MSB Vloženo 11. Září 2016 Sdílet Vloženo 11. Září 2016 Vzhledem k tomu, že toto téma ve fóru 2.0 TDi PD chybí, rád bych, aby se zde uveřejnily Vaše zkušenosti s postupem jak demontovat EGR ventil a parohy u motorů 2.0 TDi 8V s DPF filtrem. Zběžným pohledem jsem zjistil, že pro úplnou demontáž EGR ventilu je třeba povolení celkem pěti šroubů, přičemž dva jsou umístěny "zespoda" ventilu směrem od DPF filtru. Je vůbec možné tyto šrouby povolit shoda, nebo je nutné hodit auto na kanál udělat do spodem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlastislav Vloženo 29. Listopad 2020 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2020 Jsem musel sundat ventilove viko, abych se mohl dostat na torx mezi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
velikost Vloženo 16. leden 2021 Sdílet Vloženo 16. leden 2021 zrovna jsem dělal číštění egru na tomto motoru a víko není potřeba sundávat. stačí sundat kryt motoru a zbytek je přístupný s normální golou a kloubem. chce to chvilku trpělivosti ale egr ven a zpět za cca 2-3 hodinky včetně kafíčka a vyčištění Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.