Přejít na obsah

Doba ohřevu motoru


Amimous

Doporučené příspěvky

Zdravím RSáci, chtěl bych se zeptat na vaše zkušenosti s dobou ohřevu motoru. Docela mě zarazilo, že při cestě do práce cca 13km mi auto začne foukat relativně teplej vzduch pomale až před firmou, přičemž teplota na palubovce ukazuje nějakých 60°. Další věc která se mi nezdá, ale nevim třeba je to normální je to, že když jedu delší trasu, teplota se dostane na 90° a přijde (třeba popojíždění ve městě), teplota spadne někam na 80° :feve:. Díky 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no v podstatě ikdyž je venku okolo +5, tak je problém, no a -5, tak jsem rád, když se mi za těch 13km odmlží aspon čelní sklo. Tata má firemniho roomstera a ten začne valit horký vzduch pomale hned za vesnicí. Je mi jasný, že 1.6 a 2.0 bude topit rozdílně, ale přece ne až tak markantně :huh:

Editováno: , autor: Amimous
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja bych to videl takto: Ten roomster ma jeste atmosferu 1.6 s neprimym vstrikem, tudiz produkuje vice odpadniho tepla - drive se zahreje a drive topi.

Prvni TSI motory (viz ten tvuj) uz maji primy vstrik atd., takze zahrati trva delsi dobu a s tim i nabeh topeni.

Druha generace TSI uz ma upravy, aby se rychleji zahrivala (napr. chlazene vyfukove svody), takze nabeh topeni je rychlejsi. Z vlastni zkusenosti 1.2TSI ve fabii topi

pri tech cca -5°C uz po par kilometrech (odhadem 3-4). Takze bych to bral jako holou vlastnost danou konstrukci daneho motoru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zkusil bych termostat..dělalo mi to podobné kraviny jako když jsem popojízdel tak jsem měl 90 a když jsem jel at třeba jen těch 50-60 km/h tak mi to během chvilky spadlo na 60-70stup. vyměnil jsem termostat a auto mám cca do 5km ohřátí na 90 stup. a at pak jedu jak jedu tak teplota se nehne..:) snad ty to nějak pomůže.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 7 hodinami, Doktors napsal:

zkusil bych termostat..dělalo mi to podobné kraviny jako když jsem popojízdel tak jsem měl 90 a když jsem jel at třeba jen těch 50-60 km/h tak mi to během chvilky spadlo na 60-70stup. vyměnil jsem termostat a auto mám cca do 5km ohřátí na 90 stup. a at pak jedu jak jedu tak teplota se nehne..:) snad ty to nějak pomůže.

 

No přemýšlím o tom. Přeci jen to není žádná velká pálka, takže to asi vyzkouším a dám vědět jak jsem dopad :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 15. 1. 2017 at 22:46, Amimous napsal:

No přemýšlím o tom. Přeci jen to není žádná velká pálka, takže to asi vyzkouším a dám vědět jak jsem dopad :)

jo to by mohlo být ono a termostat se dá sehnat do 1000,- akorát je blbá výměna, musí se dát alternátor ven a je k tomu dost blbý přístup..a pak ten termostat vyndat a nandat to je o nervy ale mě to pomohlo..:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

U TFSI tohle určitě úplně normální není. Při - 20 sem měl ohřáto po nějakých 8-9 km na 90 a topí to tak po dvou kilometrech. Když už se to ohřeje tak za jízdy, nebo na volnoběh mi teplota nikdy z 90 nespadla. Takže taky hádám termostat. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...