9 příspěvků k tomuto tématu

Odesláno (upraveno)

1,4 TSI/110 kW

Zakladnim stupněm zažehovych motorů je řadovy čtyřvalec uloženy vpředu napřič, přeplňovany turbodmychadlem,

chlazeny kapalinou, s přimym vstřikovanim paliva a ventilovym rozvodem 2?? OHC. System ACT dokaže dle potřeby

a zatiženi motoru vyřadit z provozu dva prostředni valce a tim snižit spotřebu paliva.

Spinaci proces – tedy uvedeni dvou vypnutých valců do aktivniho zaběru – trva půlku otačky klikoveho hřidele

(13–36 milisekund). Opětovne připojeni odstavených valců je teměř neznatelne a nema vliv na kultivovanost chodu

motoru. Přechody jsou vyrovnavany zasahy do zapalovani a take změnou polohy škrtici klapky. O vyřazeni valců

rozhoduje řidici elektronika na zakladě naroků řidiče na výkon motoru. System je aktivni od 1 250 ot./min.

do 4 000 ot./min. a v rozsahu požadavku na točivý moment 25–100 Nm.

 

Pokud je motor 1,4 TSI/110 kW spojen s pohonem všech kol a automatickou převodovkou, pak neni vybaven

systemem ACT.

 

Bez názvu789.png

Bez názvu12345.png

Upraveno uživatelem Habi001
0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Ak už niekto má túto motorizáciu hoďte sem nejaké skúsenosti, dojmy. Dík 

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pro klidnou jízdu dostačující, na závody to není to je snad jasné. Zatím jsem s motorem velmi spokojen. Dle měření z aplikace jsem jel maximálkou 207, zrychlení 0-100 za 8,84 s. Údaje z PP ohledně spotřeby dlouhodobá 6,9 na počátku byla 8,3. Teď mám najeto 5000 km a zatím vše v naprostém pořádku. Motor je tichý, start-stop systém funguje překvapivě svižně oproti předchozímu autu, takže mi to ani neštve. Jen v kolonách ho vypínám jinak na běžné stání na křižovatce mi nevadí. Pružnost mi přijde slušná když vezmu v potaz váhu a velikost auta. Mody fungují asi tak, že eco - jen pro důchodce a spořivky jinak teda pružnost a dynamika nula... normal - pro pohodovou plynulou jízdu absolutně v pohodě ve své podstatě využívám nejvíce, režim sport - víc točí klidně i do omezovače a nikdy se automatu nepodařilo zařadit šestku, pružnost a dynamika fakt slušná, opět upozorňuji na váhu a velikost vozidla. Mám tedy jen předokolku v automatu a na 4x4 bych volil dvoulitr, protože u tohoto motoru by předpokládám narostla spotřeba na úroveň dvoulitru a kroutící moment je zde také menší. Pokud chceš tažné zařízení pro vozík tak to půjde v pohodě, ale pokud třeba na loď či obytný přívěs tak si troufám tvrdit, že by to byl opruz s tím jet. Při plném zatížení vozu je to v pohodě pro plynulou jízdu, "závodit" jde jen tak ve dvou lidech na režim sport. Jezdím v pěti lidech dva dospělí tři adolescenti a v kufru tašky pro čtyři holky.... a nějaké mé svršky a úplně v pohodě, samozřejmě v tu chvíli je spotřeba tak o litr až litr a půl větší než je průměr. Jinak můj jízdní styl je klidný a rychlostně se pohybuji na vrchní hranici povolených limitů v ČR, maximálku jsem zkoušel v Německu. Výkonově tedy v pohodě a co se týče poruchovosti a technického života to ukáže čas, protože řeči typu to bude utahaný a celý se to rozsype jsou jen keci dokud to nebude empiricky ověřeno. Máme doma ještě Tiguan se stejným motorem takže jsem volil podle zkušenosti a předchozí auto byla Honda CRV 4x4 2,2 diesel 110kW. Dle záznamů jsem využil čtyřkolku jen ze 4 procent, proto vím že ji nepotřebuji a také vím kolik byla její spotřeba. Teď mohu s klidným svědomím říct, že jsem udělal dobře a pokud nebude motor závadový tak si příště klidně koupím jeho nástupce. Mimochodem benzín už budu mít vždy ta kultivovanost mi prostě dostala na kolena. Přeji pěkného dne všem.

2

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pekne si to zhrnul, mam tiez predokolku 1,4 DSG 110kw benzin a uplne s tebou suhlasim. Najazdene mam okolo 2200 km, buduci tyzden idem do Chorvatska, tak sa podelim o spotrebu.

2

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Mám 4x4 manuál a 7000 najeto. Spotřeba 8.3 evidence podle reálného tankování. Jezdím občas pár km do brutálního kopce a to pak žere přes 20 :) motor mi velmi vyhovuje, jezdím hodně krátké trasy. 

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
před 15 hodinami, kuzba napsal:

Mám 4x4 manuál a 7000 najeto. Spotřeba 8.3 evidence podle reálného tankování. Jezdím občas pár km do brutálního kopce a to pak žere přes 20 :) motor mi velmi vyhovuje, jezdím hodně krátké trasy. 

Ja mam s dsg 4x4 najazdených 5000 a tak istí 8.3l

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

DSG, 4x4, --- 7,4 dle PP, reálně dle tankování 7,8  průměr za 6tis. km, hodně krátkých pojížděk po městě, na delších trasách (nad 100km) není problém se dostat pod 6 

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Tak to je pěkné, jsem zvědavý jak to bude u mne. Budu mít srovnání na identických trasàch.

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Dle výpisu z GPS je nejvíce jízd do vzdálenosti cca 4km a průměrná rychlost za 6tis km je šokujících 33km/h, prostě jak říkám, většinou hrkačky po městě.....se spotřebou i autem jsem max. spokojen.

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!


Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.


Přihlásit se