Přejít na obsah

2.0TDI 140kW /DFHA/


Habi001

Doporučené příspěvky

Aj ja som dostal informaciu ze sa to po case /predjdeni urcitych km/ este upravy, pretoze kazda DSG sa akoby casom prisposobuje sposobu jazdy.

Casto krat sa preto odporuca ak sa kupuje auto z druhej ruky s DSG prevodovkou, tak urobit reset DSG a ta sa prisposoby novemu majitelovi. tiez som sa nad tym zamyslel ale podtvrdili mi to aj v skodovke technici ze urcite prisposobenie tam je. hlavne ak sa kupuje auto z miesta kde su velke prevysenia a potom sa predava na rovinate oblasti alebo naopak

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Ahojte vsetci, chcel by som vas poprosit o radu, co by mohlo sposobovat zvuk, ktory pocujete na videu, ale predtym, nez si video pozriete/vypocujete, precitajte si, prosim, este toto: 

 

1. auto je Kodiaq 2017, motor 2.0 TDI DFHA 140kw, DSG, 4x4, najazd 146.000 km

2. takto "pekne" je mozne zvuk natocit, ked jemne, ale dostatocne rychlo za sebou stlacam a pustam plynovy pedal na zaradenom P. 

   2.a. zvuk toho klepnutia je nazivo o nieco hrozostrasnejsi ako na videu

   2.b. motor ma PRAVIDELNY chod, to ja tukam do plynoveho pedala

   2.c. motor nema chiptuning, ani prevodovka nie je upravena

3. motor musi byt zohriaty, na studenom motore to nedokazem takto nasimulovat.

   3.a. ano, motor je hrozne spinavy, bola zima.

4. ten zvuk dokazem identifikovat aj napriklad pri nastartovani tepleho motora (cosi tam zahrkoce, ale nikoho o tom neviem presvedcit, ze to tam pocut)

5. nie je to dvojhmotny zotrvacnik, ten sme vylucili (buchal hlavne za jazdy a inak, je cerstvo vymeneny (pomohlo v inej veci), toto klepanie motora sa ale nezmenilo)

6. diagnostika nehlasi chyby, korekcna davka vstrekovacov je podla servisu v norme

7. auto je este v zaruke (samozrejme, ze ho dam do servisu s tymto problemom, ale chcel by som byt co najlepsie "informovany", aby som sa vedel s nimi rozpravat k veci)

 

Suvisiace problemy (?): 

- ked malo auto najazdenych cca 25.000 km, motor prestal byt taky zivy, ako predtym a aj viac vibroval. samozrejme, nijako vyrazne, ze by servis mal co riesit, takze zavada sa nikdy nenasla a ani asi nehladala. 

- odvtedy je uplne beznym javom, ze motor zrazu ožije a ide ako vymeneny, ale je to iba POČAS toho, ako dochadza k regeneraci filtra pevnych castic. regeneracia skonci a vsetko je rovnako zle, ako bolo. 

- spotreba je podla mna vysoka, skor sa drzi okolo 8L/100km, je pravda, ze casto jazdim po dialnici, ale nejake 2-3 roky dozadu boli casy, kedy to bolo skor okolo 7.0L, mozno nieco viac.

 

Mate, prosim, nejake tipy, co by to mohol byt za problem? 

Vopred kazdemu, kto sa podujme si to vypocut a napise svoj nazor, dakujem. 

 

Video:

 

Editováno: , autor: peterko
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Mne to príde akoby niektorý vstrek možno viacero boli už nie v naj kondíci. Mne na O3 to po výmene vstrekov spraví len veľmi minimálne skoro vôbec. 

Alebo je to vôľa piestu vo válci a pri tom pridávaní to takto zaklepe. (jak stará vetrieska) :D

Editováno: , autor: marfan
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Byl jsem teď na garančce a druhé výměně oleje. Moc jsem za poslední rok nejezdil, takže celkem nájezd 27 tkm. První výměna oleje 5w30 (12 tkm) a teď tam dali 0w30. Změnil to výrobce nebo si to servis dělá podle toho co má na skladě? Jinak s cenou to nemá asi nic společného, první výměna Castrol, který byl dražší, teď Shell - levnější.

 

A tak ŠA změnila dodavatele, už zase používá Shell

Editováno: , autor: l79
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...
  • o 2 měsíce později...

@sato1 Ja som na svojom 2.0tdi, 140kw, chip, 75kkm spozoroval toto iste tak za posledne 2 mesiace par krat - dovtedy som to nikdy nevidel ale par krat som sa poslednu dobu pristihol, ze teplomer vody sa blizil k 120-130C a po chvilke jazdy to kleslo a drzalo sa na obligatnych 90C - prvy krat som skoro zinfarktoval nakolko auto nic nehlasilo len teplomer vybehol.. teraz som uz kludnejsi pretoze viem, ze sa to do 1-2 minut zvycajne vrati.. Ale na pricinu ani na spolocny menovatel pri tych jazdach som nedosiel.. V servise som to zatial neriesil..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...
  • o 1 měsíc později...
V 17. 2. 2022 na 7:48, Dusan SK napsal:

Mam 140 kw tdi, po cca 65.000 km. výmena čerpadla chladiča. Obcas sa nezoplo. Keď sa mi to stalo tak som volal do servisu. Technik hneď vedel o čo ide a kazal mi okamzite pristavit auto. Opravené v zaruke.

To myslis  nejake dalsi pridavne cerpadlo?  Ne hlavni pumpu... kamosovi se stalo jednou ze mu taky rucicka teplomeru vybehla na chvili vic a pak zas klesla.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...