Jump to content

Co vám na Kodiaqu vadí


_Denis_

Recommended Posts

Ahoj všem,

po stálém plkání nás černých oveček a tím vytváření OT v tématu o Kodiaqu v novinkách zakládám toto téma v sekci hospoda, kde snad není nic OT a každý se může svobodně vyjádřit.

Nemá se jednat o úmyslné černění jména auta, ale o uvedení reálných názorů na pravou míru proti neustálým mediálním chválám.

Přeji hezkou zábavu :)

Link to comment
Share on other sites

A já hned začnu odpovědí na reakci z vedlejšího tématu.

 
ja tyhle nářky tak bytostně nesnášímk ... "vydírání" apod... nechápu to. Nechci, neberu. Proč my češi furt prskáme nad slabým motorem v základu (tak si kup jinej), příplatkovou barvou( pokud ti to vadi, tak nekupuj) , nekvalitní párky v supermarketu (no tak si proboha vem ty z vedlejšího regalu, kde jdou kvalitnejsi).
 
za třicet let od padu rezimu jsme se nebyli schopni prepnout do rezimu, ze mame na vyber.... místo toho nadáváme, nadáváme a zase nadáváme.
 
omlouvam se za OT :-D


Naprosto souhlasím, píšeš to, co si myslím taky. Ale přijde mi to nekorektní vůči spotřebitelům. Je to, jako přijít do obchodu a vidět na regálu mezi prémiovým zbožím (či spíše rozuměj zbožím za prémiovou cenu) na pohled kvalitní párky. S dobrým pocitem a chutí si je odnesu k pokladnám a tam zjistím, že si ještě musím připlatit několik % k ceně navíc, aby byly vůbec z masa a ne z myších drápků..

Prostě je to základ, který má být v ceně, brzy tak budeme kupovat auta bez laku jen v pozinku... Že je metalíza a speciální lakování za příplatek je naprosto v pořádku, ale nikdo mi nenalže, že ta základní modrá byla namíchána s dobrým vědomím "jo, to je hezká barva!". Prostě je to úmysl, protože nikomu normálnímu se to nemůže líbit, ačkoli proti modré vůbec nic nemám, ba naopak.
Toto si Škodovka třeba v takové Číně nedovolí, tady ví, že má takové postavení, protože mají asi češi strach si vybrat (jak sám píšeš), že dobře ví, že si tu barvu stejně každý bez keců připlatí..

Jasně, jde jen o pár Korun, no jednak jde o princip, Škodovky nejsou vůči tomu, jakou "kvalitu" v poslední době nabízí zrovna levné a přijde mi nekorektní za vše žádat příplatek, protože toto druhotně vede k nesmyslnému navyšování ceny za úplný samozřejmý základ, se kterým by každý za danou cenu už počítal...
Ale toto se týká obecně Škodovky, nejen Kodiaqa.

Proto mi nejde o typické čecháčkovské plkání na všechno, jak docela trefně píšeš, ale spíše o to, že toto je prostě fakt podobné marketingové vydírání ve smyslu "auto koupíš už za 50 tKč!!! Nejlevnější auto na trhu!!!" Ale že si musíš připlatit za kola, volant, okna, motor, střechu a interiér, to se píše až pod čarou.. Bohužel tam to každým rokem více a více směřuje :(
  • Pozitivní 1
Link to comment
Share on other sites

to je proste vyvoj doby,kdyby ti nekdo v 90tych letech rekl ze budes jezdit v motoru 1.2 v aute stredni tridy tak se ti kazdy vysmeje :D mozna i dnes :D ja sem to tam uz psal s tema barvama v kodiqu,reknu ti jednu vec,japonec nebo korejec to treba nema za priplatek ale maji tolik malo laku hlavne na vnitrnich mistech az je to neskutecne,kdyz kolikrat lestim prechod tak to skoro vzdy jenom pastou a hadrem prolestim na podklad :D nehlede na ty korejske pomerance :) 

Link to comment
Share on other sites

Dik za zalozeni, ovsem je otazkou jestli Ti positivni najivni optimisti sem budou chodit aby si precetli o realite, kterou nechteji slyset. No nevadi. Tady si muzeme rict cokoliv bez Pawouka za zady. Osobne se tesim na budouci vlakno v sekci Kodiag o zavadach potizich atd. Stejne jako je tomu v sekci Superb3. Clovek by se smal, ze to co rikal se jen potvrzuje, ovsem ono to neni k smichu, ale k placi.

  • Pozitivní 2
Link to comment
Share on other sites

Sledoval jsem vývoj a představení auta. Byl jsem zvědavý hlavně na cenovku a nezklamala. Upřímně jsem doufal, že se plná výbava vleze do 1 milionu, abychom si mohli spokojeně říct, že dobré a české auto seženeme pod 1 milion korun. Opak je pravdou. Po těch eskapádách, které jsou se Superby třetí generace bych se toho auta bál. Pokud bych chtěl městské SUV, které doveze ženu od domu k mateřské škole, poté na nákup a nehty, budu se raději dívat po autě jako je například Audi Q3, Q5 (které jsou v podobné výbavě za podobnou cenu) nebo půjdu do opravdu prémiových značkách jako Mercedes Benz v GLC. Stále se točíme kolem 1 milionu za solidní, opravdu solidní základní výbavu, která je v podstatě téměř totožná s příplatkovou výbavou Kodiaqa. No a pokud bych chtěl hodně moc utrácet, protože bych si auta odepsal z daní, získal bych slevu ze základního ceníku, tak bych šel do Jaguaru, případně jiné podobné značky, kde budu mít jistotu, že mi za půl roku nebude sedět lícování, neodpadne mi guma u dveří a nebude mi vrzat interier.

 

 

@Petrrr: Je k pláči vidět, že auto za milion není solidně zpracované. Člověk by čekal, že super prémiová věc, jakou byl vždy Superb, bude skvěle a dokonale udělaná, smontovaná. Ale na to se dnes nehraje. Pokud za hodinu nevyjede z fabriky alespoň 50 aut, je průser a strhávají se bonusy lidem, kteří ty auta montují. Pak se nesmíme divit, že dávají málo lepidla nebo mají u zadnice, jestli dveře sedí nebo nesedí.

 

před 4 hodinami, _Denis_ napsal:

Prostě je to základ, který má být v ceně, brzy tak budeme kupovat auta bez laku jen v pozinku... Že je metalíza a speciální lakování za příplatek je naprosto v pořádku, ale nikdo mi nenalže, že ta základní modrá byla namíchána s dobrým vědomím "jo, to je hezká barva!". Prostě je to úmysl, protože nikomu normálnímu se to nemůže líbit, ačkoli proti modré vůbec nic nemám, ba naopak.
Toto si Škodovka třeba v takové Číně nedovolí, tady ví, že má takové postavení, protože mají asi češi strach si vybrat (jak sám píšeš), že dobře ví, že si tu barvu stejně každý bez keců připlatí..

 

 

Proč myslíš, že jezdí plno Škodovek v bílé barvě? Prostě lidi nedají 15 tisíc za metalízu, když místo toho mohou mít X dalších věcí.

Edited by Sabiza
  • Pozitivní 1
Link to comment
Share on other sites

No ono je obecně zoufalé, kam (ne)kvalita spěje.
Když to tak vezmu skrze neprémiovou i prémiovou konkurencí:

Třeba zmiňovaní Japonci měli v Evropě značný úpadek. Když se vrátili zpět ve větší síle, snaží se zaujmout. Nepodbízejí se, ale nejsou v daných třídách mimo finanční realitu Škody.
Pak jsou tady Fordy. Ty měly děsný interiér, zavalitý, laciný.. Některé modely s ním trpí doteď, nové modely ale interiér změnily, protože ve Fordu poslechli nářky lidí, design zlepšili, materiál a zpracování také. Netvrdím, že jsou teď interiéry lepší, než ve Škodovce, ale zlepšení je patrné.
BMW jsem kdysi měl rád, dnes už ne. Přesto jim nemohu upřít, že interiéry byly vždy ponuré, plastové, špatně zpracované.. Dnes? Interiéry jsou už někde jinde, ne asi pořád na prémiové úrovni, ale zlepšení je patrné.
Mercedes byl vždy synonymem luxusu. Od '90 let se to rapidně zhoršilo a některé i relativně nedávné modely zrovna kvalitou nehýřily. Dnes? Interiéry jsou opravdu luxusní, krásné a na úrovni.
Francouzi měli rovněž úpadek, dnes? Opět zlepšení, třeba 307 má, až na ty budíky, interiér hezký a měkčený, nepochopím jen tu snahu vše centralizovat do nesmyslného dotykového displeje, ale to je už vedlejší..
No a třeba Korejci? Kde byla KIA a Hnůjdej před pár lety a kde jsou dnes? Kia mi designem interiéru připomíná Audi, Hnůjdej mi designem po chuti není, ale i tak se spolu s Kiou vyhoupl už minimálně na úroveň Škodovky.

A o co mi jde? Netvrdím, že má Škodovka nejhorší interiéry, či další věci. Jde o to, že u konkurence v poslední době ceny spíše klesají, ale úroveň roste. U Škodovky je trend přesně opačný..
Vždyť kde byl interiér OI, která byla v té době možnostmi velmi omezená? Měkčená palubka, měkčené dveře.. Jediné větší plastové místo bylo jen na spodku palubky a v kapsách na dveřích. OII už přišla s z poloviny tvrdými plasty na dveřích, dodnes si pamatuji, jak jsem kdysi s nepochopením na ty dveře hleděl s otázkou proč?! Vždyť je to horší, než v OI.. Pořád mi ale úroveň interiéru přišla solidní.
No a ona mnohými nazývaná revoluce v podobě OIII? Dveře jsou už vlastně celoplastové, zadní zcela. Už si nedávají ani tu práci dávat do dveří měkčené textilní výplně, vše vrže, úspora je vidět při každém pohledu i dotyku. Ještě že to "zachrání" vnější design alá lepenková krabice, který vzbuzuje asi stejné emoce..

No a obecně nechápu ještě jedno. Pokud si Škodovka tak ráda hýčká vcuclá malá kolečka a auta vysoká jako kozy, má si za tím stát. Fakt nechápu, proč tedy na představeních a billboardech auta prezentují se staženými pružinami a podložkami, popř., jako fotomontáž?! Buď to tak dělám, nebo ne a za svým směrem si snad stojím, ne?

Obecně mi prostě vadí jedno: ta mediální masáž. Nejsem žádným odpůrcem Škodovek, jak si mnozí myslí, naopak jsem Škodovky měl kdysi velmi rád. Ale přijde mi, že kdyby prodávali auta s hovnem na sedadle, které smrdí tak, že je auto nepoužitelné, marketing řekne, že je to designový záměr, že to tak zákazníci chtějí a proto že je to tímto Simply Clever řešením nejlepší auto všech dob.. Prostě absurdní asi stejně, jako Kabaňovy obhajoby vyplní dveří, které vypadají jako z recyklovaného Trabantu - všichni však pravdu znají - ušetřit a to viditelně. Neviditelné věci ve smyslu (ne)spolehlivosti a vestavných kurvítek pro vydělávání na lidech (to ale není problém jen Škodovky) jsou už pak další věc..

Nikdo mi nenamluví, že se toto děje všude. Myslím, že Škodovka poslední roky se zákazníky vychcává nejvíce. A jestli jsem pro někoho blbý Čecháček, který jen plká, tak ať, ale já si myslím své ;)





  • Pozitivní 3
Link to comment
Share on other sites

Sledoval jsem vývoj a představení auta. Byl jsem zvědavý hlavně na cenovku a nezklamala. Upřímně jsem doufal, že se plná výbava vleze do 1 milionu, abychom si mohli spokojeně říct, že dobré a české auto seženeme pod 1 milion korun. Opak je pravdou. Po těch eskapádách, které jsou se Superby třetí generace bych se toho auta bál. Pokud bych chtěl městské SUV, které doveze ženu od domu k mateřské škole, poté na nákup a nehty, budu se raději dívat po autě jako je například Audi Q3, Q5 (které jsou v podobné výbavě za podobnou cenu) nebo půjdu do opravdu prémiových značkách jako Mercedes Benz v GLC. Stále se točíme kolem 1 milionu za solidní, opravdu solidní základní výbavu, která je v podstatě téměř totožná s příplatkovou výbavou Kodiaqa. No a pokud bych chtěl hodně moc utrácet, protože bych si auta odepsal z daní, získal bych slevu ze základního ceníku, tak bych šel do Jaguaru, případně jiné podobné značky, kde budu mít jistotu, že mi za půl roku nebude sedět lícování, neodpadne mi guma u dveří a nebude mi vrzat interier.
 
 
@Petrrr: Je k pláči vidět, že auto za milion není solidně zpracované. Člověk by čekal, že super prémiová věc, jakou byl vždy Superb, bude skvěle a dokonale udělaná, smontovaná. Ale na to se dnes nehraje. Pokud za hodinu nevyjede z fabriky alespoň 50 aut, je průser a strhávají se bonusy lidem, kteří ty auta montují. Pak se nesmíme divit, že dávají málo lepidla nebo mají u zadnice, jestli dveře sedí nebo nesedí.
 
 
Proč myslíš, že jezdí plno Škodovek v bílé barvě? Prostě lidi nedají 15 tisíc za metalízu, když místo toho mohou mít X dalších věcí.

No bohužel i ta bílá se už platí, spousta (hlavně firemních) jezdí v té hnusné základní modré..
Link to comment
Share on other sites

před 11 minutami, _Denis_ napsal:

Nikdo mi nenamluví, že se toto děje všude. Myslím, že Škodovka poslední roky se zákazníky vychcává nejvíce. A jestli jsem pro někoho blbý Čecháček, který jen plká, tak ať, ale já si myslím své ;)

 

 

On je problém, že ten český Pepík přijde do autosalónu, získá 70 tisíc slevu, zimní pneumatiky "zdarma" a to auto prostě koupí. Přeci jen Hujdaj mu na jejich ix35 dal slevu jen 30 tisíc. A je to vlastenec! :D

  • Pozitivní 1
Link to comment
Share on other sites

Je to tak, to je druhá věc, no..
Ono já Škodovku asi i chápu, i kdyby si zákazníci museli připlácet i za ta kola, firmy od nich budou auta pořád slepě kupovat. Ale myslím, že ztrácí přízeň soukromníků a možná i fandů značky..

  • Pozitivní 2
Link to comment
Share on other sites

Denis: Jako bys mi hovoril z duse a 2x to podepisuji Petrrr Petrrr.
Osobne se povazuji za zhrzeneho fandu Skody. Zhrzeneho protoze me dnesni politika Skody vadi. Kdybych nebyl fanda, bylo by mi to jedno.. Jen proste nejsem fanda co Skodovce sezere kazde hovno co mu naserviruji a to ze Skodu vlastnim na tom nic nemeni, prave ze naopak.

  • Pozitivní 1
Link to comment
Share on other sites

Před hodinou, Sabiza napsal:

Sledoval jsem vývoj a představení auta. Byl jsem zvědavý hlavně na cenovku a nezklamala. Upřímně jsem doufal, že se plná výbava vleze do 1 milionu, abychom si mohli spokojeně říct, že dobré a české auto seženeme pod 1 milion korun. Opak je pravdou. Po těch eskapádách, které jsou se Superby třetí generace bych se toho auta bál. Pokud bych chtěl městské SUV, které doveze ženu od domu k mateřské škole, poté na nákup a nehty, budu se raději dívat po autě jako je například Audi Q3, Q5 (které jsou v podobné výbavě za podobnou cenu) nebo půjdu do opravdu prémiových značkách jako Mercedes Benz v GLC. Stále se točíme kolem 1 milionu za solidní, opravdu solidní základní výbavu, která je v podstatě téměř totožná s příplatkovou výbavou Kodiaqa. No a pokud bych chtěl hodně moc utrácet, protože bych si auta odepsal z daní, získal bych slevu ze základního ceníku, tak bych šel do Jaguaru, případně jiné podobné značky, kde budu mít jistotu, že mi za půl roku nebude sedět lícování, neodpadne mi guma u dveří a nebude mi vrzat interier.

 

 

@Petrrr: Je k pláči vidět, že auto za milion není solidně zpracované. Člověk by čekal, že super prémiová věc, jakou byl vždy Superb, bude skvěle a dokonale udělaná, smontovaná. Ale na to se dnes nehraje. Pokud za hodinu nevyjede z fabriky alespoň 50 aut, je průser a strhávají se bonusy lidem, kteří ty auta montují. Pak se nesmíme divit, že dávají málo lepidla nebo mají u zadnice, jestli dveře sedí nebo nesedí.

 

 

Proč myslíš, že jezdí plno Škodovek v bílé barvě? Prostě lidi nedají 15 tisíc za metalízu, když místo toho mohou mít X dalších věcí.

kvalita je vsude spatna,jezdi k nam chlap co moooc penez a aut,porche cayenne do 100tis km dvakrat ko motor,porad problemy s elktronikou,mercedes po 30tis pseudokuze na sedackach popraskana az do bileho spodku,bmw vecne problemy s dpf a utomatem,jedine co funguje bez poruch rikal tak je navara co s ni litaji po polich :D multivan porad neco,ted v patek tam byl s A7 a ta rikal ze taky funguje ok-mimo jine nadherne auto,a s cenou u skody do 1mil jak pises nevim no,dle me je to krasna cena za kozaka,1kova okta co jsem mel tak stala 890tis cca nova,scout taky tak nejak,yeti co mam tak taky nebyl novy pod 700urcite nevim presne,ja mam skodu rad a zustanu u ni,uz jenom treba reseni reklamaci atd funguje suprove to si ostatni automobilky muzou nechat zdat,treba zkrz korozi atp

Link to comment
Share on other sites

No záleží třeba z jakého roku ten Medvěd byl a že jsou Cayenny šmejdy je bohužel známé..
A ta cena? Máš pravdu, nezapomenu na pořizovací cenu těsně pod 1M u otcovi služební OII 1,9 TDI 4x4 v roce 2006. Ale zase je fér napsat, že za takové ceny byla všechna auta, která stejně jako v případě Škodovky klesla. Takže poměrná výše je v porovnání s konkurencí paradoxně horší, než dříve, i když to zlevnilo.

PS: co ty znáčky? :D


Link to comment
Share on other sites

Ať už je to s kvalitou jak chce - ostatně ani jedna škodovka co jsem doposud měl, nebyla úplně bez závad (tedy kromě současné OII), kritizovat Kodiaka jenom kvůli cenové politice za barvy mi připadá docela zbytečné. Pokud se Škodovce globálně auta dobře prodávají tak zřejmě nemají potřebu zaobírat se příplatky za barvu. Ostatně tento příplatek není jen specifikem u nás v ČR - doplácí se i v okolních zemích.

Já to beru tak - chceš tak kup, nechceš kup jinou značku.

  • Pozitivní 1
Link to comment
Share on other sites

To je jasné, na výběr je, ale toto je téma na plkání nad nelogičnostmi :)
Jak jsem psal - v případě barev jde spíše o princip, než o cenu, ale je to jen jedna z věcí, no :)
OII dokonalá rozhodně není, ale souhlasím, že je zatím víceméně bezproblémová, za mě dosud nejlepší Škodovka, proto se mi z ní moc nechce, ačkoli pokud budu pořád tam, kde jsem, facelift OIII se mi už asi nevyhne, no :(

Link to comment
Share on other sites

před 14 minutami, _Denis_ napsal:

No záleží třeba z jakého roku ten Medvěd byl a že jsou Cayenny šmejdy je bohužel známé..
A ta cena? Máš pravdu, nezapomenu na pořizovací cenu těsně pod 1M u otcovi služební OII 1,9 TDI 4x4 v roce 2006. Ale zase je fér napsat, že za takové ceny byla všechna auta, která stejně jako v případě Škodovky klesla. Takže poměrná výše je v porovnání s konkurencí paradoxně horší, než dříve, i když to zlevnilo.

PS: co ty znáčky? :D

 

tvl ja zapomel uplne,v utery posilam,jeste ze ses ozval,sorac

ten medved byl 12 nebo 13rok,jinak jak jsem ted byl u calounika zkrz tu ridicovu sedacku co me prehazoval na moji el.kostru tak rikal ze koncern jediny jeste pouziva kvalitni kuzi a to i na mistech kde kde uz ostatni davaji kozenky,ale viz treba ten mercedes uz to snad vsude tu kozenku,je to stejne des jak to vsechno jde do kopru

Link to comment
Share on other sites

Jsem si říkal, jestli jsi zapomněl, nebo jsi je poslal až v pátek, tak jsem se radši zeptal :D
Bohužel, dnes je kvalita čehokoli tristní, horší je, že ne kvůli (ne)možnostem, nebo ceně, ale úmyslně kvůli tomu, aby to byl spotřebák a lidi byli nuceni kupovat totéž pořád dokola..

Link to comment
Share on other sites

No z reklamacema u Skody to mozna opravdu je trochu lepsi. Asi i diky domacimu zastoupeni presto to neni zadnej med. U Rapida jsem jich za 2 roky zakonne lhuty zazil 7 a ani jedna nebyla zcela bez dohadovani. Nekdy opakovane nez to uznali. A ano musim uznat ze husta servisni site znacky a vyber mnozstvi dilu a jejich dostupnost je v porovnani s ostatnimi opravdu dobra. Ovsem ja bych radeji auto kdy v zaruce nebudu potrebovat cokoliv resit. Mercedesy jsou uz davno se svou spolehlivosti jako jine premiove znacky v prdeli. Uz to take neni zdaleka co to byvalo. Jedini, dle meho si nejakou uroven drzi jeste Japonci. Z luxusnich Lexus. Ano mozna nemaji motory z kterych doluji stovky koni, nekdy interier je lehce zpatecnicky ( viz. Toyota), ale vse je stale delane v nejake kvalite.


  • Pozitivní 1
Link to comment
Share on other sites

lepsi resit v zaruce nez po :) ja jsem treba resil u sve 10let stare octavie1 korozi patych dveri a bez kecu opraveno na zaruku,to same u yetiho bez kecu do druheho dne schvaleno :) kamos resil 5ky na passatu a marne,zepry by max uhadal 50procent spoluucast a na to se vykaslal pri cene opravy v autorizaku,ted jsem si vzpomel na subaru v nafte :D to sou aspon drzaky a az praskne klika tak se clovek niceho moc nedocka i v zaruce

nebo jak pise denis francouze,to sice jo maji ted pekny auta ale delej na nich neco,ta logika jak je to udela a zbztecne slozite uz pripravila par lidi o nervy :) nehlede na to ze maji celkovy chaos ve vsem,nerikam ze skoda je nejlepsi to urcite ne,sou to taky popelnice ale spoustu veci na to jde dodelat,koupit,modifikovat atd.na frantika korejce atd velice tezko,nehlede na to ze skoda vrakarny sou vsude a hafo dilu

 

Link to comment
Share on other sites

Tohle téma by se mělo spíše jmenovat: "co mi vadí na veškeré dnešní automobilové produkci a obzvláště na autech značky Škoda"

Já osobně to vidím stejně jako vy zde všichni, kvalita, design, servis atd. a vše další  všeobecně upadá. A je jedno, která je to značka. Kdo čte německá fóra, jako třeba Motor-talk: http://www.motor-talk.de/ Tak vidí, že i Němci těžce kritizují své oblíbené značky  Je jedno, je-li to Mercedes, BMW, Audi, VW, Opel, Ford a pod. Všichni nadávají stejně. Každý nový model je ještě větší krám, než ten předešlý.

Není divu, že náš vozový park stárne, protože auta, která se zde dožila ve zdraví 12let budou jezdit ještě dalších 12 a nikdo nemá důvod je měnit.

Kodiak mi nijak extra nevadí, co mě štve, je mě nepochopitelná obliba SUV všeobecně. Kdo potřebuje skutečný off-road nebo pick-up, tak prosím. Ale SUV je k ničemu.

Co mi víc vadí je, že z dnešních aut už vůbec není vidět dozadu, to asi, aby se kupovaly kamery. O dieselu je taky škoda mluvit(viz Meřo, DPF, SNCR, AGR a podobný eko-humbuk).A že je vůbec někdo ochotný lít chcánky do aut a říkat tomu adBlue, to se teda divím. A furt to lidi kupujou. A aby ne, když všude testují jen "chrochťáky".

O barvách nemluvím. Už Ford kdysi říkal:"můžeš mít jakoukoliv barvu, pokud je to černá" Teď je zadara jen modrá . Onehdá to byla ještě červená,bílá a černá. Funebráci,sanyťáci a hasiči budou hold připlácet.

Nevím, co komu vadí na příplatcích. Není to tak dávno, co se připlácelo za opěrky a pásy, nemluvě o airbag, ABS, ESP, servořízení, klima, centrál,atd. První to tam začli cpát zadara Japonci aby vůbec něco prodali a postupně se přidáváli další. Dnes ale základ v plný palbě nedostaneš ani od Korejců. Každej hledí aby něco vydělal. Tak tam nedá ani hever a kolo, a kde to není vidět, tam se to ojebe. Chuj s tim, však on to nějakej kokot dycky koupí. Hlavně pěknej kabát a reklama. Dyť je to tak, ze fšim.

Tož dame po kořalce, ne?

 

  • Pozitivní 3
Link to comment
Share on other sites

před 10 hodinami, Seehirt napsal:

Tohle téma by se mělo spíše jmenovat: "co mi vadí na veškeré dnešní automobilové produkci a obzvláště na autech značky Škoda"

Já osobně to vidím stejně jako vy zde všichni, kvalita, design, servis atd. a vše další  všeobecně upadá. A je jedno, která je to značka. Kdo čte německá fóra, jako třeba Motor-talk: http://www.motor-talk.de/ Tak vidí, že i Němci těžce kritizují své oblíbené značky  Je jedno, je-li to Mercedes, BMW, Audi, VW, Opel, Ford a pod. Všichni nadávají stejně. Každý nový model je ještě větší krám, než ten předešlý.

Není divu, že náš vozový park stárne, protože auta, která se zde dožila ve zdraví 12let budou jezdit ještě dalších 12 a nikdo nemá důvod je měnit.

Kodiak mi nijak extra nevadí, co mě štve, je mě nepochopitelná obliba SUV všeobecně. Kdo potřebuje skutečný off-road nebo pick-up, tak prosím. Ale SUV je k ničemu.

Co mi víc vadí je, že z dnešních aut už vůbec není vidět dozadu, to asi, aby se kupovaly kamery. O dieselu je taky škoda mluvit(viz Meřo, DPF, SNCR, AGR a podobný eko-humbuk).A že je vůbec někdo ochotný lít chcánky do aut a říkat tomu adBlue, to se teda divím. A furt to lidi kupujou. A aby ne, když všude testují jen "chrochťáky".

O barvách nemluvím. Už Ford kdysi říkal:"můžeš mít jakoukoliv barvu, pokud je to černá" Teď je zadara jen modrá . Onehdá to byla ještě červená,bílá a černá. Funebráci,sanyťáci a hasiči budou hold připlácet.

Nevím, co komu vadí na příplatcích. Není to tak dávno, co se připlácelo za opěrky a pásy, nemluvě o airbag, ABS, ESP, servořízení, klima, centrál,atd. První to tam začli cpát zadara Japonci aby vůbec něco prodali a postupně se přidáváli další. Dnes ale základ v plný palbě nedostaneš ani od Korejců. Každej hledí aby něco vydělal. Tak tam nedá ani hever a kolo, a kde to není vidět, tam se to ojebe. Chuj s tim, však on to nějakej kokot dycky koupí. Hlavně pěknej kabát a reklama. Dyť je to tak, ze fšim.

Tož dame po kořalce, ne?

 

 

SUV je věc, kterou si vykřičeli nervozní pánové v oblecích pro své ženy. Kdo by koupil nízké auto ženské, která udělala papíry na popáté a jen tak tak dokáže zaparkovat pomocí automatického parkovacího systému? Jde o bezpečnost dětí, které má vzadu. Přeci jen je v pořádku, když zabiješ 4 lidi v nižším a trochu starším autě, než abys zabil sebe a případně dítě. :D:D 

 

A co se týče výbavy, tak jasně... nedávno tomu tak bylo, na druhou stranu věci, které jsi vyjmenoval jsou dnes téměř zákonně dané a musí v autě být (kromě klimatizace, centrálu, atd.). Na druhou stranu, když se na to podíváš s odstupem, tak v době, kdy se začaly do aut montovat pásy, byla to opravdová revoluce v bezpečnosti. Dneska? Přes všechny ty systémy, které v autech jsou, fungují maximálně u Volva. Zbytek tupě kopíruje, kopíruje špatně, levně a prodává to dráž než Švédi. Front asistent na Škodě pořádně nefunguje - zastaví to před hromadou krabic, ale když Ti do cesty vběhne dítě, máš smůlu, protože není dostatečně velké na to, aby to zabral senzor. Tady jde o funkční věci, které by měly v autě být z toho důvodu, aby se prodávala. Abych musel v roce 2016 připlácet v autě za 600 za automatickou dvouzónovou klimatizaci (mávám, Škodo Octavia) je výsměch spotřebiteli. Stejně tak je směšné to, abych v době, kdy je nutnost mít handsfree, platil za to, že dokážu vůbec spojit mobil s autem, které je plné bezdrátových systémů. Nejhorší na tom je, že velká část věcí v těch autech je už od výroby, ale jsou zakódované.

 

Barvy? Chápal bych, kdyby byl zdarma bílý, černý a třeba modrý základ. Zcela chápu, že si nechávají připlácet za speciální barvy, kterých ročně vydají z fabriky pouze po pár kusech, ale ať mi nikdo neříká, že jsou pyšní na to, že po cestě lítá plno „O2 barev“ a zasraných bílých aut, které nejde pořádně čistit.

 

S tím stárnutím vozového parku máš pravdu. Pokud se vrhnu na koupení Octavie, budu silně uvažovat o 2. generaci po FL, protože jsou to držáky. 1.6 motory v TDi drží, najedou při dobrém servise 300, možná 400 tisíc kilometrů bez větších investic. U nové Octavie by se člověk bál, aby mu ve 30 tisících neodešel alternátor, v 90 spojka a ve 160 raději celý motor, včetně obou náprav.

  • Pozitivní 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...