Doktors 1 Posted November 2, 2016 Share Posted November 2, 2016 Zdravím odborníky, mám takoví dotaz, jedná se o octavii 2 rs bez faceliftu a motor 2,0tfsi, auto jsem nedávno koupil a při nastartování to má snahu škubat( zvýšené otáčky po cca minute +- spadnou a je to v pohodě) jenže když jedu a zastavím tak se mi někdy stane že to škube znova ale někdy zase ne!! vliv teploty motoru, na to nemá!! najeto 140tis, km přetočeny nejsou a pán udajně do toho dával tu 98naturál ale nejsem si jist no a já tam dávám 100oktan. jinak na počítači to nic neukazuje! a nevím čím by to mohlo být, byly návrhy že by to bylo dvou hmota ale nevím jak to poznat? jinak spojka zabírá tak v půlce a bez prokluzu krásně se řadí a v tahu okamžitá odezva, a potom jsem si říkal jestli by to nemohlo být třeba silenblok motoru a že jak se chvěje a člověk třeba špatně stojí, tak se to přenáší do kabiny ? Za každou radu jsem moc vděčný..:) a předem děkuji... Quote Link to post Share on other sites
Doktors 1 Posted November 17, 2016 Author Share Posted November 17, 2016 (edited) Tak nevím jestli to někomu pomůže ale bylo to vstřikem na druhém válci, proběhla výměna a je to tak jak to má být bez jakéhokoliv cuknutí.. a řekl bych že to i o něco lepší jede..:) Edited February 7, 2017 by Doktors aktuální informace Quote Link to post Share on other sites
Gionta 0 Posted September 21, 2018 Share Posted September 21, 2018 Zdravím, šklbalo to aj pri jazde? napr. pri akcelerácii ? Riešim podobny problém idem menit vstrekovače. Quote Link to post Share on other sites
Doktors 1 Posted September 21, 2018 Author Share Posted September 21, 2018 ahoj, prosím tebe to bych nedělal..je to blbost.. každý vstřik máš po cca 3000kč to je hned 12tis. prosím tebe pokud ty to škube při akceleraci tak bych to tipoval na ten ventil tlaku od turba. ale já jsem u vstřiku vliv nepoznal jen na volnoběh to škubalo a prdelo to do výfuku ale pokud ty to špatně táhne ( škube v záběru ) viděl bych to na ten regulační ventil tlaku turba. napiš mi na FB Profil Tomáš Müller na profilové fotce sedím na židli v červené košily. PS: Kolik máš spotřebu na volnoběh? myslím L/Hod. Quote Link to post Share on other sites
Allblackshk@seznam.cz 0 Posted October 28, 2020 Share Posted October 28, 2020 Zdravím proběhla výměna vstřiku nebo repas ? Dělá mi to taky. Zítra jedu tak na co se mám připravit :) Quote Link to post Share on other sites
Tomáš Müller 0 Posted October 29, 2020 Share Posted October 29, 2020 před 10 hodinami, Allblackshk@seznam.cz napsal: Zdravím proběhla výměna vstřiku nebo repas ? Dělá mi to taky. Zítra jedu tak na co se mám připravit :) Prosím tebe byl to vstřik na výměnu, se vším všudy do 5tis..a pokud na to máš je lepší udělat všechny. Quote Link to post Share on other sites
Allblackshk@seznam.cz 0 Posted November 10, 2020 Share Posted November 10, 2020 V 29. 10. 2020 na 6:05, Tomáš Müller napsal: Prosím tebe byl to vstřik na výměnu, se vším všudy do 5tis..a pokud na to máš je lepší udělat všechny. Tak vstřiky Ok tak nevím co dál. Jestli spojka?? Quote Link to post Share on other sites
Tomáš Müller 0 Posted November 10, 2020 Share Posted November 10, 2020 před 14 minutami, Allblackshk@seznam.cz napsal: Tak vstřiky Ok tak nevím co dál. Jestli spojka?? A co ty to přesně dělá, kolik máš spotřebu na volnoběh l/hod..? Quote Link to post Share on other sites
Allblackshk@seznam.cz 0 Posted November 10, 2020 Share Posted November 10, 2020 před 4 minutami, Tomáš Müller napsal: A co ty to přesně dělá, kolik máš spotřebu na volnoběh l/hod..? Cuká na volnoběh. Otáčky drží spotřeba 1.2. Jedu zastavím chvilku nic a po chvilce začne škubat. nepravidelně. Disagnostika čistá. Byl jsem u 3 lidí nikde nic už mně napadá jen spojka setrvačník. Quote Link to post Share on other sites
Pawouk 7,522 Posted November 10, 2020 Share Posted November 10, 2020 Pánové, bezprostředně předcházející příspěvek se necituje - viz pravidla fora. Podívejte se, co jste tady vytvořili... Quote Link to post Share on other sites
Tomáš Müller 0 Posted November 11, 2020 Share Posted November 11, 2020 Spojka setrvačník atd je blbost , když spojka tak začne prokluzovat a setrvačník spíš hučí,vibruje v závislosti na spojkovem pedálu..a když to tak se to děje pravidelně..spíš bych se zaměřil na spalování..svíčka, zapalovací modul atd..a teď mě tak napadá, že by to mohl klidně dělat palivový filtr u zadního kola...což by vysvětlovalo že vlastně za jizdi atd je to ok ( větší tlak a průtok k motoru) ale na volnoběh to po chvilce může začít blbnout kdy dojde k menšímu tlaku a i průtoku..zkusil bych vyměnit ten filtr, nestojí to moc a zvládneš to sám...a pak nevím no...odkud jsi? Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.