Jump to content

škubání motoru 2,0 tfsi


Recommended Posts

Zdravím odborníky, mám takoví dotaz, jedná se o octavii 2 rs bez faceliftu a motor 2,0tfsi, auto jsem nedávno koupil a při nastartování to má snahu škubat( zvýšené otáčky po cca minute +- spadnou a je to v pohodě) jenže když jedu a zastavím tak se mi někdy stane že to škube znova ale někdy zase ne!! vliv teploty motoru, na to nemá!!  najeto 140tis, km přetočeny nejsou a pán udajně do toho dával tu 98naturál ale nejsem si jist no a já tam dávám 100oktan. jinak na počítači to nic neukazuje! a nevím čím by to mohlo být, byly návrhy že by to bylo dvou hmota ale nevím jak to poznat? jinak spojka zabírá tak v půlce a bez prokluzu krásně se řadí a v tahu okamžitá odezva, a potom jsem si říkal jestli by to nemohlo být třeba silenblok motoru a že jak se chvěje a člověk třeba špatně stojí, tak se to přenáší do kabiny ? Za každou radu jsem moc vděčný..:) a předem děkuji...

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Tak nevím jestli to někomu pomůže ale bylo to vstřikem na druhém válci, proběhla výměna a je to tak jak to má být bez jakéhokoliv cuknutí.. a řekl bych že to i o něco lepší jede..:) 

Edited by Doktors
aktuální informace
Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...

ahoj, prosím tebe to bych nedělal..je to blbost.. každý vstřik máš po cca 3000kč to je hned 12tis. prosím tebe pokud ty to škube při akceleraci tak bych to tipoval na ten ventil tlaku od turba. ale já jsem u vstřiku vliv nepoznal jen na volnoběh to škubalo a prdelo to do výfuku ale pokud ty to špatně táhne ( škube v záběru ) viděl bych to na ten regulační ventil tlaku turba. napiš mi na FB  Profil Tomáš Müller na profilové fotce sedím na židli v červené košily.  

PS: Kolik máš spotřebu na volnoběh? myslím L/Hod.

Link to post
Share on other sites
  • 2 years later...
před 10 hodinami, Allblackshk@seznam.cz napsal:

Zdravím proběhla výměna vstřiku nebo repas ? Dělá mi to taky. Zítra jedu tak na co se mám připravit :)

Prosím tebe byl to vstřik na výměnu, se vším všudy do 5tis..a pokud na to máš je lepší udělat všechny.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
před 4 minutami, Tomáš Müller napsal:

A co ty to přesně dělá, kolik máš spotřebu na volnoběh l/hod..?

Cuká na volnoběh. Otáčky drží spotřeba 1.2. Jedu zastavím chvilku nic a po chvilce začne škubat. nepravidelně. Disagnostika čistá. Byl jsem u 3 lidí nikde nic už mně napadá jen spojka setrvačník. 

Link to post
Share on other sites

Spojka setrvačník atd je blbost , když spojka tak začne prokluzovat a setrvačník spíš hučí,vibruje v závislosti na spojkovem pedálu..a když to tak se to děje pravidelně..spíš bych se zaměřil na spalování..svíčka, zapalovací modul atd..a teď mě tak napadá, že by to mohl klidně dělat palivový filtr u zadního kola...což by vysvětlovalo že vlastně za jizdi atd je to ok ( větší tlak a průtok k motoru) ale na volnoběh to po chvilce může začít blbnout kdy dojde k menšímu tlaku a i průtoku..zkusil bych vyměnit ten filtr, nestojí to moc a zvládneš to sám...a pak nevím no...odkud jsi?

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...