Přejít na obsah

Čištění EGR ventilu a sacího traktu - pouze u 2.0 TDi 8V (BMM ...)


MSB

Doporučené příspěvky

Vzhledem k tomu, že toto téma ve fóru 2.0 TDi PD chybí, rád bych, aby se zde uveřejnily Vaše zkušenosti s postupem jak demontovat EGR ventil a parohy u motorů 2.0 TDi 8V s DPF filtrem. Zběžným pohledem jsem zjistil, že pro úplnou demontáž EGR ventilu je třeba povolení celkem pěti šroubů, přičemž dva jsou umístěny "zespoda" ventilu směrem od DPF filtru. Je vůbec možné tyto šrouby povolit shoda, nebo je nutné hodit auto na kanál udělat do spodem? 

20160911_135321.jpg

20160911_135124.jpg

20160911_135135.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 roky později...
  • o 1 měsíc později...

zrovna jsem dělal číštění egru na tomto motoru a víko není potřeba sundávat. stačí sundat kryt motoru a zbytek je přístupný s normální golou a kloubem. chce to chvilku trpělivosti ale egr ven a zpět za cca 2-3 hodinky včetně kafíčka a vyčištění

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...