Přejít na obsah

motorpower

Doporučené příspěvky

  • o 3 měsíce později...

Měl bych dotaz k tématu. Všude se tu diskutuje zásah do elektroniky vozu a s tím spojená záruka, ovšem nikde se zde nepíše podle mě zásadní věc. Unese motor z hlediska zátěže a tím spojeného namáhání zvýšený výkon a kroutící moment než ten, na který je vyroben?? Jde mi např. o motorizaci 2.0 TDI. To je motor, který se nabízí ve dvou výkonových provedeních 110/140 kw. Teď ta zásadní otázka. Je to v obou verzích konstrukčně naprosto stejný motor, z čehož ten silnější je pouze elektronicky výkonnostně zvednut? Pakliže by motor s výkonem 110 kw byl konstrukčně stejný a měl tím pádem dostatečnou rezervu až k těm 140 kw, neměl by být žádný problém. Pokud ovšem motor se 140 kw má kvůli vyššímu výkonu např. zesílené konstrukční prvky a je tomuto výkonu tedy cíleně uzpůsoben, je zde zcela logický závěr, že motor se 110 kw bude zvýšením výkonu trpět. Jak tomu tedy je? Děkuji za fundovanou odpověď.

 

Editováno: , autor: pabloescobar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Už to vidím jak to někdo reklamuje ve zkušebne v DE že ten motor nevydržel to co měl. Dnešní motory už i tak dělané na to aby výdrželí max zaručni dobu za normálního provozu.  Viz třeba vodni pumpu u S2 - výměna rozvodu předepsaná po 200t ale pumpa najezdi max 160t a odnese se sebou i rozvody. Jsem zvědav zda existuje S2 kde rozvody fakt dočkali tech 200t na vyměnu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A máte už někdo reálnou zkušenost s načipovaným Kodiqem 140 kW? Má vůbec smysl o úpravě tohoto motoru uvažovat? Ve vyšších otáčkách úprava asi znát bude, ale mě vadí hlavně ta lenost a dunění v nižších otáčkách (třeba ve městě). Podle mě na tom velkou část viny má DSG a úprava ŘJ motoru to asi nezachrání. Ale třeba se pletu... Může se někdo podělit o své zkušenosti?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To ano, ale jak to pak bude se zárukou na převodovku? Motorpower už tady psal, že si umí poradit se zárukou na motor. Ale jak je to s DSG? Předpokládám, že firmy, které tohle nabízejí, asi záruku převodovky neřeší. A přece jenom DSG není úplně vzor spolehlivosti, takže bych raději záruku měl...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

DQ500 u Kodiaqu vydrží hodně, a motory jsou dobré, pouze kvůli emisím obalené spoustou komponentů, které zvyšují dojem poruchovosti. Tím navazuji na příspěvek azbukáře, co se týká pumpy. Jak ta souvisí s úpravou motoru? Tak to opravdu nechápu. Zkušebnou jsem měl na mysli výstupní hodnoty z testů motorů, tj. do jakých hodnot se mohu dostávat aby motor, přežil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A ty bys kromě motoru uměl upravit i DSG? Chtěl bych, aby převodovka řadila až ve vyšších otáčkách, než standardně v režimu "D". Na "S" mi ty otáčky přijdou zpočátku až přehnaně vysoké, ale stejně pak po chvilce lechtání plynu přeřadí na nesmyslně nízké.

 

V lednu mě bude čekat první serviska, tak pak už bych o SW úpravě uvažoval.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja nám na svojom aute chip motora prevedeny u firmy “profituning” a je upravená RJ motora kde bola upravená aj prevodovka DSG.Motor a aj prevodovka je stavaná do určeného limitu ktorý by sa nemal prekročiť pri úprave,tak si myslím že vobec by nemal byť problém s nejakým zničením motora alebo prevodovky po ich úprave.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Ahoj, má někdo zkušenost, že mu detekovali úpravu jednotky při normálním nebo inspekčním servise? Probírá se na zahraničních fórech, že u VW existuje tzv. "TD1 flag" software co to snad dokáže detekovat už při napojení na diagnostiku. Já teda mám pár známých, co jezdí v záruce a upravení do autorizáku a všichni zatím v pohodě :-) Jeden dokonce i se stage 2 a downpipe :-D Ono nejspíš by se to řešilo až by se něco reklamovalo, ale jen pro informaci jestli se s tím někdo setkal. Díky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...

Musím reagovat na toto téma, nedálno jsem řešil podtáčení převodovky DSG  DQ500 7q a byl jsem zcela rozčarován jak je trh z upravcemi zaplevelen rádoby ladič, který nejsou absolutně schopni upravit parametry převodovky tak aby ředila dle mých představ. Většina ůprav je totální katastrofa, já tomu říkám “nalejvání”. Většina softů je od bůhví koho upravena a s idividuálním naladěním motoru či převodovky to je namíle vzdáleno. Chvílemi jsem chtěl zvracet z těch nesmyslů co jsou ůpravci schopni vypustit z pusy.Koho mohu doporučit je TDI fan z ostravskýho výběžku. Bohužel ten jediný mi raději řekl, že není schopen v současné době upravit převodovku 7q DQ500, než aby to zprasil jako ostatní. Takže jsem týden sháněl firmu , která opravdu umí upravit až jsem jí našel. Paradoxně si na nic nehraje jako ostatní a vše ladí dle přání zákazníka. Vše udělal přes diagnostickou zásuvku, všichni ostatní rozebíraj půlku auta!!! Vše proběhlo dle mých představ a převodovka řadila přesně tak, jak jsem chtěl. Takže ještě existují lidi který fakt “umí”. Pán je z Prahy a kontakt rád poskytnu po telefonu či meilu. 

Editováno: , autor: Pawouk
Odstraněna nepovolená reklama.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...