Přejít na obsah

Koupe ojete OIII


Sabiza

Doporučené příspěvky

To vychází na cca 35-40tis km ročně, to je naprosto OK na diesel, aspoň dle mého. Navíc to bude nejspíš z nějakého "fleatu", firmy si neplatí auto aby jím stálo na trávníku jako reklama, ale jezdí...

EDIT:
Zaměř se asi na převodovku, popřípadě to nechat zkontrolovat v nějakém jiném servisu.


Takze se treba zkusit domluvit z autorizovaným servisem. A zajet tam. Auto ma servisku tu uvidim dneska . U převodovky si dat asi pozor aby plynule řádila . A na nejake mista úniku oleje ? Některé motory maj “svoje slabá mista “ [emoji1]
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

O "místech úniku" nevím, zas tak zběhlý nejsem, to musíš počkat na znalejšího :) Ale převodovka musí řadit plynule, neměla by cukat ani při pomalém rozjezdu, zkusit "kick-down" atd.

Ano, do jiného ŠA servisu, ideálně si někam poblíž zavolat a domluvit se předem, v ŠA by dle VINka měli být schopni dohledat servisní prohlídky, zda bylo auto někdy na reklamaci, opravě atd (samozřejmě jen pokud to bylo v ŠA), ale ikdyž v mnohém víme jak servisy fungují, tak by měli být schopni posoudit, zda je auto OK (ale je to dle toho na koho narazíš, někdy jsou ochotní a opravdu to poctivě projdou, jindy... ale když jim budeš stát za zadnicí tak aspoň uvidíš).

EDIT: Ohledně motoru, ideální je tam jet ráno a nechat si to nastartovat studené (opravdu studené, šáhni si na motor, trubky chladícího okruhu, to že budík ukazuje "0" ještě neznamená že je i motor studený). Pak mne napadá ještě zkontrolovat filtr částic (výfuk by měl být čistý)
O motoru si projdi:
https://forum.skodahome.cz/forum/351-škoda-octavia-iii-motor-16-tdi-cr/

Editováno: , autor: Martab
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

O "místech úniku" nevím, zas tak zběhlý nejsem, to musíš počkat na znalejšího [emoji4] Ale převodovka musí řadit plynule, neměla by cukat ani při pomalém rozjezdu, zkusit "kick-down" atd.

 

Ano, do jiného ŠA servisu, ideálně si někam poblíž zavolat a domluvit se předem, v ŠA by dle VINka měli být schopni dohledat servisní prohlídky, zda bylo auto někdy na reklamaci, opravě atd (samozřejmě jen pokud to bylo v ŠA), ale ikdyž v mnohém víme jak servisy fungují, tak by měli být schopni posoudit, zda je auto OK (ale je to dle toho na koho narazíš, někdy jsou ochotní a opravdu to poctivě projdou, jindy... ale když jim budeš stát za zadnicí tak aspoň uvidíš).

 

EDIT: Ohledně motoru, ideální je tam jet ráno a nechat si to nastartovat studené (opravdu studené, šáhni si na motor, trubky chladícího okruhu, to že budík ukazuje "0" ještě neznamená že je i motor studený). Pak mne napadá ještě zkontrolovat filtr částic (výfuk by měl být čistý)

O motoru si projdi:

https://forum.skodahome.cz/forum/351-škoda-octavia-iii-motor-16-tdi-cr/

 

Tak kdyz sem tam byl v sobotu a natočil to , tak se mu moc nechtělo . Ale prej baterka slabá . A kdy se mají delat rozvody a podobne ? Auto ma 130 000

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kupoval jsem OIII v DSG (7 stupňů) a celkem slušné výbavě (xenony, 8" obrazovka, vyhřívané sedadla, canton, kessy...) před zhruba 14 dny za 289000 s DPH - najeto 152000.

 

Z této zkušenosti doporučuji - udělat opravdu maximální možnou projížďku a ihned po přijetí zpět do bazaru nechat napojit na diagnostiku. Pokud nějaké chyby auto má, tak se určitě projeví. Předpokládám, že jsou na lidi, kteří chtějí auto napojit připravení a auta stojí na place se smazanými chybami.

 

Můj vůz měl třeba zaseknutou škrtící klapku a následně mi neproběhla regenerace DPF. V ŠA servis cca za 11 000. Jinak dle diagnostiky a fyzické stránky vozidla by mu nic jiného být nemělo.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím,

Chci se zeptat jaký máte názor na koupě tohoto auta. Známý chce koupit  O3 která sloužila 2 roky jako taxikářsky vůz. Mě se zdá že je to pěkná blbost.

Najeto 311 tis.

Výbava nějaká nižší

Motor 1,4TSI

R.v. 2015 

Cena okolo 215000

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 30 minutami, Honza O. napsal:

Zdravím,

Chci se zeptat jaký máte názor na koupě tohoto auta. Známý chce koupit  O3 která sloužila 2 roky jako taxikářsky vůz. Mě se zdá že je to pěkná blbost.

Najeto 311 tis.

Výbava nějaká nižší

Motor 1,4TSI

R.v. 2015 

Cena okolo 215000

 

300 tis. km po městě je slušný záhul.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

 

Otázka mám sa báť octavie 3 s TDI ak má cez 200tkm najazdené ?  Výzorovo vypadá tak ako autá čo majú okolo 100tkm.  

před 9 hodinami, Bikes napsal:

 

u superba to pise, ze vozidlo bylo prodano. problem tedy asi vyresen :D. jinak superb ma starsi verzi dvoulitru (103 vs 110 kw)

 

Ano viem videl som, pýtal som sa ho na Superby, všetký čo dovezie sa mu rýchlo predajú. Ak sú všetky v takom stave ako bol ten čo som sem linkol tak sa ani nečudujem. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Teď po přečtení článku v časopisu Svět motorů si hlavně dávejte pozor jaká je v ojetině baterie. Musí tam být EFB nebo AGM. 

 

Bazary dělají dle článku to, že když je v autě baterka na odpis dají tam obyčejnou, která není stavěná na dobíjení, které v autě je a obyčejná baterka vám třeba do půl roku odejde. Poté je potřeba koupit novou EFB nebo AGM, která stojí 5-7 tisíc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten článok zo SM som čítal a troška ma povzbudil do toho, že ani autá s nájazdom cez 200tkm nemusia byť zlé a dokážu slúžiť aj dvojnásobok km. 

 

Najradšej by som benzín turbo lenže či 1.4/1.8TSi v Octavii 3 po 200tkm sú stále bezproblémové. Pár kúskov som našiel čo by sa mi páčili.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, Sabiza napsal:

Ale to jsi určitě četl o dieselu, nikoli o benzínu.

 

Ano o dieslu. Ale podľa všetkého benzíny sú neni o nič horšie. S tým rozdielom, že benzín nemá DPFko zatiaľ čiže nemusím sa obávať investície pri aute po 200tis. km. (nájde sa zasa niečo iné preistotu).

 

Mne ide o to, že či tie motory vydržia dajme tomu 400tkm. Keď napr. kúpim dajaké čo mám 190-200tis km tak či pri mojom ročnom nájazde 35tis km mi to vydrží 5-6 rokov. A potom to vymením znova za niečo novšie.

 

Aktuálne sa zaujímam o Octaviu 3/ Passat B7 a Superb 2 po FL. Všetko Combi a najlepšie čo najvýkonnejší motor.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud benzín, tak zrovna Passat B7 a Superb 2 na tom nejsou zrovna nejlépe co se týče motorů benzínových... OIII je co se týče benzínů lepší alternativa. Ale s tím nájezdem bych se díval po něčem "méně jetém" , co bude dělat daný motor ve 400tis je těžké odhadovat...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...