Přejít na obsah

Dieselgate - 23R6 servisní opatření pro diesely EA189


Tony350z

Doporučené příspěvky

6 hours ago, tomxass said:

Olejový som myslel opravedlnujem sa.


Odoslané z EML-L09 pomocou Tapatalku
 

 

Sorry za OT :)

 

Ja len, totiz taka cerstva skusenost, bo som menil olej a novy naliaty som musel hned aj vypustit (takze doslova 0 Km a len jedno nastartovanie na pol minuty). Keby som nevedel, ze som ho tam prave nalial, tak by som povedal, ze je zrely na vymenu spolu s filtrom (podla farby teda) :D

Editováno: , autor: Martttin
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono to je tím, že nový olej má nejvyšší čistící účinky. Takže v podstatě ti vyplachne motor. Občas se dělá kůra že necháš olej jen 500-1000 km a pak hned menis, abys motor vyčistil. Ale to jsme fakt OT :)

Já bych omrknul vstriky a zkusil dyztak něco vymámit v rámci servisní akce. Tak i tak bych nakonec nahrál starý SW, cena je mezi 1000-2000...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

Nestoji to zato experimentovat.

Stalo ma to vela casu, ked sa zacnu srat, vymenim komplet vsetky za repasy za 500e a jazdim dalej.

Skodovka aspon u nas nic nevymeni.

Pokusy na svojom aute robit nebudem a takisto keby si niekto myslel, ze vstreky vymeni za nejake nefunkcne za bazosa zabudnite, vsetko si vedia zistit, maju aj udaje o vstrekoch ake tam boli od vyroby...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 4. 5. 2018 na 13:17, 15degren napsal:

Podle mě kecáš, kdyby jsi měnil filtr po 10-15k km a je černý tak do na nádrž nejspíš přídáváš lopatku popela a jestli je to skutečnost tak změň čerpací stanici. Začernalé filtry bývají až po 90K km, když to měním já při druhém oleji to jest mezi 30 a 40K km, tak má sem tam zašedlé fleky.

 

Jestli ti auto smrdělo, tak vstřik byl špatný, tím že ho vyměnily, bylo třeba udělat korekci se starými vstřiky, zjevně v autorizáku dělají vše online a bez nového SW, tu korekci prostě nedokážou udělat. Nový SW má dost neduhu, ale rozhodně když dáš plnej knedlík, tak v žádném případě nejede hůř než starý SW. Máš pravdu že v první polovině plynu, motor nereaguje, je to proto, že je víc otevřený EGR ventil který tlumí reakci motoru, když překročíš určitnou hranici tak se EGR výrazně uzavře a začne sát čistý vzduch, to je ten moment kdy motor citelně zabere. 

To je důvod proč někteří tvrdí že nový motor jede hůř a víc žere a někteří tvrdí opak (můj případ).

Když totiž lidi jezdí na spotřebu tak plyn šolíchají ale auto po úpravě nechce moc v takovém případě zabírat ale spotřebu si zachová, tudíž roste spotřeba, ale když to ženeš po dálnici 150/160 tak to stejně jede převážně s vyšším výkonem kde je spotřeba i výkon dost podobný.

 

Původní SW lze nahrát bezproblému zpět např. motorpower to umí. Nicméně když to uděláš, ztratíš jakoukoli možnost dostat opravu od VW zadarmo.

Doufám že ten vstřik si neplatil, pokud ano tak i zpětně by ti ho měl VW v rámci podpory důvěry proplatit. Vůbec to externě neřeš, reklamuj servisní opatření. Pokud nemáš přes 250K km dostaneš v čechách dost možná všechny vstřiky nové, protože jestli byl špatný jeden...

 

Kolik máš vůbec najeto ?

 

Ps. kdyby jsi měl piliny za čerpadlem a kvůli tomu ti odešel jeden vstřik, tak se ti budou sekat všechny a motor by ti fatálně selhával.

Žádnou záruku neztratí, dostane opět DG sw  a vše se dá vyřešit. EGR se při downgrade ani nemusí měnit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

Cize vylepsis mapy, vykon auta, priebeh vykonu a RJ bude pisat, ze tam je dieselgate SW?

Tym padom by clovek mal najlepsiu kombinaciu...

Zaruku vdaka dieselgate, vylepseny vykon a v aute by to realne nebolo...

 

Inak dobra sprava, aspon to tak vyzera podla diagnostiky...

Po adaptacii posledneho vstreku v skodovke a vyliati jednej flase G001790M3 do jednej nadrze a naslednom vyjazdeni su hodnoty taketo:

 

Pred adaptaciou v skodovke mal 4ty +2, treti -1,5, po ich uprave +1 a -1, teraz +0,3 a -0,5.

Takze uz len spat stary SW a jazdit.

 

vstreky.png

Editováno: , autor: Návštěvník
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak od změny softwaru najeto celkem 3500 km, do nádrže navíc dvakrát přidáno aditivum STP. Jednou přímo čistič vstřiků, podruhé čistič palivové soustavy. Po úpravě auto žere o půl litru míň a dojezd se zvýšil o sto kilometrů. Negativa ale převažují. Nejezdím a nikdy jsem nejezdil na spotřebu, protože naftu fakturuju firmě za 5,50 Kč. Ale znáte tu situaci, kdy se po městě plazíte za někým, kdo jede chvíli 40 km/h a chvíli šedesát? Máte tam čtyřku a jen tak jemně ťukáte do plynu podle toho, jak ten člověk přidává nebo naopak ubírá? Tak na tohle s upraveným softwarem zapomeňte! Každé ťuknutí do plynu způsobí škubanec, to samé když nohu sundáte. Jasně, v otáčkách 2500+ už zřejmě EGR nezasahuje tak agresivně, ale stejně bylo auto dřív živější. A ne, není to jen můj pocit. S autem jezdím denně, včetně víkendů, za dva roky a kus jsem najel 160000+ km. Vím jak se chovalo předtím a vím jak se chová teď. Servisní akce mi zkurvila auto a nikomu jí nedoporučuju, protože nikdo nejezdí jen přes 2500 otáček furt, nebo jo? Příští týden měním zbylé vstřiky za nové (VDO) tak uvidím, jestli to škubání nedělají vstřiky a dám vědět. Pro srovnání chci najet taky asi 3000 km než tam vrátím starý soft.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak už jsem psal, motor není línější, ale dokud do hry zasahuje EGR, tak motor nereaguje zásadně na pohnutí plynem, ale když dáš pedál za polovinu tak zabere stejně jako před úpravou výkon je stejný, problém je jak popisuješ, když chceš auto jen lechtat tukáním do plynu, to je pravda, motor na to reaguje pouze zvýšeným hlukem ale na rychlosti se to nijak neprojeví. Proto řikám že ten kdo byl zvyklí jezdit s autem na pohodu a jen to lechtat bude ted tvrdit že auto nejde a aby dosáhl stejného výkonu bude muset víc šlapat na plyn čímž mu půjde nahoru i spotřeba, ale kdo jezdil s motorem svižněji, tak mu spotřeba zůstane, ale lenosti při mírném sešlápnutí pedálu si všimne určitě taky.

Editováno: , autor: 15degren
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@15degren: Nechci se hádat, ale za sebe říkám, že auto sice pořád jezdí 180 km/h, ale než tam doleze, tak to trvá, i když jsem na dálnici a šlapu tomu od začátku na krk. Není to jen o škubání při lechtání plynu, bohužel. Pocitově srovnatelná jízda je snad jen na tempomat po dálnici, i když tam občas motor divně vibruje, když jedu furt na pětku a je větší kopec (150 km/h tachometrových). Ale třeba se to spraví těma vstřikama a já ti dám za pravdu ;o)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

S novym SW sa neda kludne jazdit, auto cuka, pomaly reaguje na plyn(asi kvoli EGR).

V otackach ide lepsie, ale nestoji to zato...

Editováno: , autor: Návštěvník
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dokážeš zjistit jakou přesně verzi SW máš ?

9976 byla údajně verze co testovali ve světě motorů a hodnotily jako s výkonem výrazně vyšším než před úpravou což můžu potvrdit motor s 9976 jel jak střela i když trvalo než se nadechnul. 9978 nádech zůstava výkon nižší. Pořád nevím proč to srazily zpět, jestli 9976 byl výkonnostní překlep nebo jen chtěli nalákat na svolávačku.

Editováno: , autor: 15degren
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Verzi nijak nezjistím, pokud není náhodou na té legendární samolepce kdesi u rezervy, kterou jsem zatím nehledal a netuším, jestli jí tam mám. Ale až si budu případně dávat verzi starou, tak se zeptám a napíšu to sem. Taky by mě totiž zajímalo, proč jsou zkušenosti různé ;o)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

Takze 250km po prehrati SW s 9972.

DG som mal 9978 a predtym 8890.

Konecne to auto nehuci ako traktor na 4ke, konecne!!!

Tah ma kontinualny - nie ako pri DG do 2500otacok nic a potom sialenstvo.

Auto takmer ihned reaguje na plyn.

Da sa na nom konecne normalne jazdit aj pod 2500 otacok.

Pri preradzovani a jemnom tukani do plynu necuka - konecne.

Spotrebu je skoro hodnotit, no rovnaky usek aky som isiel z domu so dal naspat s 0,7l mensou spotrebou (a to som ten motor skusal).

Najlepsie inevestovanych 30€ v mojom zivote...

Kazdemu odporucam nasrat na ten novy SW....

 

P.S. ked bude povinne mat DG SW a budu to riesit na ceste alebo emisnej kontrole, dam chipnut auto (dneska sa to da tak, ze to nikto nezisti)

 

Editováno: , autor: Návštěvník
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nemam 1.6 ani Octu, ale v Superbe som nevidel podobnu temu...

mam Superb II FL 2014, CFFB,  cislo softu 03L906018SR/9980

vie mi niekto povedat, aky cislo mal posledny pre dieselgate soft?

auto som uz kupil takto, takze netusim aka verzia softu tam bolo predtym...

 

motopower: je lepsie vratit povodny soft a chipnut, alebo upravit tento dieselgate soft? da sa spravit chip a revertnut tie zmeny co tam VWspravil koli dieselgate?

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když půjdeš na úpravu Sw před dieselgate, tak technik bude vědět co ti tam dát. Co jsem pochopil od Motorpowera, tak sice číslo SW zachová, ale ucpávka se vyhodí, jestli mu pak sedí součty ti musí říct on, ale v momentě kdy ti vyhodí ucpávku tak si myslím že i když to ukazuje číslo NOx SW tak tam reálně vůbec není :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

Inak mate niekto nejake info ako to funguje u sesedov vedla v Rakusku?

Planujem ist do Alp a urcite aj do Talianska cez nich.

No kvoli fasistom si nenecham huntovat auto.

Zastavuju a riesia auta alebo maju to uz ako skontrolovat?

Lebo o nicom som zatial nepocul.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...