Přejít na obsah

Výměna palivového filtru u 1.6 TDi CR


Doporučené příspěvky

Mám uzavřený plechový naftový filtr, do kterého vedou dvě hadičky. Nevím jestli budu postupovat správně při výměně, proto si nechám rád poradit. Nový filtr zaleji přes trubičky který z něho trčí čistou naftou a nechám nasáknout. Připojím hadičky a nastartuji. Na fóru u octávií jsem samo studoval,ale oni mají jiný filtr, který se dá rozebrat, vedou do něj čtyři hadičky a hlavně mají podávací čerpadlo v nádrži. Já si myslím, že ho tam nemám a proto nevím jak by mi mohla diagnostika pomoci s odvzdušněním systému, když mi jediné čerpadlo běží pouze při běhu motoru.  Možná to je vše jinak a tak se nechám rád poučit. Předem dík.:unsure:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano,píšeš to správně,dělal jsem to nedávno. Odpojit hadičky,ucpat je třeba nějakým šroubem nebo něčím,filtr stříkačkou zalít naftou,usadit,připojit hadičky a nastartovat. Mě to nastartovalo hned,ale chcíplo po cca 5 vteřinách,ale na podruhé už motor naskočil v pohodě a hotovo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čerpadlo tam je.

Ale musíš mať zaliaty filter, inak hrozí poškodenie čerpadla !

Ja som to robil kedysi aj bez VCDS je to jednoduché pripojil som nový filter a na výstup z filtra som dal hadičku a dával prvú polohu na zapaľovaní, postupne takto načerpalo palivo až bol filter plný. následne som odpojil hadičku a pripojil k motoru, ešte pár krát otočil kľúčom do prvej polohy aby som mal istotu že systém je úplne plný. Tá hadička slúži na to aby nafta netiekla kade tade po motore ale do fľašky.

Potom až štartovať keď je filter isto plný, chytne na šup.

To vysokotlakové čerpadlo je náchylné aby nešlo nasucho inak hrozí že vytvorí piliny a zničí takto aj vstreky a celý palivový systém.

 

Dá sa to všetko aj cez VCDS.

Editováno: , autor: Eric_
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 13 hodinami, Eric_ napsal:

Čerpadlo tam je.

Ale musíš mať zaliaty filter, inak hrozí poškodenie čerpadla !

Ja som to robil kedysi aj bez VCDS je to jednoduché pripojil som nový filter a na výstup z filtra som dal hadičku a dával prvú polohu na zapaľovaní, postupne takto načerpalo palivo až bol filter plný. následne som odpojil hadičku a pripojil k motoru, ešte pár krát otočil kľúčom do prvej polohy aby som mal istotu že systém je úplne plný. Tá hadička slúži na to aby nafta netiekla kade tade po motore ale do fľašky.

Potom až štartovať keď je filter isto plný, chytne na šup.

To vysokotlakové čerpadlo je náchylné aby nešlo nasucho inak hrozí že vytvorí piliny a zničí takto aj vstreky a celý palivový systém.

 

Dá sa to všetko aj cez VCDS.

 

Eric_ podle toho co píšeš tomu mám rozumět tak, že v nádrži mám podávací nízkotlaké čerpadlo??  Potom bych nemusel pracně zalívat uzavřený palivový filtr naftou (třeba injekční stříkačkou),  ale cvičil bych klíčkem sem a tam aby to za mě udělalo právě to čerpadlo.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Presne tak, to čerpadlo je tam nezalievaš, nahodíš filter prívodnú hadičku, do filtra na vývod dáš hadičku tú do flašky a zapínaš a vypínaš kľúč do prvej polohy aby ti budíky zasvietili. Keď začne vytekať palivo pripojíš a môžeš ešte pár krát zapnúť kľúčik a naštartuješ.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...