 MR2018 a úspěšně nakodováno:

- corner - přisvícení mlhovkami do zatáček

- alarm za použití klaksonu

- otevírání/zavírání okna řidiče dálkovým ovládáním 

- ovládání okna řidiče i po vytažení klíčku

- coming home

- servisní poloha stěračů v menu rádia

- dodatečné setření po ostříkávání ostřikovačem

- dotankovat

 

Edited by AstranCZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ještě otázka.. Když je to auto v záruce a dokóduju tam například ten posilovač na dynamic a to protočení ručiček, tak nejspíš ztratím záruku, je tomu tak?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Děkuji za odpověď.. Sehnal jsem kabel z Ali (2019 New Arrvial Vagcom HEX V2 Interface VAG COM 18.9 VAG COM 18.9 FOR VW AUDI Skoda Seat Vagcom 18.9 English +17.1.3 Czech cca za 700Kč) když pojedu přesně podle Vašich návodů, není nějaká možnost, že bych to mohl nějak pokazit? Mám z toho trochu obavy, nikdy jsem se do ničeho podobného nepouštěl.. Ještě jednou děkuji za odpověď a omlouvám se trochu hloupý dotaz..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Similar Content

    • By miklisek
      Škoda, že Rapid nebude jako liftback i v Evropě a bude jen v Rusku....... I když jsou to neofiko ilustrace, moc se mi líbí. Co vám? Já bych do něho hned šel.
      http://www.autoforum.cz/predstaveni/nova-skoda-rapid-ukazala-svuj-vzhled-na-presne-ilustraci-zname-dalsi-detaily/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu&fbclid=IwAR1xcYuaiHQxOh4eA7dlIaXcrc1CDOalfS0WYbU6ZOd9QGDZ1lh7ZCXXYlo
       

      A oficiální první kresba od škodovky:

    • By PTiCA
      Přikládám návod na výměnu čidla chladící kapaliny G62 u vozu Fabia 2.0i r.v. 2003.
       
      Zjištění závady
      Na budíkách se mi přestala ukazovat teplota motoru. Po cca 2. dnech se zobrazila chyba motoru na budíkách.
      Diagnostika zobrazila chybu 16500 - čidlo teploty chladící kapaliny (G62)

       
      Postup výměny
      Po sundání krytu motoru stačí odpojit hadici která vede od vzduchového filtru.
       
       
      Čidlo se nachází hned pod hadicí.
       
       
      Ted stačí odpojit původní čidlo, vytáhnout pojistku a čidlo lehce vysunout nahoru.
       
       
      Ted stačí vrátit zpět nové čidlo a postup opakovat obráceně. Po dokončení výměny pomocí diagnostiky smazat chyby v jednotce motoru a je hotovo.
       
       
      Mě trocha vody vystříkla když jsem čidlo vyndal. Doporučuju s tím počítat a mít trochu destilky nebo chladící kapaliny na dolití.
       
       
       
    • By bobanHTP
      Zdravím všechny,  napadlo mě pro Ty co mají dilema jestli koupit Rapid nebo Fábii sepsat  moje subjektivní postřehy. Rapid mám asi měsíc, nyní na reklamčce v servisu :-)  a Fábii kombi pár dní jako náhradní auto. Oba vozy jsou vyrobené v roce 2016. Motoricky nemohu porovnávat, protože Fabi má jen základ 1.0 MPI 55kw (kombik) -jinak velmi tichý motor, podlě mě do městské džuhgle úplně stačí.
       
      Fábie Kombi III
      - větší kufr, ale úzký
      - perfektní výhled do všech stran
      - horší odhlučnění podvozku a dveří - může unavovat na delších cestách
      - málo místa vzadu na nohy
      - dizajn palubky je příliš tendenční, rychle zestárne a bude nemoderní, podle mě odfláknutá dizajnově středová konzole, kde je ovládání klimatizace
      - více trpí na boční vítr, opět vadí při delších cestách, časté korekce volantu zvyšují únavu
      - vidím Fábii kombi jako pracanta, kde je třeba větší kufr a jezdí se kratší trasy a nebo mladá rodina co si nemůže dovolit dražší nový vůz -- ovšem tam už si nejsem jistý tím komfortem a místo F 1.0 MPI bych asi volil Clio kombi 1.2 a  nebo zánovní větší a pohodlnější vůz.
       
      Rapid SP
      - lepší odhlučnění podvozku a dveří(nevím proč)
      - vzadu famózní prostor na nohy
      - decentní palubka - podle mě si déle zachová pocit moderního interiéru
      - širší kufr, byť menší objem
      - lépe sedí na sněhu a dálnici (dělá to delší rozvor a širší zadní náprava)
      - stylovka (zatímco Fábie na mě působí jako poctivý pracant, Rapid SP je i trochu zábavný dizajnem)
      - docela slušně zváldá i silný boční vítr
       
       
       
       
    • By _Denis_
      Prodám 3-ramenný kožený volant pro vozy Škoda s multifunkcí - původem z Octavie III.
       
      Perfektní stav, najeto cca 40.000km. 2 povrchová poškození kůže, jedno vlevo, druhé dole (viz. foto). Plně funkční multifunkce bez jakéhokoli "oleštění".
      Prodávám bez rámečku a bez airbagu.
      Původní cena 3.500,- Kč za volant a 3.000,- Kč za multifunkci.
      Nyní 990,- Kč za volant a 1.490,- Kč za multifunkci.

      Zájemci prosím pište SZ, nebo volejte. Dotazy rád zodpovím.
      Osobní předání možné na Frýdeckomístecku a po dohodě výjimečně také blízké okolí, jiné lokality možno pokrýt Českou Poštou.
    • By miklisek
      Návod pro ty, kdy by chtěli realizovat výměnu mlhovek z faceliftu na předfaceliftová auto jako doladění vzhledu po výměně halogenů/xenonů za bixenony:
      Mřížky provedení černá satén bez lišty: 5JA 853 677C 9B9 prostřední, 5JA 807 681A 9B9 levá, 5JA 807 682A 9B9 pravá - cena za komplet cca 800,-Kč (v autodíly+)
      Mřížky provedení pro chrom lištu: 5JA 853 677D  9B9 prostřední, 5JA 807 681B 9B9 levá, 5JA 807 682B 9B9 pravá, chrom lišta prostřední 5JA 853 551 2ZZ, chrom lišta levá 5JA 853 767 2ZZ, chrom lišta pravá 5JA 853 768 2ZZ, cena za komplet cca 4.000,-Kč (v autodíly+)
      Mlhovky: levá 5JA941699D a pravá 5JA941700D, cena kolem 2000,-Kč (např. Vrakoviště Mělník).

      Instalace vyžaduje u předface aut trochu ořezat otvor pro světlo. Jde to dobře zalamovacím nožem, plast nárazníku je hodně měkký. Snadnější to mají ti, kdo mají např. mlhovky s LED modulem, s jejich náběhem už jedna úprava tvaru nárazníku proběhla. Jak má otvor vypadat a co je nutné ořezat je viděn na fotkách. Koresponduje to s tvarem otvoru v nových náraznících viz foto nárazníku z bazoše. Návratu k původním mlhovkám již není, zmizí jeden úchyt původní krytky mlhovky (označeno svislou šipkou). Oproti faceliftovému originálu bude ve vyřízlém otvoru také chybět materiál pro jednu boční západku (označeno vodorovnou šipkou), ale to se dá vyřešit úpravou mlhovky, viz níže.

      Patice na svazku souhlasí. Při nasazování je nutné dávat trochu větší pozor, aby naváděcí packy byly tam, kde mají být.

      Boční packa se musí trochu upravit, protože zde chybí kus plastu v nárazníku (aspoň u mého MR 2013). Já to vyřešil nanesení tavného lepidla a přizpůsobení délky západky skutečným rozměrům ořezu.

      No a takhle to vypadá po montáži mlhovek a krytek. Při nasazování krytek to chce trochu víc citu, aby krytka zapadla tam kam má a byla docvaknutá až na doraz. Týká se hlavně části u spodní hrany mlhovky. Vyndavání krytky je stejné jako u předchozího typu, otvor pro háček je dole v oblasti za vlnkou směrem k prostřednímu dílu. Otvor pod mlhovkou je určen pro imbus na seřízení polohy mlhovky.

       
×
×
  • Create New...