Přejít na obsah

motorpower

Doporučené příspěvky

myslim ze tento motor maju uz ine znacky vw group takze tam nebude nic tazke ladit len rovno vlozit soft ;) a kedze ma 190k 400nm po chipu musi mat cez 222k 460nm takze moc slusne mna by este zaujimalo preco nieje tak isto chip pre 2.0tsi 180k ? ten by bol ladeny na 256k 370nm po chipu

Editováno: , autor: Perf.Turbo Fabia
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V ‎29‎.‎11‎.‎2016 at 22:33, Perf.Turbo Fabia napsal:

myslim ze tento motor maju uz ine znacky vw group takze tam nebude nic tazke ladit len rovno vlozit soft ;) a kedze ma 190k 400nm po chipu musi mat cez 222k 460nm takze moc slusne mna by este zaujimalo preco nieje tak isto chip pre 2.0tsi 180k ? ten by bol ladeny na 256k 370nm po chipu

 

to že tento motor je jinde v koncernu neznamená, že je nutně identický a to i včetně DSG

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sám jsi zde i odpověděl, není úplně identický , navíc vůz má jiný čelní odpor než Superb. Proto se testuje.

Předpokládám , že skutečné naměřené hodnoty vás budou zajímat, stejně jako čtenáře SM.

A úpravy, pochopitelně až vozy budou mít majitele. Navíc je dobré aspoň pár tisíc před úpravou najet.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

A bylo to u mě??? Asi ne. Určítá rizika jsou vždy, ale pak se na to neptej. Dále jsou firmy  co za příplatek nabízejí pojištění,

ale to si můžeš sjednat i sám, většinou stejně nesplníš podmínky ujednání. Konec konců jako všude. Asi jako záruka v AAA.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Neštastníci....ani náhodou pro toto auto. Můj názor...Zatím mně k tomu nic nepřesvědčuje, aby to bylo příjemné,výhodné, ekonomické. Třeba mně někdo poučí, ale  vždy bude platit jenom jedna varianta. A kdo ví, jak ten motor vypadá, z čeho je vyrobený, jak je konstruovaný, trochu má v hlavě technické počty, tak bude moc o něčem takovém přemýšlet. Já od toho motoru vyžaduji, aby chvíli vydržel , né, abych do něj sypal peníze...Nejsem z těch , co kupuje auto každých sto tisíc km.

Editováno: , autor: DIAGNOSTIK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Trochu do věcí ohledně vývoje motorů a převodovek vidím.

Lidi nechte to auto aspoň rok jezdit, teď nikdo nemůže mít připravený software, který bude mít otestovaný dlouhodobým ježděním.

 

To, že tam někdo něco nahraje a den s tím jezdí a pak řekne, že mám to má připravené??? To je za mě k smíchu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Auta jsou pochopitelně čím dál méně kvalitní, ale na druhou stranu jsem úplně stejné řeči slyšel když jsem takto zkoušel poprvé SII s motorem CR. Navíc vycházím z údajů fabriky, co se týká testování motorů v DE. Jinak měření pro svět motorů je odloženo na konec měsíce. Sám jsem také po malé úpravě/ ablaci/ a ještě mi není moc do juchání.

A ještě pro.. Habi, auto které testuji má momentálně 12tis. po úpravě a během měsíce by mělo najet ještě cca 15tis.

Pokud nevydrží tak úpravy nabízet nebudu, dokud se nezjistí proč.  Např. první OIII 2.0 TSI vydržela s úpravou týden, tedy turbo, později se ukázalo, že se jednalo o výrobní vadu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Moc by mně zajímalo, jak řešíte teplotu ve válcích při zátěži, jak řešíte nízkotlak a vysokotlak AGR, chlazení turbíny, sondu...Pokud jsem se fyzicky díval na píst, ojnici, tak moc tolerance motor nenabízí. Potom  se nabízí ještě dalších několik komponentů, které jsou skoro na hraně....Jakou si představujete životnost motoru při běžném provozu a  udržbě? O kolik zkracujete interval pro pravidelný servis?Jakou mi dáte záruku na nepoškození  komponentů motoru? Co vše by bylo nutné ještě vyměnit před upravou? Nějaké Vaše doporučení....U tohohle jsem skeptik... Zlaté staré dobré TDI 81Kw...

 

Ještě jeden dodatek. Docela důležitý....Jak bude probíhat měření emisí při technické prohlídce? Tato uprava  nese jistě sebou změnu identifikačních dat...

Editováno: , autor: DIAGNOSTIK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 3 týdny později...

WP_20170224_006.thumb.jpg.25ea27fad9afe8c0318924959253b505.jpgWP_20170224_007.thumb.jpg.67b7a348a66c54bfcdd74b25d9aad7cf.jpgWP_20170224_011.thumb.jpg.c68a134af1ab9c346456d78799e61ec5.jpgWP_20170224_009.thumb.jpg.2435af55810a812879dc0efde04c7324.jpgWP_20170224_010.thumb.jpg.59b88cd4e7ada6832c5bffe3a45fd9a0.jpg

Měření pro Svět motorů proběhlo sice se spožděním, ale přeci. Jsem tedy malinko rozpačitý jak z měření, tak z auta.

Měření vložím později, budu ještě pokud to půjde měřit s rozpojeným Haldexem.

Co se týká úprav, budu je přeměřovat začátkem května po nájezdu cca 20 tis. km, což by už mělo něco napovědět.

Ještě jsem marod, ale jakmile budu v kondici, čeká mě ještě test těchto motorů v DE.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...