Přejít na obsah

2,0 - BMM - "Prasklá kliková hřídel: Tiká časovaná bomba i ve vašem motoru?"


Shaarky

2,0 - BMM - "Prasklá kliková hřídel: Tiká časovaná bomba i ve vašem motoru?"  

40 hlasů

Nemáte oprávnění k hlasování v této anketě nebo k výsledkům hlasování. Prosím přihlašte se nebo zaregistrujte, abyste mohl hlasovat v této anketě .

Doporučené příspěvky

@62michal nějaké bližší info prosím pro ostatní:
- chip máš?
- dvojhmota/spojka již byla měněna?
- jsi první majitel?
- byla řádně prováděna údržba, výměna oleje atd.
- nějaké projevy problémů před prasknutím-motor nedržel otáčky, chvěl se, malý výkon?

Díky



Odesláno z mého SM-G935F pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

...auto.jsem koupil skoro za 200 000tis v Esa...takže servisní knížka??? dušovali se certifikatem kvality....vozidlo bylo provozováno v Německu....najeto150 000...po 500 km praskl výměník...olej ve vodě...závadu uznali a téměř měsíc opravovali....pak najeto asi 6000tis km do té události....příznaky..auto zhruba v 80km/h divně se třáslo, ohnisko řekl bych že z pravé přední strany...bylo sjeté obložení...dal jsem nové desky....vibrace se přesunula do 90sátky...občas takové loupnuti při ubraní plynu...olej byl vyměněný hned po té první události....autem ale převážně jezdila "modelka" ...nestěžovala si   rádio na plný pecky atd.....klika byla ale už prasklá déle....na lomu je jasně vidět  starší praskliny tmavě zbarvené od oleje a čerstvé praskliny barvy skoro stříbrné....je to opravdu bomba a vraždíci stroj na kolech .......klika mi praskla způsobem ...že se okamžitě motor zastavil....zablokovali se kola následoval smyk a hodiny.....kdo bude další  a štěstí bude zrovna jinde...???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 8 měsíců později...

Zdravim mam nasledujuci problem viem ze uz sa to tu riesilo ohladom kluky od motoru BMM . Nasledujuci problem ktory ma postihol.

Skoda Octavia Scaut rv 2008 2l TDI pd BMM kod motoru 4x4 236 tisic km pravidelni servis pravidelne meneni olij filtre posledni servis pred 2 mesiacmi nove turbo nova dvohmota spojka pritlacak lozisko nove rozvody plus komplet kladky novy starter , cca pre 2 tyznami mi zacalo nieco buchat  v agregatu na volnobehu bezi krasne ako nahle mu pridam plyn  na 1500 otacky zacne buchat  , dnes som rozobral veko a skotroloval vackovu hriadel hydraulicke zdvihatka salky mal som tusenie ze je to vacka ked sa stim uz niekto stretol tak vie o akom zvuku pisem , no salky su opotrebovane a hydraulicke zdvihatka som kontroloval vrchna cast pohoda no zase neviem ci su v poriadku z stej spodnej casti kde sa stlacaju niektore velmi zlahka a zase dve su ako keby seknute strasne tvrde ako kebi ta spruzinka nefungovala salky docela vismikane no vackova hriadel vizera pohode , chcem sa opitat ci to moze bit tim hydraulickimi stelami alobo skoltrolovat aj ojnice zo spodu motoru na kluke po pripade daju sa vimenit ojnice zo spodu motora alebo musi is von agregat diki za odpoved radu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Ahoj Chlapi,

mám možnost koupit octavii II scout 4x4 2.O TDI PD 103 kw BMM rv 2008. Natočeno 150 tis km, poctivý servis ve značkovém servisu. Cena kolem 150 tis Kč. Má to skutečných 150 tis km a skutečně byl servis. No ale po přečtení spousty příspěvků se bojím, že by mohla prdnout klikovka. Dotazy:

1. máte někdo představu, jak častý tento jev u dané motorizace a 4x4 je?

2. čím by to praskání klikoky mohlo být? 3patně utažená kliková ložiska? Nekvalitní pánve klikových ložisek?  Obdoba problémů s ojnicemi u motorů BXE?

3. Jak se vyměňují (co všechno obnáší, kolim to cca stojí) pánve ložicek klikové hřídele?

Dík moc za každou reakci.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

casovane trable sou u kazdeho ojeteho vozu,to by sis nemohl koupit nic,ten muj byl rok 8,jedine co tam slo do kytek tak turbo,jinak vstriky,dvouhmota atp puvodni,dokonce vse na podvozku puvodni,nemel jsem ho od vyroby,ale mel komplet servisni historii skoda,vesmes se tak snazim vzdy koupit auto s historii,pokud ten tvuj ma opravdu 150tis km poctivych a je za 150 tak bych moc nepremyslel,cena vyborna

edit:a bylo vykuchane dpf

Editováno: , autor: foxdivemaster
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

OK, dík. Auto prodává kamarád z práce, který ho koupil jako referenský vůz s pár desítkama km. Znám to auto celou dobu, takže těch 150 tkm je jistých a sevisní historii znám. 

 

Našel jsem v příspěvku "shunt" o tom tvém bývalém scoutíku. Pěkně jsi ho vaparádil.

Jinak jsem se tam dočetl, že jsi měl problémy s vibracemi. Vařeši jsi to? Byla to hardy spojka (vepředu, vzadu)? Ptám se proto, že to kamrádovo auto vibrace má a dočetl jsem se, že by to měla být hardy spojka.

 

Jo a to turbo jsi vyřešil? Nebo to pak řešil ten, komu jsi auto prodal.

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, osobně jsem měl Scouta BMM r.v 2009 najeto nyní cca 82 tkm, nechal jsem ho teď tátovi. Jediný problém jsem měl, že mi v záruce měnili vstřiky v cca v 17 tkm, když jsem auto kupoval ojeté. Vstřik-y zůstávaly "viset" a auto nechtělo nastartovat, stalo se mi to dvakrát, pak to vyměnili a od té doby klid. Prý to některé vstřiky Siemens dělaly. A praskla mi jedna zadní pružina, ale jinak s autem žádné problémy, dpf rovněž bez problému, po těch km zaplněn z 25%. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 20. 3. 2018 na 20:12, koudy_123 napsal:

OK, dík. Auto prodává kamarád z práce, který ho koupil jako referenský vůz s pár desítkama km. Znám to auto celou dobu, takže těch 150 tkm je jistých a sevisní historii znám. 

 

Našel jsem v příspěvku "shunt" o tom tvém bývalém scoutíku. Pěkně jsi ho vaparádil.

Jinak jsem se tam dočetl, že jsi měl problémy s vibracemi. Vařeši jsi to? Byla to hardy spojka (vepředu, vzadu)? Ptám se proto, že to kamrádovo auto vibrace má a dočetl jsem se, že by to měla být hardy spojka.

 

Jo a to turbo jsi vyřešil? Nebo to pak řešil ten, komu jsi auto prodal.

 

 

cau,vis ze uz ani nevim jak s tema vibracema,ted si fakt nevzpomenu,ted scout co ma zena taky vibruje v tahu-neresim,jo turbo sem vyresil a auto prodal,dodnes su s majitelem v kontaktu a auto mu slape uz druhym rokem bez problemu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...