Přejít na obsah

Dieselgate - 23R6 servisní opatření pro diesely EA189


Tony350z

Doporučené příspěvky

To je dost zásadní chyba. Když se ti piliny dostali do vstřikovačů tak budou i v liště a v potrubí, které se ultrazvukem musí vzít taky, jinak je z toho nedostaneš. Jak řikám ještě bych pojezdil ale pokud to nevzali všechno kudy vede vysoký tlak, tak si myslím že ti to jezdit nebude.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 No tak za rozumné peníze s tím nic lepšího udělat ani nejde, já bych jezdil pokud to mezi brnem a prahou nehodí nouzák víc jak 2x tak bych to neřešil, ono se to snad časem usadí... Jestli ta cena co jsi psal je reálná, tak ti to udělali za pěkný prachy a jestli to zatím hodilo nouzák jen jednou tak to ani neudělali špatně. Kde ti to dělali ?

Editováno: , autor: 15degren
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

cukanie po tvojom skubanie na starom softe zmizne, na 2ke a 3ke okolo 2000ot ale aj tak pri studenom motore trosku registrujem nepravidelny chod...

ale to vstreky uz maju svoje najlepsie casy za sebou, DG ich dosral este viac a aj ten motor uz ma svoje kilometre a celkovo ta 1,6 CR je onicom, cukala, sklbala od nova...

ale s DG sa to neda porovnat, to bola ko**tina na n-tu...

a zaplateni degesi na internete nech pisu zvasty dalej, je to sracka, ktora dosere auto a je potom na odpis na vrakovisko...

polroka kym som mal DG som kazdy den riesil auto a bal sa pred nejakou dlhsou cestou ci dojdem a ci sa daco neposere...

Editováno: , autor: Návštěvník
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Prave ze asi umí. Dělal mi to pan co spolupracuje se ŠA a VW a ten říkal, než mi to přehrál, buď to nechat a čekat až odejde egr a hádat se jestli to vyreklamuji. Jsou pro a proti. Servis není ve ŠA. Naposledy to bylo v nemecku na tom DG 2017. 8 měsíc. A změnu sw prý poznají podle datumu. Nebude jim to sedět. Dnes sem ještě pro jistotu volal do servisu a nechají mi tam co budu chtit, ze mi to upraví na to co je teď v aute... uvidíme příští týden, ale když to tak bude, tak prijedu s odstraněnym DG a oni mi daji egr s úpravou na můj sw co je momentálně. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevidim dovod menit EGR v Skodovke v danom pripade...

Nahraju ti DG (starsi ani vraj nemozu) a novy tam dat podla postupu musia (a potom by si znova platil za prehratie naspat...)

Predpokladam, ze mas nejaky 9972 alebo nejaky z tychto a s tym spolupracuje aj najnovsi EGR, takze kup ho niekde na nete a nech ti to vymenia v hocijakom servise za lacnejsie.

 

Co sa tyka toho datumu, ktory im nebude sediet, bolo by dobre zistit kde a ako je zapisany ten datum.

Auto napr. pri vypise chyb nepise datum (napr. mam este Passat B6 a ten pise, na oboch mam maxidot ale passat ma aj s datumom).

Mozno ten datum bude v tom subore SW, ktory sa nahrava (a to by sa dalo upravit).

Alebo je to ako nejaky zapis a tam to uz mozne asi nebude...

Editováno: , autor: Návštěvník
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co  mi to dělal, tak sem se ho ptal, kdyby jebnul egr, ze by se to mohla dat zpět a prý by nesedeli datumy. Víc nevím. 

 

A do škody to dávám kvůli času, udělají mi to hned a zas takové peníze nechti. Vyjde to cca na 11-12. Auto potřebuji na cesty do DE a ještě daji 2 roky záruku. A bylo řečeno ať se připomenu až tam budu dávat auto, ze nechci DG a udělají mi to i na ten sw co tam je. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chodis casto na zapad???

Kontroluje tam realne na ceste niekto ci tam mas DG?

Myslim realne - ze to napoja nejako na pocitac.

Takisto som dal DG prec ale kolko som sa toho nacital, ze s autom do Rakuska a Nemecka nemozem vobec ist...

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vdaka za info.

Takze znova to bolo iba strasenie a fasistom je to jedno v com my postkomousi jazdime... 

 

Inak 8000km so starym SW 9972, vstreky su po DG uz riadne chytene (nerovnomerny chod auta na 2ke), ale inac jazdi ako lusk.

 

Editováno: , autor: Návštěvník
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já auto kupoval mělo najeto 142 000km při 136 000 byla úprava na DG a teď při 151 000 sem tam dával teď bych kecal ale myslím co ty ten sw. Není to prý problém na tenhle sw seridit nový egr. A co se tyče toho DG. Neměl sem žádný problémy, auto slapalo jak dodinky na DG, ale pro jistotu jsem to nechal odstranit. Teď to má takovej dunivej zvuk a přijde mi ze je to o něco línější. Ale zas netrpí vstriky, egr a není tak častá regenerace DPF 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Každý přehrání softu EGR se zapisuje do paměti včetně datumu, takže to poznají a na 100% ti tam při výměně EGR flashnou nejnovější verzi DG. Ale pokud uvidí, že jsi to nechal přehrát, tak si to poznamenají a tím pádem ti později neuznají případnou reklamaci EGRu. Hoď zpátky DG soft + ucpávku a jeď na výměnu EGR a po výměně doporučuji ujet co nejmíň KM a hned nahrát 9972 a budeš mít klid.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 11 hodinami, Blade023 napsal:

Já auto kupoval mělo najeto 142 000km při 136 000 byla úprava na DG a teď při 151 000 sem tam dával teď bych kecal ale myslím co ty ten sw. Není to prý problém na tenhle sw seridit nový egr. A co se tyče toho DG. Neměl sem žádný problémy, auto slapalo jak dodinky na DG, ale pro jistotu jsem to nechal odstranit. Teď to má takovej dunivej zvuk a přijde mi ze je to o něco línější. Ale zas netrpí vstriky, egr a není tak častá regenerace DPF 

S DG to auto má rozhodně větší výkon, já už s DG SW najel 25K km auto už má 230K km a zatím mi vše řešila škodovka na akci podporu důvěry. Oni ti automaticky problémové věci mění zdarma (ty co jsou na seznamu) pokud někdo měl DG Sw a servis to odmítal vyměnit, je to čistě neochota servisu papírovat se s škodovkou, je jednoduší fakturovat na zákazníka než to řešit se škodovkou, jedná se čistě o neschopnost garančního technika respektive nejspíš o jeho lenost.

Zajímavé že člověk co nabízí přehrání tvrdí že to na brzdě má tak 1-2 kW navíc s DG, ale myslím si že ten rozdíl bude vyšší. Jestli původní SW mělo dle nejčastějších měření 85-90 kW, tak teď bude mít něco mezi 95-100 kW.... Nejvíc je to znát na D1 do kopce u naháče směrem na prahu. Když jsem ve 130 šlápnul v začátku kopce na plyn, tak jsem se s těží dostal na 155 km/h na konci kopci, teď to tam střelí ve 170 km/h

 

Pokud jezdíš svižně tak s DG SW to prostě jede lépe a žere stejně, proto si tam SW nechám do konce nové záruky co mi škodovka dala.

Ale je jasné, že pokud někdo motor šolíchá a jezdí na spotřebu, tak musí být s novým SW zklamán, protože motor do půlky plynu jen zvyšuje hluk a reálně nejede, proto si myslím, že pokud dotyční jezdil na spotřebu bude mu to žrát víc, tam kde motor příjemně reagoval, už prostě nereaguje a musí se přišlápnout. Je fakt že když jsem to dřív šolíchal po okreskách, tak jsem se běžně dostával na hodnotu 4.2-4,5l, tu hodnotu jsem tam s DG za poslední necelý rok už nikdy neviděl, ale při dálničních rychlostech 130+ kde to stejně drtíte s minimálně polovinou plynu na podlaze je ta spotřeba prostě naprosto stejná. Předpokládám že kvůli té ucpávce to začne pořádně sát vzduch až když tomu přišlápneš krk a udělá se větší podtlak v sacím potrubí.

Jo regeneruje to pořád... jakmile to ženu výrazně přes 120 km/h tak i na dálnici je to kolem 350 km (dřív nikdy před 750) v městském provozu jsou ty regenerace podobné. Dá se dostat na 450 km pokud pojedu dálnici za kamionem...

Editováno: , autor: 15degren
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...