Přejít na obsah

Dieselgate - 23R6 servisní opatření pro diesely EA189


Tony350z

Doporučené příspěvky

Návštěvník

Auto po druhej reklamacii.

Spravili diagnostiku, technik sa povozil, pisali do Skodovky.

Vstreky podla diag sice maju velke odchylky, ale ziadna chyba na diagnostike.

Nechavame to otvorene...

 

Moja otazka je ale ci mozem takto dalej jazdit??

Nic nepokazim?

EGR, DPF?

Posledny vstrek ma 2+mg, ostatne dorovnavaju -1.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

Nedam stary soft.

Dva roky dali zaruku, vyzera to, ze vstreky su KO, len zatial to nehadze chybu motora, tak o nicom nechcu so mnou ani hovorit...

 

Editováno: , autor: Návštěvník
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Změň servis, vím o autech co měli odchylku na jednom vstřiku za studena do +1 jeden +0.5 ostatní v mínusu (korekce) a vyměnily je všechny. Samozřejmě jezdit nemůže s takovou korekcí to auto hodně čoudí, odejde ti brzo egr a DPF se ti určitě hodně zanáší. Kdyby jsi byl v ČR věděl bych který autorizovaný servis se k tomu staví opravdu seriozně a umí věci řešit... nakonec mi moje osobní auto vyřešily když mě jiný posílal do análu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

v inom servise okrem toho kde ti sypli novy soft ti to nevyreklamuju vlastna skusenost ked som bol ja davat novy soft tak som to chcel reklamovat v inom skodovackom servise a zrusili ma ze diely sa daju reklamovat v kazdej skoda servise ale praca iba v tom konkretnom v ktorom ti to robili cize vyreklamujes to len v tom kde ti sypli novy soft

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

No ostalo to otvorene, kym nemaju "dokaz" - napr. video, alebo chybu v RJ motora, pripadne nudzovy rezim, nebudu to riesit.

Len netusim ako natocit, ze auto cuka, to je skor pocit na otackomeri to nevidno...

Skoda, ze neboli ochotni vybrat tie vstrekovace a testovat....

Lebo pozerali odchylky a sam technik mi povedal, ze vsetky maju zle hodnoty...

Co sa tyka reklamacie v inom servise, podla mna by nebol problem, ale tak nepojdem 100km odviezt auto od domu.

Editováno: , autor: Návštěvník
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím Vás,

nedávno jsem dostal taky předvolání do autorizovaného servisu. Doporučuji každéme - nenechte si nic na autě dělat, žádné úpravy. Mluvil jsem se známým, který tomu fakt rozumí, říkal nic nedělej, když to funguje!!!

Alesjan

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Další zajímavé zjištění

 

do minulého týdne jsem měl SW 9978, egr se pohyboval otevřený na 60-80 % v závislosti na rychlosti a sešlápnutí pedálu při rychlostech nad 120 km/h býval skoro pořád na 80 % otevřený. Motor měl ale velmi tvrdé starty a výkon byl prostě podstatně vyšší

 

Poslední týden jsem nahrál SW 9979. Projev motoru se dramaticky změnil. Motor opět zcela utichl, je tichý naprosto stejně jako ve verzi 9972 tedy SW bez úpravy NOx.

Zmizeli tvrdé starty motor zase změkl, má záběr v rozmezí 1500-4000 otáček zcela plynulý bez kopanců. Mezi plyn reaguje dynamicky a motor se nemá tendenci jako by dusit. 

Průběh EGru se opět změnil, bývá ted při běžném provozu otevírán mezi 30 a 50 % nad 120 Km/h to nejde přes 40 %. Kdybych nevěděl že je tam SW s úpravou nox, tak podle zvuku a chování motoru bych to odhadoval na verzi před úpravou. Zatím jsem neměl možnost vysledovat průměrnou spotřebu, ale řekl bych že se nepatrně zvýšila, přičemž motor se SW 9978 papal podle mě stejně jako verze před NOx.

 

Bohužel s motor přišel i o příjemný zátah při plném plynu, který jsem měl na verzi s 9978 tak rád a motor už prostě nemá ty koníky navíc, víceméně je to ten stejný projev jako byl před úpravou NOx. Dokonce i vstřiky už nejsou slyšet, řekl bych že požadovaný tlak, byl buď vrácen na původní hodnotu, nebo zvolen nějaký kompromis.

 

Nabízí se možná odpověď že VW group už nebaví proplácet opravy poškozených kompoment v záruce a tak se nenápadně vrací k pomalu k původnímu stavu ? Nedivil bych se. 

Editováno: , autor: 15degren
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

Ahoj ja som bol pred týždňom aj niečo na tej reklamácii a povedali mi, že najnovší je 9978. Viacerí píšu, že majú 9979 už dlhšie. Viete povedať podľa čoho to je? Môže mať nato vplyv odlišný rok výroby?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

Zaujimave je co pisal @15degren ohladom 9979, ze auto ide pocitovo ako so starym SW, nema niekto skusenost s tymto 9980?

Ale myslim porovnanie 9978 - 9980, je jasne, ze porovnat s nejakym 6 rocnym SW to bude uplne nieco ine,..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

2x som mal núdzový režim... na diagnostike chyba vstrekov... Tretia reklamacia znova neuznali ze pri skúšobnej jazde sa vada neprejavila....

Obraz si spravte sami.

Ja už tam nejdem kým sa auto nerozsype.

Zbytocne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

evidentně jiný přístup na slovensku než v ČR, tady ti vstřiky vymění i když se motor hádá bez kontrolky... já krom filtru pevných částic a čidla diferenčního tlaku mám na jednom autě vše nové... čerpadlo, lištu, vstřikovače, egr, nějaký ventil tlaku... je tam toho už hodně, sice bylo auto víc v servisu než v akci... tak ale je tam vše nové tak šup starý SW a dalších 250K km snad klid :-D

Editováno: , autor: 15degren
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

Určite sa oplatí...
Keď budem mať kontrolku motora hneď mam ísť tam a neobjednávať sa...
Znova upravovali dajaké hodnoty vstrekovacov, voľnobehu atď.

Ale ja rozumiem, ze maju nejake postupy a ked im kontrolka za 16km jazdy nezasvietila tak nic nebudu riesit.

Editováno: , autor: Návštěvník
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Od toho mají VAG aby se podívali do historie závad kde to prostě vypsané bude, to v případě, že by ti kvůli novém SW zlobil EGR tím že hůř dovírá, tak by museli ujet po dálnici 500 km než se bude motor připraovat na regeneraci a vyhodí ti chybu, to snad nemyslí vážně jako ?

Historie závad jim musí stačit a musí to na základě toho vyměnit, nechápu co na tebe zkouší u nás to není problém, rozsvítila se mi kontrolka vypsalo to chybu, druhý den jí načetli v historii i když nesvítilo= nový egr. Auto vynechávalo- kontrola směsy přes vag. 3 vstřik vynechává- výměna- motor stále nefunguje zcela plynu, zapáchá- test všech vstřiku- výměna všech- motor za studena špatně startuje- dlouhé starty. Čerpadlo má dle vagu problém vyvinou dostatečný tlak- výměna. žádný problém, nechápu absolutně co na tebe hrajou když v historii závad máš selhání vstřikovače, tak ho snad doprdele vymění pěkně se sebou necháš vytírat, chce to občas zvednotu hlas a trochu udělat divadlo.

Editováno: , autor: 15degren
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

No myslia :D 

Mne kontrolka naskocila, presiel som 10km zhasla.

Spravilo to 2x v priebehu 3 tyzdnov.

Mam sa asi mesiac vozit okolo ich servisu ked to nahodou zasvieti :D:D:D

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

Takže 3x som nič nevyriešil.
Korekcie sú mensie ale posledný ma okolo 0,8 až 1.
Auto jazdí ok, keď bolo chladnejšie tak cukalo (ale je pravda ze posledný vstrek mal korekciu 2 toto mi ale dali do poriadku).
Chcem už jazdiť a neriešit nič.
Chcem od vás radu dat naspäť po 4500km starý soft?
Jedinú výhodu nového som videl v prípadnej výmene niečoho ale zo skúseností vidím, že nevymenia nič.

Odoslané z EVA-L09 pomocou Tapatalku

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...