Tony350z

Dieselgate - 23R6 servisní opatření pro diesely EA189

    Doporučené příspěvky

    Tusim dnes zverejnili riesenie pre nase motory 1.6tdi. Aky mate nazor nato ? pojdete si dat upravit auto alebo nie? Mne sa to velmi nepozdava asi sa nato vykaslem :)

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Já se tomu budu vyhýbat jak jen budu moci .. :) jsem zastáncem názoru, nerýpat do něčeho co funguje dobře a jsem s tím spokojený..

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    A hlavně, proč tak riskovali, když to řešení mohli během roku vyvinout a vesele prodávat čistý diesly... Kdyby čert na koze jezdil, nic bych na svým nenechal udělat, jsem zvědav za 2-3 roky na nářky těch, co tím projdou ... Ne-li dřív ...

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    SW ani náhodou, ale ten usměrňovač proudění vzduch by nemusel být úplně od věci. Aspoň si myslím že rozhodně neuškodí spíš by mohl pomoct, ne jako ten novej SW.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    OVCE:

    No prý ne, je to jen ucpávka, aby se do motoru nedostalo tolik vzduchu a probíhalo to trošku "jiné" zahoření. Co mě mrzí na tom novém SW a skoro bych si tu úpravu chtěl dát udělat, že snad by prý mělo u 1.6 siemensu přidat SW který má 2.0 TDi a to že by si auto mělo kontrolovat reálné množství vstříknutého paliva o proti požadovanému a provádět korekci, aktuální 1.6 trpí při vyšším nájezdu km výrazně vyšší hlučností a nekultivovaností chodu motoru, protože i reálně OK vstřiky už prostě jsou trošku opotřebované a neprobíhá tam korekce jako u 2.0 TDi s boschem.... Tohle prostě reálně vylepší emise ojetin, ale taky by stačilo kdyby koncern prodával vstřiky po litru, bych pak neváhal a po 100K km je všechny vyměnil a ne že bych je dojížděl na 300k kdy už to v zimě sotva nastartuje....

     

    Mám kolegu co má motor jako já stejný nájezd a obou nám to cvakalo jak traktor, nicméně vzal špatnou naftu a musel měnit komplet palivový systém, čerpadlo, lištu, vstřiky, vyšli ho to na nějakých 65 tisíc, nicméně motor když nakopne tak jede jak hodinky a chod je mnohem klidnější a tižší než u mého, neuvěřitelné co udělali nové vstřiky, je z toho pocitově zase nový motor.

    Editováno na 15degren

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Myslím, že to by asi takto nefungovalo, i 1.6 maj Injector Quantity Adjustment (IMA) a Injector Voltage Adjustment (ISA) , jinak pod VWAG uváděné jako „injector quantity adjustment (IQA)“ and the „injector voltage adjustment (IVA)“, jen se holt víc sypou ...

    Editováno na rayx

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Sedim v Impe na prijme, a citam papier predomnou - 30 eurovy preukaz ak pridete s vasou OII kvoli Dieselgate. Ved to pre niektore (ne)brzdy provozu znamena aj 1000km zadarmo. Berte, kym je co...

     

    Pekny zaciatok tyzdna ;)

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Jako že si nechám za 30 éček ucpat sání motoru a snížit životnost DPF a egr ventilu na polovinu ? No tak nevim jestli je to výhodné :-D

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Tak jaka? Uz to nekdo podstoupil? Vcera jsem byl v servisu a hnedle me to nabizeli. Prozatim jsem odmitl, ale nevim jesli kvuli tomu casem nebude problem na technicke... 

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Na technické nezjístí nic. A nejsi povinen mít v ČR tuto úpravu. Jediný problém by mohl nastat časem při jízdě v německu. Ale zatím není nikde slyšet o tom že  by němci hlídali jestli auto prošlo touto akcí. Já bych do toho nešel.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Zatím to taky oddaluji. Nechci namáhat reg a dpf. Počkám co taky bude a dle měření to stejně potom neplní původní normu. Hlavně zda to podstoupíte tak do budoucna od servisu nic nezískáte  (zda rozhodnou soudy o náhradě)

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Tak mam chlapy problem. Pred 14ti dny jsem podstoupil prehrani SW na NOx a vcera pri odjezdu z prace jsem zastavoval u zavory a auto zdechlo a dlouho neslo nastartovat, jak kdyby tam vubec nebyla nafta. Pricital jsem to DSG, ze treba pred zastavenim nevyradila, ale nesedelo mi k tomu to nenastartovani. Dneska rano opet, nastartuji a hned pote zacnou litat otacky 800-1200ot.a zdechne... Dalsi start a jizda bez problemu.

     

    Driv, pred prehranim jsem si obcas vsiml maleho cukani pri studenem motoru okolo 1300ot.a obcas zahoupali i jinde, ale autem to netrhalo.

     

    Chybu to zadnou nehazi.

     

    Ve Svete motoru si vzpominam, ze psali neco o neoriginalnim vzduchovem filtru a pripadne cidlu teploty. Filtr mam MANN a cidlo teploty by asi hodilo chybu.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    máš opotřebený vstřikovací systém a ten nezvládá požadované ( upgradem SW zvýšené) tlaky nového SW. musíš vyměnit čerpadlo a pravděpodobně všechny vstřiky. Jelikož jsi asi podepsal papír, tak už ze škodovky žádnou kulanci nedostaneš.

    Editováno na 15degren
    • Upvote 1
    • Downvote 1

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Nestraš, zas tak horký bych to neviděl :-D. Auto to od té doby neudělalo, musí být venku opravdu vedro, aby to zazlobilo. Jinak motor startuje okamžitě i v mrazech a volnoběh drží ukázkově. Vstřiky trochu cvrlikají po přidání plynu, to je ale asi vlastnost CR. 

     

    Auto už jsem odstavil do škodovky, čas na mě budou mít až 22.6 :(. Papír jsem akorát podepisoval se zakázkou.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Potom daj vediet. Zatial nepoznam nikoho, kto sa podujal dobrovolne na prehratie SW:rolleyes:

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    V praze není problém kouknout na diag, hned bych to neviděl černě

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Tak dle korekcnich hodnot jsou nektere vstriky spatne, coz neni u najezdu 200kkm neobvykle. Dieselgate to jen posunula do faze, ze to bylo v provozu poznat. Driv ci pozdeji by to prislo i bez prehrani.

     

    Korekce byly cca +1,02/-0,3/-0,4/-0,3mg

     

    Nemam aktualne cas na to, nechat je vyndat a otestovat, a tak jsem objednal vsechny vstriky, filtr a tesnici material a srouby.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Tie cisla nie su az tak zle, ze by to bolo na vymenu:rolleyes:

    Ako sa to spravalo? Odkial si objednaval vstreky?

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Někdo koncern živit musí :-D

     

    Kolik jsi vysypal za vše i s prací ? :-)

     

    Nevím jestli to tu může být, když tak se omlouvám:

     

    Sada vstřiků

     

    Hodnocení zákazníků 100 %...

    Editováno na 15degren

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

    Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

    Vytvořit účet

    Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

    Vytvořit nový účet

    Přihlásit se

    Máte již účet? Zde se přihlašte.

    Přihlásit se