Přejít na obsah

T-Mobile - "CHYTRÉ AUTO"


MilanHos

Doporučené příspěvky

Zdravím, dnes t-mobile představil službu chytré auto a na první dojem mě to docela zaujalo. Že kromě GPS lokátoru to dokáže i jiné užitečné věci s tím, že se počítá s vývojem dalších služeb atd. V tomhletom jsem pouze laik, nevím co nabízí konkurence takže mé tvrzení berte s rezervou. Spíš by mě teda zajímalo ohledně připojení OBD portu. Je vůbec možné ve Fabii nebo v jiných Škodovkách dodávaný konektor mít neustále napojený v autě aniž by to nějak vadilo každodennímu ježdění?

Děkuji

 

Ještě jsem teda doplnil fotku onoho konektoru a odkaz na zdroj https://www.t-mobile.cz/chytre-auto

GetFile.aspx.jfif

Editováno: , autor: MilanHos
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky jsem na to koukal jako alternativu do Octavky, ktera nema SG, ale zarazila me cena. OK ma to pokryti po evrope, ale ze 75 CZK/mes tam nevidim business case.

Proti SG to ma ale interni pamet a sbira data offline, kdyz jede clovek mimo signal, vlastni baterie...

 

Proti kradezi to nepomuze, pocitam, ze pokud neni zlodej lopata, tak ma v kapse GPS/GSM rusicku z eBay za $50...

 

Dalsi info tady: http://www.mobilmania.cz/clanky/t-mobile-dostane-vase-auto-do-mobilu-za-75-kc-mesicne-vyzkouseno/sc-3-a-1336586/default.aspx

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky se na to chci  pozeptat. Hodně mě to zaujalo. Jen mě zajímá jestli se to zařízení vejde do OBD zásuvky tak, aby člověk mohl opět tu pojistkovou skříň se zásuvkou opět zadeklovat. 

Jinak spousta - možná i většina zlodějů to řeší tak, že auto ukradnou a někde třeba o 100 km dál ho na několik dní odstaví a čekají, jestli si ho někdo nevyzvedne. Alespoň takto mě to zdělili policajti...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky