Přejít na obsah

Vibrace od motoru


Hanys.cz

Doporučené příspěvky

Zdravím,

při nastartování studeného motoru, který naskočí jako hodinky, začne vibrovat celé auto. Dělá to tak cca necelé 2 týdny. Vibruje jen v 1100 otáčkách, pokud sešlápnu jemně plyn nebo počkám jak spadnou otáčky po zahřátí do 800 tak to skončí. Ty vibrace jsou dost silné, úplně to auto roztřepe.

Tipuji silentbloky motoru, ale zase si myslím že by to dělalo i jindy než jen takto.

 

najeto 169tis, 7DSG

Díky za rady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nestraš ho ... je to zahřívací fáze katalyzátoru, dělá to jen v v určitém rozsahu venkovních teplot, do 20 sec a zahřátí katu to přestává. Je toho tady na foru kolem 1.8 TSI i v ostatních modelech spousty info, stačí tomu věnovat čas a něco si o tom přečíst. Obecně je to společné pro všechny moderní benzíny, holt některé motory maj někdy hrozné projevy ...

Pro sichr nech zkontrolovat svíčky (maj předepsaný interval 90tkm ale můžeš měnit i dřív), nech vyčitit klapku sání a nech ji také přizpůsobit.

Jaký je to rok a kód motoru?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud píše klapka nesmysly, bývá problém v připojovacím konektoru, kde jsou vysoké odpory na krimpovaných spojích. Je na to origo předělávka, nechá se ale i jen přeletovat.

Jaké jsi dal svíčky? Co stav původních, byly černé, od oleje?

To, že skáče otáčkoměr není vždy nutný projev, mně to po výměně svíček, čištění a přizpůsobení klapky taky přestalo, ale po vymazání adaptací do naučení provozem zase také občas zaskákal.

Editováno: , autor: rayx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V autorizáku, nebo u autoelektrikáře. Jde jen o kousky kabelů s nakrimpovanými konektory a pak je třeba čas a pečlivost ... Takže rozebrání konektoru, přeletování a napružení pinů to vyřeší také, a  ani nebude nic poznat.

Podle ETKY to můžou být díly

000979025E
000979025A
000979150
000979150EA

a tady pár info, řeší ten samý problém

http://www.golfmk6.com/forums/showthread.php?t=91534

http://www.golfmkv.com/forums/showthread.php?t=140836

https://www.drive2.ru/l/2063538/

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, podle wiki to mohou být tyto věci

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17705/P1297/004759

 

Leaking Hoses and/or Pipes between Components - hadice/trubky, říkáš jsou OK

Boost Pressure Control Valve (N249) faulty - viz Diverter Valve faulty (Ale tady má UWE asi blbost, jistě mysleli N75, což je právě Elektromagnetický ventil
omezování plnicího tlaku vzduchu - a už to opravili B))

Diverter Valve faulty - Přepouštěcí ventil turbodmychadla - N249 - prasklá membrána, nové jsou mechanické, velmi pravděpodobné, číslo dílu níže

Throttle Body dirty - špinavá klapka, moje úvaha třeba i ten špatný kontakt, vyřešit, přizpůsobit

Vacuum leak - únik vakua

 

N249 ventil (je v tom pěknej bordel, KK3 má být součást Borgwarner ...)
pro turbo Borgwarner 06J145701R patří díl 06H145710D
pro turbo KK3 06J145702F patří díl 06H145710D
pro turbo Borgwarner China 06J145701J patří díl 06H145710G

 

případně zminují i PCV-odlučovač oleje. Nemáš zaolejovaný víko motoru kolem něj?

Editováno: , autor: rayx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Všiml jsem si jedné věci ještě, myslel jsem že to dělá jen při studeném motoru, ale pocukává to i když stojím v koloně. Ale jen trošku a jen sem tam, po startu to je vibrátor.

Na pondělí jsem to objednal na výměnu svíček a znovu kontrolu hadic k turbu a kouknem na tu membránu

 

Ještě jednou ti děkuji, že to tak pěkně popisuješ, zatím jsi skoro jediný kdo tu má ochotu pomáhat. Doufám že to taky někomu pomůže.

Editováno: , autor: Hanys.cz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Od toho taky forum je, i já jsem rád, že jsem se tu hodně věcí naučil :-)

Jasný, NGK jsou asi nejlepší ( a i nejlevnější :-) ), montovaný jako OEM na lince, navíc i nahradily typ od Bosche jako ND u koncernu.

Na benzín CDAA jsou PFR7S8EG, ale Ty jezdíš LPG, a tam NGK doporučuje PFR8S8EG, který jsou o stupeň studenější, takže by na LPG, který hoří "tepleji" než benzín měly vydržet více. To by mohlo vyřešit to pocukávání, co můžou být samozápaly.

Zkoukni, jak vypadaj připojovací "matice" na jetých svíčkách, pokud maj "korozi" zkoukněte i cívky, jak vypadaj uvnitř a zda maj pružný bod (vypadá to tak pecka, když se kouknete do cívky, po zatlačení do strany musí pružit, to zajištuje 100% kontakt cívka-svíčka, přitlačí to cívku ke svíčce, pokud není, jiskry skáčou i tam). Pokud tam již není (odjiskřil se), vyřešte co s tím, buď novou cívku, nebo něco na svíčku, co vymezí vůli.

Editováno: , autor: rayx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co se týká matic i cívek, vypadají v pohodě, rzi jsem si nevšiml ani žádného oleje nebo tak. Svíčky jsem vyměnil a zatím v pohodě, při stání v koloně jsem už nic nepozoroval, ale uvidím jak pojedu z práce a nastartuji po celém dni. Nebo zítra ráno.

Ale podle bratra to rozhazoval jeden válec, který zlobil.

 

Teď už jen ta klapka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jasný, další provoz ukáže víc. Co konkrétně měl dělat ten jeden válec, to byl problém s vstřikováním/LPG?

Jen pro zajímavost, jaký jste nakonec dali ty svíčky, pro benzín nebo LPG? S plynem nemám žádné zkušenosti, tak by mě to zajímalo jen jako info.

Na klapku je přístup (pro její sundání a vyčištění, pro opravu a kontrolu konektoru kabeláže to není třeba) nic moc, ale 1/4 ráčna a 50mm prodloužení nebo kardan to vyřeší. Šrouby jsou jak vruty do dřeva, holt metrický vložky by byly moc drahý ... Aspoň při tom zkouknete i ty hadice/trubky od chladiče. Kdybyste se koukli i na ten N249, pochlub se s výsledkem.

Editováno: , autor: rayx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 9 hodinami, rayx napsal:

Jasný, další provoz ukáže víc. Co konkrétně měl dělat ten jeden válec, to byl problém s vstřikováním/LPG?

Jen pro zajímavost, jaký jste nakonec dali ty svíčky, pro benzín nebo LPG? S plynem nemám žádné zkušenosti, tak by mě to zajímalo jen jako info.

Na klapku je přístup (pro její sundání a vyčištění, pro opravu a kontrolu konektoru kabeláže to není třeba) nic moc, ale 1/4 ráčna a 50mm prodloužení nebo kardan to vyřeší. Šrouby jsou jak vruty do dřeva, holt metrický vložky by byly moc drahý ... Aspoň při tom zkouknete i ty hadice/trubky od chladiče. Kdybyste se koukli i na ten N249, pochlub se s výsledkem.

To si bohužel nepamatuji co dělal, mrknu v neděli na diagnostiku jestli tam něco není.

Jinak svíčky jsem dal pro LPG.

No s tím ventilem, to bude další na řadě až vyřeším vibrace. Pak dám určitě vědět.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...