Přejít na obsah

Koupe ojete OIII


Sabiza

Doporučené příspěvky

Když jsem před pár lety kupoval FII, tak mě nejbližší autorizovaný servis poslal k šípku s ověřením cca 3VIN. Zřejmě se změnila doba a jsou ochotnější.

Každopádně zájemce o koupi, který má přístup do Elsy, má veliký trumf v ruce a věřím, že kolikrát jsou překvapení i sami prodejci :-)).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 13 hodinami, Punit napsal:

U treti vozu uz jsme se docela pobavily. 3 zaznamy. Prvni meneno komplet cele leve zrcatko. Druhy pri 10 000 km meneny leve predni dvere+blatnik. Treti zaznam pri 18 000 km meneny opet leve predni dvere ?. V inzeratu vedeno jako perfektni

No pokud Ti to sdělí před prodejem, nevidím v tom žádnou botu - vzhledem k tomu, že by měli jako autorizák při opravách dodržovat dané standardy a navíc i záruka zůstává v platnosti, nevím proč by nemohli napsat stav perfektní. Výměna dveří (sic 2x) a blatníku není žádná vážná "operace", zvlášť pokud byla kvalitně provedena.

No a pokud to zatajili, záleží opravdu na tom jestli pokračuje záruka i nadále na celý vůz.

Zajdi si do kteréhokoliv jiného bazaru a tam Ti neřeknou už vůbec nic, navíc tam už nemusíš mít záruku od automobilky.

Netvrdím, že ŠkodaPlus je něco extra, ale z vlastní zkušenosti vím že pozdější reklamace je možné dovést do zdárného konce. (Měl jsem už 3 auta od nich). Navíc spousta závad jde na vrub výrobce a ne pozdějšího prodejce. Co bychom si tady povídali, všichni moc dobře víme, že je auto "spotřebák" a závady se projeví i u aut které má člověk sám od novoty.

 

  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 3
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky to tak vidím, dveře, světla, zrcátka ...... vše snadno vyměnitelné. Škrábnutí dveří někde u obchoďáku se běžně stává a neznamená to hned totálku. 

A že někdo mění vše možné i nemožné (chladič .....) bych dal za vinu pojišťovnám. Přeci když mám platit spoluúčast na havarijku a pojišťovna to nehlídá, tak ať se prohne. Znám dost případů, kdy kvůli "banalitě" za pár korun nechal majitel vyměnit "půl auta". Proč ne, já platím, pojišťovák to odklepne, franta v servisu si vydělá a já si vynahradím spoluúčast prodejem zánovních dílů - obrazně řečeno.

Takže když je vše měněno v autorizáku, což by měla být záruka výše zmíněných standardů, nevidím důvod, proč bych se měl bát.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano, sice to opravoval přímo servis škoda a záruka tam je, ale klidně zmínka o tom v inzerátu být (měla by být) může, stejně tak informace proč se to měnilo. Ale pak už auto u mě není "perfektní", když se 2x měnilo dveře.  Rok zpět mi v odbočovacím pruhu kamión odřel pravý přední a zadní dveře až na základovku + nějaká ta promáčklina + uražený zrcátko. Servis tehdy dveře neměnil, takže si myslím že ve třetím případě nešlo jen o škrábanec nebo opravu za 30 000, ale těžko říct. Každý se k tomu může stavět jinak. Každopádně člověk jede třeba stovky kilometrů si prohlídnout auto s vědomím že je perfektní a až na místě se dozví o třech opravách, nebo taky ne.

Jsem toho názoru, že když už dám za auto 400-500k, chci aby bylo vše původní, neměněný. A je mi jedno jestli to opravoval osobně ředitel ŠA nebo Tonda z Horní Dolní :-D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně tak. Snad každému tady je jasný, že ťuknutý auta hned nemíří na vrakoviště. To, co mi vadí na celé věci je fakt, že jsou zde prodávány stovky kusů s poškozením, které zjistím až na místě i přes to, že důrazně v telefonickém rozhovoru žádám o sdělení hloubky laku. Když mi někdo do telefonu řekne, že je lakovaný jeden díl s maximální hloubkou laku 200 mikronů a na místě zjistím, že je lakovaná celá strana s tloušťkou vrstvy od 450 mikronů do erroru, což je v případě mého měřáku hodnota přes 2000 mikronů - sorry, ale co to má jako být? Pak se tam táhnu s vytíženým klientem, abych zjistil výše popsané a co? Jasně do telefonu řeknu, že o lakýrnickou kaši nemám zájem a stejně mě tam nechá táhnout, tak je to na přesdržku.

 

Mě jde o to jednání. Prachsprosté jednání na úrovni bazarů s 3 písmeny v názvu. Že se někdo spokojí s autem, kde je vyměněna půlka karoserie je jeho problém. Já chci naprosto originální stav auta a počkám si na takový kus. Jen chci být ušetřen podobně zbytečných výletů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@tomik.cesko Souhlas...myslím, že vyhýbat se čemukoli, co má přelakovaný nárazník na pojistku, je extrém. Možná je to jak s kilometry: kdyby lidi používali mozek a nekoukali jen na jeden zavádějící údaj, tak by se jim to tolik prodejců nesnažilo "dopřát." ...Ale pokud mi někdo účelově lže, tak bych se taky na místě otočil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Největší problém jsou ty "sliby". To že má auto něco přelakovaného ještě samo o sobě noc neznamená (na firemní OIII je lakovany nárazník na garanci protoze to zase ve fabrice nějak po* a lak se začal loupat). Takže řádově autu nic není, ale záznam je. Jak se k tomu postavit? Je to bourané, nebo ne? Snižuje to nějak "stav" toho auta?

Bohužel když chtějí lidi kupovat auta staré 10 let s nájezdem do 100tis a ideálně po německém důchodci, tak kde je poptávka, vytvoří se nabídka. Z mého laického pohledu není problém nájezd přes 200tis a nějaké nové díly, ale musí to prodeje říct a musí být k tomu adekvátní cena.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, Punit napsal:

Ano, sice to opravoval přímo servis škoda a záruka tam je, ale klidně zmínka o tom v inzerátu být (měla by být) může, stejně tak informace proč se to měnilo. Ale pak už auto u mě není "perfektní", když se 2x měnilo dveře.  Rok zpět mi v odbočovacím pruhu kamión odřel pravý přední a zadní dveře až na základovku + nějaká ta promáčklina + uražený zrcátko. Servis tehdy dveře neměnil, takže si myslím že ve třetím případě nešlo jen o škrábanec nebo opravu za 30 000, ale těžko říct. Každý se k tomu může stavět jinak. Každopádně člověk jede třeba stovky kilometrů si prohlídnout auto s vědomím že je perfektní a až na místě se dozví o třech opravách, nebo taky ne.

Jsem toho názoru, že když už dám za auto 400-500k, chci aby bylo vše původní, neměněný. A je mi jedno jestli to opravoval osobně ředitel ŠA nebo Tonda z Horní Dolní :-D

Konkrétně dveře beru jako snadno vyměnitelný díl, kvalitu opravy může každý poznat sám (spáry, lak, chod zavírání a otevírání...) Tohle bych asi fakt neřešil. Zbytečně dlouhý inzeráty taky moc lidí nečte. Za mě, auto s vyměněnými dveřmi je v podstatě nebourané.

Řešil bych, kdyby byl hnutý sloupek, ale ten by zas autorizák neopravoval. 

 

Ještě dodám takový Oftopic: když jsem kupoval motorku, v inzerátu byla za nevídaně nízkou cenu a poměrně dlouho. Majitel psal, jak na ní spadnul,  co vše měnil ....... blabla...... Mi to nedalo, zajel jsem se podívat a do dnes si myslím, že to byl nejlepší kup, jaký jsem kdy mohl udělat.

 Jen ta zmínka o padnutí hromadu lidí strašila, že neměli zájem. Tolik k inzerátům, s "kompletní historií" 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Uz som predal X aut po X poistnych udalostiach a tiez som v inzerate neuvadzal celu genezu. Naco. Boli v 100% stave, az na sidliskove sramy laku. Ostatne info som im povedal na mieste, vratane ukazania faktur.

Ked zaujemca o jazdenku nerozumie, co je dolezite, nech si radsej vezme zo sebou skuseneho mechanika.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pánové, nikdo po nikom nechce, ať je uvedeno vše v inzerátu. Ale když se fundovaně zeptám na konkrétní věc a lžou mi do telefonu, i přes to, že řeknu jak si to ještě zkontroluji na místě, je to bordel a toto jednání nemá pod záštitou autorizáků co dělat! Prodávají tam auta obvykle o něco dražší, takže bych čekal i solidní jednání. 

 

Doba, kdy jsou vyšší finance jakousi zárukou bezproblémového provozu a nefotčeného kusu zde prostě neplatí, je třeba vybírat jako u kteréhokoliv jiného bazaru. A to nechci tyto programy nijak zbytečně dehonestovat a nechci házet všechny prodejce do jednoho pytle.

 

Závěrem tedy dodám - důvěřuj, ale prověřuj! Protože snad každý z nás chce o kupovaném autě vidět co nejvíce informací.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 8 hodinami, Martin Bednář napsal:

Pawouk: tak jasne, ze i ve vyrobnim zavode auto muze utrpet sram. Stava se to. Ale to se resi hned ve fabrice. A tak nejak vic verim napr. tem "nastrojenejm dverim" ve vyrobni fabrice nez v nejakym servisu, byt "autorizovanym"...

Heh, tady nejde jen o nějaké šrámy (myšleno odřeniny). A jsou to stejní joudové, jako všude jinde. Já se Škoda Plus nemám problém - beru ho jako jakýkoli jiný autobazar, kde lze očekávat cokoli. To, že z toho ŠA marketingem dělá jakousi navoněnou značku, vůbec nic neznamená. A to říkám s vědomím toho, že auta kupuji právě od nich. I tu současnou OIII mám od nich.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Krásně to tu shrnul jak @michal2009, tak @Pawouk.

Jde prostě jen o to, aby se člověk dověděl vše co potřebuje o kupovaném autě a aby mu to prodejce nezatajoval, když se k tomu stejně dopátrá svými možnostmi. A přistupovat ke všem bazarům stejně, ať už se jmenují jak chtějí.

 

Je jasné že najít dnes auto, které nemá absolutně žádný zásah servisu je téměř nereálné, ale není nutno kupovat špatně opravené šroty. Mě by například také nevadil lakovaný nárazník, protože to se dá asi pochopit, navíc pokud není měněn, ale opravdu jen lakován, nehrozí příliš ani to že by to dostalo nějakou větší ránu a tedy případný problém s hnutím výztuh atd. Co ale opravdu u žádného auta nechci jsou měněné pevné díly karoserie, protože to může každý opravovat sebelíp, ale už to nikdy nebude takové jako mělo být.

 

Mimochodem viděl jsem při výběru svého auta zrovna dvě O3 s takovými opravami, které proti další spoustě kusů byly moc pěkně opravené, jenže už i u nich se po roce provozu od nehody začaly krásně projevovat ty problémy s tím související.

1) Jedna byla po bouračce v koloně "ťuknutá" na čumák i zadek. Tedy výměna obou nárazníků. Kapota, páté dveře, ani boční partie nic, ale odnesla to trochu přední i zadní výztuha. Přední srovnána pěkně, zadní také, ale samozřejmě to odneslo spolu se zadní výztuhou také zadní čelo a zadek dna kufru. A tam byl právě ten problém. Hrany těch ostrých přechodů blatník/zadní čelo jak se v tomhle ostrém úhlu jednou přelakují (resp. přebrousí), tak to může kdo chce stříkat čím chce a stejně už tam není dokonale ošetřený podklad, takže už se tam našly dva maličkaté pupínky. Zadní stěna samozřejmě fouknutá znovu, takže krásně drsná barva zevnitř, která ji alespoň prozradila, ovšem tmelení vůči spodku jako od prasat a jen další zdroj budoucích problémů.

2) Auto na první pohled v super stavu, dokonce i tloušťky laku seděly skoro všude, až na tenkou linii C sloupku a prahu u zadního pravého blatníku. No samozřejmě to tam bylo napojené, oboje dveře a přední blatník vyměněny. Auto šlo celé o svodidla. Po důsledném hledání opět nalezeny maličké pupínky na ostrém lemu blatníku, kde to za chvilku bude krásně reznout. A to je na tři roky starém autě myslím trochu moc.

U obou aut opět po telefonu vše super, záznam nikde žádný, na místě po konfrontaci dokonce prodejce najednou dokázal ukázat i fotky z nehod a oprav. Asi se na to náhle rozpomněl.

Obě tahle auta už byla pryč, když jsem tam o týden později projížděl, tedy dnes s nimi někdo vesele jezdí s vidinou jaké si koupil super auto a pak tu možná bude psát, jestli je to normální jaký je O3 šrot.

Editováno: , autor: ZbyšekSU
  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 3
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zdravím, 

rád bych se zeptal na názor ostatních. Sháním auto pro manželku, chci "rodinného" kombíka, cenově do 250tis. Kč. Samozřejmě v této cenovce jsem se koukal primárně po korejcovi (i30, ceed), ale čistě náhodou jsem narazil na auto ze salónu, kde pracuje kamarád. Je to O3 1.8tsi 132kw sw 7° DSG, ale má najeto neco kolem 213tis. km, koupeno a servisováno přímo tam, takže historie je doložitelná. 

Má otázka na Vás. Šli by jste do auta s timto nájezdem v kombinaci s daným motorem? Auto u nás najede ročně cca 15tis km a předpokládám, že bychom ho meli nějakých 5-7let. 

Vzhledem k tomu, že teď doma máme FoFo2 1.6tdci s nájezdem 450tis.km a O1 1.6MPi s 308tis km, tak údaj na tachometru beru prostě jako číslo,ale je pravda, že to auto není úplně levné, tak mi to vrtá hlavou... Co vím z historie, tak turbo tam je výměněno ještě v zaruce při 90tis km. 

Děkuji za každý názor. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já bych do toho nešel, protože 1.8TSI je sám o sobě dosti složitý motor a nájezd přes 200tkm je poměrně dost. Nikdo zde ti asi neřekne, co to může udělat a co ne, protože dovnitř motoru nikdo nevidí.

Ma druhou stranu chápu a rozumím situaci, kdy je člověk limitovaný penězi a jednoduše si nemůže dovolit např. nové nebo roční vůz.

Ty máš výhodu, že máš v servise kamaráda a může ti tak o autě říct první poslední. Pokud se rozhodneš, tak pořádně projít stav motoru a chuť žrát olej.

  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No právě, nevím, co od takového motoru čekat, jestli už je na hranici životnosti nebo má ještě třeba dvoustovku před sebou? Samozřejmě i s ohledem na to, jak se neosvědčily první generace tsi (já jsem vždy zastával názor, že pokud naftu, tak VW, pokud benzit tak japonce nebo ford - teda buď 2.0,což je tuším mazda nebo 2,5T od volva). Na druhou stranu je to auto staré "jenom" 5 let, takže, takže by nemusely díly odcházet stářím.

Snažím se dopátrat nějaké recenze, kde by měl někdo zkušenosti s tímto motorem po třeba 250tis. km apod. Ale je možné, že takových případů moc nebude... Příští týden se mám stavit na zkušební jízdu, tak uvidím. 

Zase to beru tak, trošku asi nešvar ze staré školy, že objem motoru ničím nenahradíš. Takže je mi bližší přemýšlet nad motorem 1.8tsi s 200tis.km než 1.2tsi se 150tis.km. Samozřejmě mít ty peníze, tak se mi moc líbí mazda s jejich atmosférickými dvoulitry.

 

 

Editováno: , autor: P1azer
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Určitě nepotřebuje ta silný motor, ale je pravda, že s tím budem o víkendech jezdit na výlety, když nebudu mít zrovna k dispozici služební. A sem tam asi i na závody (takze + kola, které dáme do kufru, na střechu nebo koupím nosič na tažné). Takže nic malýho nechceme. Bohužel mám služební auto "sdílené", minimálně prozatím (než se rozeoste vozový park), a nemám ho tak každý vikend k dispozici. A krom téměř 6ti leteho syna máme ještě i psa (maďarského ohaře, takže ne žádný smeták na šňůře),takže očekávám i prostor na zadních sedadlech a větší kufr. 

Mým favoritem bylo mondeo mk4, kdysi jsme měli mk3 a nemohl jsem si ho vynachválit. Ale zatím jsem nenarazil na slušný kus primo od majitele (minimálně ne v teto cenovce). 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

1,8 tsi je fajn jako služebák at platí někdo druhý servis na domácí ježdění jedině od nova a pak kolem těch 200 tis prodat 

hláška obsah ničím nenahradíš bych nebral tak vážně 

záleží jaké máš priority 

vozím o3 z německa z čr bych nechtěl mám k tomu své důvody 

poslední prodaný bylo1,2 tsi 77kw dostačující najetý dlouhodobý průměr 6,3  a 1,6 77kw dsg 7mi kvalt pro 99 procent lidí tady ti řekne líný a tak... (1,6tdi)

drůhy den volal pán jak je spokojený cesta domu odemně 130km průměr 4,8 

když jsme jeli zkušební jízdu tak mu říkám chvíli jedte normálně až se ohřeje olej pak tomu dejte at vidíte jak to jed, on na to nepotřebuju jezdíme s rodinou v klidu....

jako fajn je kdo nechce naftu 1,4 tsi 103 nebo novější 110kw 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím,

 děkuji za názor. Samozřejmě auto jsem nevzal, po všech možných zkušenostech jiných majitelů jsem zaznal, že tu 1,8tsi opravdu nechci a už vůbec né s najetýma 200tis. km a za takové peníze. Bohužel jsem se zatím ale přesvědčil, že ty octavie III se slušnou výbavou v kombi startují tak na 330 - 350 tis. a to i přes to, že jsou třeba 4 roky staré. Já teda nevím, jestli jsem rozhodlý dát za 4-5 let staré auto 350 tis., když na té ceně pomalu startují jiné značky jako fuglovky.
Spíš zatím stále hledám "nějaké" auto přímo od dealera, třeba když někdo kupuje nový model a starý dá protiúčtem apod. Takže spíš mám teď vytipované modely a hledám, kdy se něco objeví. Já teda chci něco z ČR původem kvůli dohledatelné historii, pokud jezdilo auto do autorizáku. I když ani to už tak moc neznamená, protože už jsem málem jel na jisto do Prahy pro Aurise přímo od dealera a pak z nich i po telefonu začalo lézt, kolikrát to bylo bourané a co všechno se měnilo...

Editováno: , autor: P1azer
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...