Přejít na obsah

Jaké přední kotouče


sakioda

Doporučené příspěvky

Po 20000 Km nam zacal vibrovat brzdovy pedal, podla servisu su zvlnene brzdove kotuce. Vobec to nechapem, pretoze s autom ziadne rally nejazdime, hlavne ked zena nosi deti ... na predchadzajucich Skodach ani po 80000km netrebalo menit kotuce. Teraz to nechce ani servis, ani Skoda vziat na zaruku a vymena vratane dosticiek 6000Kc ...

Nemate niekto skusenosti s kotucmi na citigo ? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Ahoj, jestli máš auto v záruce jakože asi ano, trvej na výměně na záruku, nenechej se odbýt!

Měl jsem stejný problém jako ty...

No a pokud neuspěješ, zavolej na reklamační oddělení ŠA tam si pokecáš s p.Brojerem a chtěj po něm vysvětlení jak k tomu mohlo dojít a na tom si trvej, pokud možno písemně.Jestli ani pak neuspěješ, pouze pak oznam že tv nova/markiza a taky hyundai čeká jen na reportáž o kvalitě vozů škoda a pak se začnou dít věci:-)Mě se to táhlo cca měsíc a byl jsem týden bez auta. Pádný důvod k problematice mě neřekli a brzdy i s nábojema vyměnili na záruku v rámci spokojenosti zákazníka. A nejdříve mě tvrdili že je to chyba zákazníka,což mě nasralo do běla:-)

Tak přeji hodně štěstí a zdaru!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hkubes: Prosimte a kde jsi na to prisel? Na brzdy je uplne totozna zaruka jako na zbytek auta. Brzdy nemaji zadnou vyjimku. Samozrejme nejde reklamovat jejich bezne opotrebeni, coz ovsem toto neni.

 

Urcite bych trval na reklamaci, a pokud neuznaji tak chtej pisemne vyjadreni, proc to neuznavaji, pohroz jim soudnim znalcem, zverejnenim na socialnich sitich atd. jak uz tu zaznelo. Ostatne jsou tu na foru lidi, co i toho znalce dotahli do konce... a s uspechem. Me vzdy stacilo jen pohrozit ci nenechat se odbyt, ale kdyz nad tim tak premyslim, tak snad zadnou reklamaci mi neuznali hned v klidu na prvni pokus a bez vymluv. Ale vsechny nakonec uznali.

Editováno: , autor: mike_k
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Voice - je mi fuk co píšeš. Já brzdy reklamoval a vím o čem píšu. Do 10 se to dá  a ještě dle stáří vozidla ,ale dokazuj ve dvaceti, že jsi někde neměl rozpálený kotouče a neprojel si louží. Jsou i takový kteří dokážou zkurvit brzdy po 5 tis. Když máš chytrý řeči, kolik si  toho vymohl ty po škodovce  že rozdáváš rozumy. Spíše jsi si o tom jenom přečetl. A narovinu já osobně škodovce nic nedaruji. Takže to jen pro tebe info.!!!!

Editováno: , autor: Hkubes
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 11 měsíců později...

Zdravím, blíží se mně výměna předních kotoučů, počítám že to bude kolem 100000 km najetých na původních. Nyní lehce vibrují když se zlehka přibrzďuje. Má někdo nějaké dobré zkušenosti s nějakými neoriginálními? Protože ty originální (pokud to teda nezměnili) s nimi má vícero lidí problémy s vibracemi po relativně málo km co tak sleduji kolem.

Kolega někde dole psal o ceně 6000 Kč, tak jsem zapátral a co zkusit děrované které by vyšly (bez práce tu si udělám sám) s destičkami na max 3200 Kč. Měl jsem dobré zkušenosti kdy jsem dal kolegovy na Fabii I. kotouče s drážkou a pořád zůstávaly krásné neorezlé.

Zde je odkaz na ZIMMERMANN - 600.3250.52:  https://autodily.automedik.cz/code/ZIMMERMANN[vb]600.3250.52?id=9711069

Samozřejmě mě zajímají i zkušenosti jaké desky použít, aby něco vydržely ale zároveň moc nežraly kotouče.

 

[Edit]

Tak co, nikdo neporadi nebo nema zkusenost? Budou alespon fungovat ty otvory i na cisteni (tak jako ta drazka) nebo jsou tam jen na lepsi chlazeni a nebo dokonce jen na paradu?

 

Jinak jsem dohledal fakturu na vymenu brzd ktere delali na jinem Citigo pri 60000 km kvuli silnemu vibrovani a nestacim se divit.

Cena jen za material 2x oroginalni kotouc  a sada originalnich desek vysla na 5550 Kc s DPH pred slevou. Takze tech 6000 od kolegy zde v diskuzi je pravda a tudiz uz vim, ze si zase po dlouhe dobe udelam neco na aute sam, odreaguji se a jeste to bude za polovic.

 

[Edit2] Tak co nikdo si nedelal brzdy sam jine nez origo?

Editováno: , autor: HWSpeedy
Doplneni
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...
  • o 1 měsíc později...
  • o 3 měsíce později...

Omlouvam se, ze jsem neodpovedel drive, ale nejak neni vubec cas. Daval jsem desticky TRW DTEC COTEC (GDB1984DTE) https://expertprodilnu.cz/sada-brzdovych-desticek-kotoucova-brzda-trw-gdb1984dte

Nadseni mne vydrzelo presne 11000 km. Kotouce zacaly vibrovat, hlavne je to poznat pri brzdeni z rychlosti nad 100 km/hod. Ale je to poznat i pri dojizdeni na krizovatku kdy dobrzduji mirne a je citit, jakoby prerusovane brzdeni. Kotouce jsou krasne ciste, hranka po obvodu minimalni. Kdyz jsem to menil, tak jsem cele brzdy vycistil, natrel trmeny, pak vsechno promazal a seskladal. Pistky jsem venku nemel, jen jsem dal pod prachovky mazani od ATE.

Ted marne premyslim, kde je zakopany pes. Prvni co udelam, ze zkusim zmerit hazivost a dam sem vedet. Napada nekoho cim by to mohlo vznikat? Zadny zavodnik nejsem, nedojizdim do vesnic a semaforu za intenzivniho brzdeni. Auto mel pred tydnem pujcene kolega asi tak na 100 km, tak je moznost ze to zkurvil on. Ale zase s tim nejel zadne dlouhe klesani, tak nevim.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Mám představu, že až dojedu brzdové kotouče, tak dám jiné.

EBC Braker číslo BSD 1800 a brzdové destičky EBC Braker  číslo DP 41239 R.

Jsou prosím nějaké zkušenosti. Děkuji.

https://www.highperformanceparts.cz/predni-brzdove-kotouce-ebc-bsd-na-skoda-citigo-10-11.201987

https://www.highperformanceparts.cz/predni-brzdove-desticky-ebc-yellowstuff-na-skoda-citigo-10-11.165841

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
V 2. 4. 2019 na 10:28, tempotaxi napsal:

Mám představu, že až dojedu brzdové kotouče, tak dám jiné.

EBC Braker číslo BSD 1800 a brzdové destičky EBC Braker  číslo DP 41239 R.

Jsou prosím nějaké zkušenosti. Děkuji.

https://www.highperformanceparts.cz/predni-brzdove-kotouce-ebc-bsd-na-skoda-citigo-10-11.201987

https://www.highperformanceparts.cz/predni-brzdove-desticky-ebc-yellowstuff-na-skoda-citigo-10-11.165841

 

Zeptám se trochu asi hloupě, ale na CITIGO takové brzdy?? Jsou potřeba? Běžně je dobrá zkušenost od ATE nebo TEXTAR. Nepamatuju, že by se někdy kotouče těchto značek zvlnily. Spíš bych hledal příčinu ve správné montáži a zajíždění. A za zbytek peněz můžeš najezdit hafo km ?.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám auto krátce, ale zjistil jsem jednu věc, která se mně nezamlouvá.?

Po jízdě v dešti nebo po umytí auta brzdové kotouče zreznou už druhý den. Při odstavení vozidla na 3 – 4 dny jsou kotouče také rezavé. Po vyjetí brzdy skřípou a vržou. Mám najeto 17 000 km a kotouče už mají na okraji vyjetou hranu. Dále po jednom dnu jsou kola od brzdových destiček strašně špinavá.

Ale musím i podotknout, že auto opravdu dobře brzdí.?

Měl jsem plnou aut, ale tenhle problém jsem nikdy neměl.?

Dále je i zajímavá cena. Rozdíl mezi Braker a Škoda dílem je 1200 až 1500,- Kč.?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten problém kvality s brzdama se tu propírá celým fórem. Od octavie přes superb až po citigo.

Já měl spíš na mysli to kroucení kotoučů. Po dešti oreznou i mě na superbovi, ale zatím se mi na žádném autě kotouče nezkroutily.

Výsledek je bohužel špatná kvalita.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...