Přejít na obsah

Baterie v klíči - výdrž, výměna


miro_sk

Doporučené příspěvky

před 4 hodinami, SuperSrsen napsal:

Dobrý den, 

 

tak včera začalo auto (F3) strašit, že je slabá baterie, tak jsem baterii vyměnil, aktivně oba klíče a teď ani jedno ovládání nefunguje. Samozřejmě skvělé rada dle návodu, jak spárovat DO, zmáčknout libovolné tlačítko a následně odemknout auto, nefunguje. Máte s tím někdo zkušenosti? Díky moc za radu... ;o) 

 

Zlatá stará Škoda 100L... ;o) 

 

Bacha na "novy" baterky. Neni vubec vyjimkou, ze neznackovy baterky jsou uplne k nicemu a jsou po rozbaleni vybity a zridka i znackovy baterky, ktery nekde dlouho lezi, jsou ve stavu klinicke smrti. Jistota je v servisu Skoda.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 4 hodinami, SuperSrsen napsal:

Dobrý den, 

 

tak včera začalo auto (F3) strašit, že je slabá baterie, tak jsem baterii vyměnil, aktivně oba klíče a teď ani jedno ovládání nefunguje. Samozřejmě skvělé rada dle návodu, jak spárovat DO, zmáčknout libovolné tlačítko a následně odemknout auto, nefunguje. Máte s tím někdo zkušenosti? Díky moc za radu... ;o) 

 

Zlatá stará Škoda 100L... ;o) 

 

Nevím, jak je to u F3, ale u OIII před FL i po FL stačilo prostě vyměnit baterku za novou a vše fungovalo bez nějakého párování.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 11 minutami, dettektorr napsal:

 

Jistota je v servisu Skoda.

Tak za toto by som nedal do ohňa ani cigánovu ruku... Mne škodovácka batéria vydržala ani nie pol roka... Vedúci preda ja na to len že nech si kúpim v elektre dáku poriadnu, lebo oni majú len čínske shity... Tak som kúpil Duracell a fachčí to 2 roky bez problému...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak EDIT: Baterka, kterou jsem použil byla sice nová, ale chvíli mi tu ležela, ale měřil jsem ji a měla 3,3 V. Po obědě jsem se nas... a naběhl do Lidlu a koupil baterky "nové", vložil do DO a ejhle, ono to funguje bez problémů...

 

PS: Mám vyzkoušené z hodinek, že obyč čínská baterka za 2 Kč vydrží déle jak značková Varta, Panasonic za pade... Je to hodně o tom, jak dlouho se to kde povaluje... 

 

No ale druhý klíč pořád nejde... :o/ Už mě to neba... :o@

Editováno: , autor: SuperSrsen
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vela bateriek ti ukaze na voltmetri napatie naprazdno 3,3V ale ked ich zatazis, tak napatie prudko poklesne.

Ja gombikove/tuzkove baterie skusam tak, ze ich kratkodobo (0,5-1sekundu) zapojim do skratu cez miliampermeter/ampermeter (pozor na nastavenie spravneho rozsahu meradla, aby ste ampermeter neznicili).

Moje hodnotenie batieriek:

- peniazkove/gombikove baterie - prud pri kratkodobom skrate aspon 100mA - ak je mensi, baterku nepouzijem v ovladaci

- tuzkove AA/AAA - prud pri kratkodobom skrate aspon 1A (nove davaju aj 4A)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak už jsem sem nebo jinam psal - objímka, žárovička E10 3V a dva drátky. Origo baterka v ovladači chcípla, přsto žárovička trochu svítila. "Vychystaná" náhradní byla v daleko horším stavu, žárovička ani ťuk. Takže ani nosit s sebou náhradní mi nepomohlo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 17 hodinami, SuperSrsen napsal:

 

No ale druhý klíč pořád nejde... :o/ Už mě to neba... :o@

Pokud náhodou nejde jen odemykání a zamykání, tak stačí zapnout zapalování, držet tlačítko odemknutí na klíči cca 20 sekund, pak vypnout zapalování a zkusit, jestli funguje odemknutí/zamknutí. Stalo se mi, že pro hlavní klíč to fungovalo hned, pro ten druhý až potom, co auto usnulo (takže cca po 10 minutách)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2Krosta: Zkoušel jsem, leč nezabralo, asi... Pak jsem načetl ŘJ, zkusil přizpůsobení přes dveře alá Škoda a ještě jednou Váš způsob a nějakým záhadným způsobem se to rozchodilo. No ale v ovladači mám původní starou baterku, takže jsem si moc nepomohl... :o/ Jsem pěkně nas... na Škodu, od soboty si s tím hraju a to jsem jen vyměnil baterku v DO. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Počkat, to jsou u toho takové procedury, když klíček leží 5-10 let, a pak je ho potřeba začít používat? Chápal bych, že používaným klíčkem auto odemknu, případně nastartuju, tím druhým auto třeba zamknu a je vyřízeno, spárováno... (oba s čerstvou baterkou)

Editováno: , autor: bouchy
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Standartne je v dialkovom CR2025,ale odporucam 2032,ktora mi drzala 2,5 roka.Akurat predvcerom prestalo reagovat kessy,ale cez dialkove islo odomknut aj zamknut,nemusel som vylupnut krytku na klucke.Cakal som to po tych rokoch a bola to uz len otazka casu kedy odide,nastastie v penazenke nahradna a do minuty som odchadzal aj s funkcnym kessy.

Editováno: , autor: ritch
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 3 měsíce později...
před 5 hodinami, JiVi napsal:

jako je to zajimavy, varovani o baterii v klicku jsme videl 1x .. jinak vzdy odesla, aniz by auto rozrazilo hlasku, Pritom v pameti zavad,pri vypisu pres OBD, je zaznamenana.  Predpokladam, ze chybou SW se proste obcas vypise a vesme nevypise.

 

Mně to maxidot píše. Ale já mám předFL, r.v. 2013.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...