Přejít na obsah

2.0TDI 140kW /DFHA/


Habi001

Doporučené příspěvky

Můžu ti to natočit, ale stejná zkušenost... Na režim D to takto opravdu řadí. při 25 dá trojku, při 40 dá čtverku, 50 - 5, 60 - 6, 70 - 7... A při té 70 to snad ani 1250 otáček není, to je tak 1100...

Myslím si, že je to zas EKO nesmysl, aby to splňovalo emise v reálném provozu. Jinak já jezdím pořád na S a když je to studené, tak pomůžu pádly přeřadit, aby to nevytáčelo moc motor...

Hlavně co je moc otravné je, jak to pořád vyřazuje při režimu D. Jen povolím plyn a hned to vyřadí a pak zařadí atd... Jsem sám zvědavý na životnost motoru v takovém režimu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak si to dejte do "S" pak to řadí normálně a jen ať to motor vytočí klidně do "červeného" ať se vypálí saze a dpf. 

Mám tento motor v Superbu a jsem maximálně spokojen, jezdím hodně dálnice a ten zátah nad 130km/h, kdy je velké turbo roztočené je výborný. 

Ale do Kodiaqu aby to trochu jelo bych bral BiTDi (to si docela dobře vede v Arteonu) a ne-li TSi 200Kw pokud se tedy montuje, je to holt vysoké velké SUV. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Tak se zase vracím s dalšími zkušenosmi ohledně spotřeby :) Budu mít najeto už pomalu 60000 a opravdu, spotřeba je úplně někde jinde. Aktuální dnešní pojezd do práce, 13 km, studený motor, z toho 3 km po městě, průměrná dle počítače, 6,1 l.  Koukal jsem na to samé včera, 6,4 l. Takže se to už ustálilo na příjemných číslech.

Screenshot_20200520-123505.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...
  • o 1 měsíc později...

Ahojte, mam tento motor v tiguane R-line 2018. Nizke otacky a skore radenie otravovalo aj mna tak som si dal DSG doladit a zaroven urobit prijatelny chiptining 170kW/232k, kruriaci moment 465Nm.

Auto je krasne zive otacky pri preradeni nepadaju pod 1250 a spotreba sa mierne zlepsila asi o 0,5L. V meste do 60km radi max 5. 
uplne som prestal pouzivat rezim S.

V kodiakoch to vyraduje  do neutralu pri vsetkych rezimoch, da sa to upravit prehranim softtu v dsg.

odporucam natrvalo vypnut start-stop😉

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně jak píše Dracul...Podtáčení motoru mě taky štvalo, ale ještě víc váhavé DSG při rozjezdech. Po přechodu ze staré O1(TDI 66kW + chip) s manuálem, kde jsem byl z křižovatky schopný vystřelit bez jakýchkoliv omezení v okamžiku, byl přechod na Kodiaka SL s DSG utrpením a zklamáním. Na papíru těch 140 kW vypadalo až moc lákavě - o to větší zklamání to pak bylo v reálu. A štvalo mě to tak, že jsem šel na chip a přemapování DSG hned po dvou měsících od pořízení a férově musím uznat, že to byly nejlíp investované peníze. Všechny popisované neduhy to dokazalo do značné míry eliminovat. Ono to přemapování není jen o zvýšení otáček, rychlejších reakcích, ale zlepší se cela logika řazení na úplně jiný level - a to mám jen základní úpravu od TVS Engineering (Drivability) + současně chip od Revo (Stage 1). Od té doby si po motorické stránce v zásadě nemám na co stěžovat - takhle naladěné by to mělo rovnou sjíždět z výrobní liky...to by ovšem Škodovka nemohla prodávat v globálním měřítku do všech zemí, kde se angažuje. Holt daň za globalizaci a enormní snahu o snižování emisí :(

Editováno: , autor: Jekyll
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mám jen chipnutý výkon (xtuning) a spokojenost. Výkon má teď 170kw a 500nm. Takže výkonu dostatek. Nicméně rozjezdy jsou zoufalé a tragicky nebezpečné. Takže se také rozkoukávám po úpravě DSG, aby tam nebyla ta 3s prodleva při prudkém rozjezdu z křižovatky. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

urcite si nechajte doladit DSG a budete prekvapeny aky je ten motor skvely.

Cudujem sa ze Vas na to vaš mechanik-tuner neupozornil, chip bez ladenia DSG je ako ked si obujete Nike a nezaviazete si snurky..... :-)

 

ja momentalne este riesim ako odhlucnit motor od interieru a budem max spoko.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hotovo. První pocity jsou smíšené. Otáčky jsou každopádně výše a nepodtáčí to motor. Co se týká "vystřelení z křižovatky a časové prodlevy" tak je to mnohem lepší, ale pořád tam je cca 1-2 vteřiny oproti původním 3 vteřinám. Rozdíl tam každopádně je. Jsme domluveni tak, že teď to mám "zajet" cca 300-400km a mělo by se to zlepšit. Pokud ne, tak mi nachystají jinou mapu. Dnes jsme vyzkoušeli 2 různé mapy. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslel jsem upravu od TVS Engineering. Sory,ale na parkovišti bych si fakt nenechal nic nalejt. Možná tak vodu na špinavé okno. Jak musí se to zajet? To je nesmysl první kategorie. Zlepší se to zajetím? Jako až doběhou ty 1 a 0 do řídící jednotky za těch 400km? Jestli tomu věříš tak Tě mi je líto. Nic ve zlím

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím proč by to na parkovišti nemělo jít. Každopádně s x-tuningem mám zatím dobré zkušenosti. Tím "zajetím" myslel, že DSG se učí (styl jízdy apod, tak jsem to pochopil) a stačí ji k tomu údajně 300km. Mám prý těch 300km projet dálnice, město, okresky. Klidně mě můžeš litovat, nemám ti to za zlé.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Né v pohodě. Je to tvé auto a peníze. Prostě chip se upravuje na konkretní parametry motoru a ty bez brzdy nezjistíš. Universální sof je to nejhorší co muže bejt. Když máš štěstí tak to nějak funguje,ale nedej bože ta 2há varianta. A vše pak podtrhuje věta-teď s tím chvilku jezdi ať si to sedne. Nebo Ti snad na parkovišti měřil jak ti po upravě fouká turbo,teplotu spalin atd?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...