Přejít na obsah

škubání motoru 2,0 tfsi


Doktors

Doporučené příspěvky

Zdravím odborníky, mám takoví dotaz, jedná se o octavii 2 rs bez faceliftu a motor 2,0tfsi, auto jsem nedávno koupil a při nastartování to má snahu škubat( zvýšené otáčky po cca minute +- spadnou a je to v pohodě) jenže když jedu a zastavím tak se mi někdy stane že to škube znova ale někdy zase ne!! vliv teploty motoru, na to nemá!!  najeto 140tis, km přetočeny nejsou a pán udajně do toho dával tu 98naturál ale nejsem si jist no a já tam dávám 100oktan. jinak na počítači to nic neukazuje! a nevím čím by to mohlo být, byly návrhy že by to bylo dvou hmota ale nevím jak to poznat? jinak spojka zabírá tak v půlce a bez prokluzu krásně se řadí a v tahu okamžitá odezva, a potom jsem si říkal jestli by to nemohlo být třeba silenblok motoru a že jak se chvěje a člověk třeba špatně stojí, tak se to přenáší do kabiny ? Za každou radu jsem moc vděčný..:) a předem děkuji...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 1 rok později...

ahoj, prosím tebe to bych nedělal..je to blbost.. každý vstřik máš po cca 3000kč to je hned 12tis. prosím tebe pokud ty to škube při akceleraci tak bych to tipoval na ten ventil tlaku od turba. ale já jsem u vstřiku vliv nepoznal jen na volnoběh to škubalo a prdelo to do výfuku ale pokud ty to špatně táhne ( škube v záběru ) viděl bych to na ten regulační ventil tlaku turba. napiš mi na FB  Profil Tomáš Müller na profilové fotce sedím na židli v červené košily.  

PS: Kolik máš spotřebu na volnoběh? myslím L/Hod.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...
  • o 2 týdny později...
před 4 minutami, Tomáš Müller napsal:

A co ty to přesně dělá, kolik máš spotřebu na volnoběh l/hod..?

Cuká na volnoběh. Otáčky drží spotřeba 1.2. Jedu zastavím chvilku nic a po chvilce začne škubat. nepravidelně. Disagnostika čistá. Byl jsem u 3 lidí nikde nic už mně napadá jen spojka setrvačník. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Spojka setrvačník atd je blbost , když spojka tak začne prokluzovat a setrvačník spíš hučí,vibruje v závislosti na spojkovem pedálu..a když to tak se to děje pravidelně..spíš bych se zaměřil na spalování..svíčka, zapalovací modul atd..a teď mě tak napadá, že by to mohl klidně dělat palivový filtr u zadního kola...což by vysvětlovalo že vlastně za jizdi atd je to ok ( větší tlak a průtok k motoru) ale na volnoběh to po chvilce může začít blbnout kdy dojde k menšímu tlaku a i průtoku..zkusil bych vyměnit ten filtr, nestojí to moc a zvládneš to sám...a pak nevím no...odkud jsi?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Zdravím borci,

mám ten stejný problém s tím, že vše šlapalo jako hodinky do doby, kdy jsem vyměnil originální sání za sání sportovní a od té doby škubání motoru na volnoběhu bez zvýšení otáček, prdění do výfuku, škubání při akceleraci a hlavně auto bez výkonu celkem problém dostat se na 140 km/h. Dopoledne mi začal blikat vrtulník ale diag. byla čistá a odpoledne 3 závady

1/ vynechávání zapalování P0300

2/ válec 3 zjištěno vynechávání zážehu P0303

3/ řada válců 1 systém dávkování paliva (systém příliš chudý od volnoběžných otáček P2177

 

 

 

Editováno: , autor: Respekt666
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

Mne cuka len pri voľnobehu,motor BWA 220 000 km, na diag. pri kontrole meraných hodnôt  mam na valci 3 občasný výpadok horenia, maximálne napočíta tak 3 výpadky a potom sa to vynuluje ide len o valec 3, za jazdy všetko ok bez výpadkov, sviečky vymenené, cievky som skúsil prehodiť medzi sebou, bez zmeny, pcv mam zaslepený ale robilo to aj ked som tam mal original, spotreba na voľnobehu 0.9-1.0L, palivoví filter vymenený, tankujem len 100ku, mam športové sanie od turba ale cukalo to aj ked som ho ešte nemal, vydím to už asi len na vstrek.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 24. 5. 2022 na 8:17, leri000 napsal:

Mne cuka len pri voľnobehu,motor BWA 220 000 km, na diag. pri kontrole meraných hodnôt  mam na valci 3 občasný výpadok horenia, maximálne napočíta tak 3 výpadky a potom sa to vynuluje ide len o valec 3, za jazdy všetko ok bez výpadkov, sviečky vymenené, cievky som skúsil prehodiť medzi sebou, bez zmeny, pcv mam zaslepený ale robilo to aj ked som tam mal original, spotreba na voľnobehu 0.9-1.0L, palivoví filter vymenený, tankujem len 100ku, mam športové sanie od turba ale cukalo to aj ked som ho ešte nemal, vydím to už asi len na vstrek.

Ahoj,

Tedka reším uplně to samě 2.0 TSI na volnoběh píše že vynechává na 2 válci, vyměněné svíčky , nový PCV ventil , proměřené a přehozené Moduly. a problém přetrvává stále píše že na 2 válci vynechává zážeh. při jízdě ( otáčkách se chová motor normálně) nevím si rady co to může být, bojím se toho nejhoršího že bude ko Motor, dej mi prosím vědět jestli si to vyřešil. Díky

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rj si vynechavania vypocitava z uhloveho zrychlenia kluky a to vdaka senzoru na kluke.Je preto nevyhnutne aby bol dobry a original.to ze ti napocita dva tri vypadky je nic.Ja pri zistovani stavu m9tora zacinam vymenu senzoru na kluke kontrolu rozvodu.Aj mechanicky aj elektronicky.A az potom stav sviecok.Tak isto palivovy filter musi splnat poziadavky tlaku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já teda řeším výpadky bez resetování až po přidání plynu kdy pak motor běží v pořádku se výpadek vynuluje, tím pádem bych mohl senzor na klice povazovat za dobrý ? píšeš že kontrola rozvodu elektronicky predpokládám teda pres diagnostiku Mohl bys mi stručně říct návod jak na to ?  popřípadně je možné že by toto způsoboval palivový filtr? Diagnostika mi ukázala ještě chybu Aktivního uhlí - odvětrávání nadrže, mohlo by to mít stím tedy něco společného ?

 

díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano.Senzor na kluke sa da zmerat oscilom no ja kupim radsej novy a viem ,ze co vidim na vcds je realne.To ako sa to robi stymto motorom neviem presne no rozvody su klucove.Zbytocne budes opravovat bizuteriu ked motor je mimo.Taktiez palivovy filter musi byt original.Ak je menej barovy tak RJ vidi ze ma menej paliva a doladi to.Tymto mas vysiu spotrebu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Ahoj, ventil aktivního uhlí vyměněn ale problém stále přetrvává.. Ještě sem se k tomu nedostal takže sem to ještě nevyřešil, ale myslím si že to bude dělat špatný vstřik,

Protože to začlo tím že to cukalo za studena chvilku, pak to začlo občas cukat i za tepla , a tedka to beží na volnoběh na 3 válce. Jak se to projevuje tobě?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...
V 6. 6. 2022 na 16:56, vojtinekk napsal:

Ahoj, ventil aktivního uhlí vyměněn ale problém stále přetrvává.. Ještě sem se k tomu nedostal takže sem to ještě nevyřešil, ale myslím si že to bude dělat špatný vstřik,

Protože to začlo tím že to cukalo za studena chvilku, pak to začlo občas cukat i za tepla , a tedka to beží na volnoběh na 3 válce. Jak se to projevuje tobě?

Ahoj, vyřešil si to nějak řešim to teď a taky si už nevim rady 🙈

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...