Přejít na obsah

Nestartuje 1.2 HTP


iv.hosek

Doporučené příspěvky

VAG, napíchnout, vyčíst závady, vyzkoušet všecky rychlé metody zjištění příčiny (pojistky, benzín...). Takhle z voleje - na VAGu se kouknout, jakou teplotu motoru udává čidlo, jestli je v háji čidlo, ŘJ si "myslí", že je motor teplý a dává i do studeného neobohacenou dávku paliva = nestartuje a když už chytne, nemá stabilní otáčky, dokud se aspoň trochu neprohřeje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Další důkaz, že není radno věřit tvrzení o životnosti svící 60 000km... Aspoň já je tedy nechal vyměnit po necelých 30 000 - neriskuju. Za těch 500 bez daně za 4ks sadu mi to přijde ještě lidová cena. Origo Bosch, typ z hlavy nevím. Ale můžu dodat, krabičky mám schovaný.

V šádynce i ve formanu jsem svíce čistil každých 5 000 a po 20 000 radši měnil, i když vypadaly úplně stejně jako po těch 5 000 - a nestalo se mi, abych kvůli svíci někde zůstal viset. V obou autech jsem používal Brisky, s dlouhým závitem a vyvýšeným jiskřištěm - elektrody kupronikl, tepelná hodnota u obou 15, jediný rozdíl v rozměru šestihranu - v šáde "jednadvacítky" a ve formanu "šestnáctky"...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Ahoj ludia prosim :help: rano som isiel odparkovat auto a mi nechcelo nastartova a po nejakej chvili to naskocilo... odnesol som to na diagnostiku a ukazalo ze (kluc) a povedali mam pouzivat druhy kluc... tak som ho pouzival. fungoval v pohode ale po nejakej dobe to zase zacalo robit tak zase nechcelo naskocit .. nechal som to tak cca 15 min,, a nastartovalo,,.. odnesol som to zase na disgnostiku ,,, a tentoraz ukazalo vsetko okey vie mi niekot pomoct ?... za kazdu radu dakujem FABIA 1,2HTP

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prostě krátce a jednoduše nezapne se vstřikování - imobilizér "nepoznává" klíč, kterým startuješ. Je potřeba udělat nové "spárování" neboli "naučit" imobilizér kód klíče, který používáš. Pokud je nějakým způsobem porouchaný "odpovídač" = čip v klíči, musí se koupit nový (internet, servisní síť, různí dodavatelé ND) a přehodit do něj samotná mechanická část - ta odemykací planžeta. Následně se musí imobilizér naučit kód nového klíče - a případně i vymazat starý kód. Dá se to udělat i doma s odpovídajícím vybavením (PC s komunikačním VAG kabelem) a s trochou šikovnosti při demontáži klíče. Jinak samozřejmě tohle musejí umět i v servisu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja mám presne ten istý problém. dám klúč do zapalovania a stále bliká senzor imobilizéru. bol som na diagnostike kde mu ukázalo že imobilizér nekomunikuje s riadiacou jednotkou.

dal som to opraviť, ževraj tam bol zlý tranzistor (švab), vymenil ho, stálo to 105 euro a dnes mi to spravilo znova. už som zúfalí, lebo povedal že to sa nedá odpojiť. ked niekto vie pomocť tak aj mne poradte ja mám 1,4

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No spíš bych to viděl na problém čtení klíčku.... nepsalo to signál příliš slabý ??? bývá problém s vedením od čtecí cívky, víc se to projevuje u OI ale tu a tam i u Fabie většinou stačí uvolnit volant a zahejbat s ním a ono se to na chvilku chytne.... Pokud by immo nepoznal klíček, tak je to statický a už nenastartuješ nikdy, dokud se nepřizpůsobí, jak popisoval Ekkar

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Ahoj. Chtěl bych se zeptat mám FII 1.2htp 51kw 2008 naj.24tis. a začalo mi to za studena špatně startovat(vynechávají válce,chcípá to když to nedržím pod plynem,trošku blbne plyn-nereaguje) Když je zahřáto,tak není problém??? Byl jsem na dvou nezávislych diagnostikách a vždy 0 závad...? Myslíte že by to mohlo být taky svíčkama nebo benzínem? Díky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 1 rok později...

Dobrý den všem členům tohoto fora a zároveň prosím o radu ..

Jednoho dne jsem večer přijel a zaparkoval na mírném kopečku, za tři dny jsem chtěl odtéct a motor nechytnut ... motor se točí ale není žádný náznak chytnutí ... začal jsem hledat chybu .. kontrola všech pojistek, dále jsem zkontroloval všechny tři cívky a svíčky - na všech třech svíčkách je jiskra .. dále jsem zkontroloval vedle střiků na pravé straně ventil - po zmáčknutí a pokusu nastartování stříká gejzír benzínu , dále kontrola spínače pedálů plynu a kontrola baterie.. na displeji svítí kontrolka EPC což je elektronika motoru , taká jsem se zaměřil na prokousané kabely a nic jsem nenašel ... vím že diagnostika by my hned napsala chybu ... ale napadlo mě že by to mohl dělat senzor Snímač otáček vačkové hřídele... což si myslím že je snímač otáček ... otázka zní ... pokud by tento senzor nefungoval nebo byl schválně odpojený chytne motor ?? Neznáte nějakého šikovného autoelektrikáře v Plzni ?? Díky chlapy za pomoc ..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ten rozvodak skakal hodne casto na 47kW, potom delsi napinak, ale skocit muze i tak, zajimal by me kod motoru, jakej olej a kolik je na nem najeto. ja mam cgpa jak jsem psal v jinym tematu, po najetych 10tis. na oleji ten rozvodak tak mlatil po startu, ze se divim, ze nepreskocil, parkuji v kopci

tak těch vodících lišt i napínáků je víc druhů, datumem se to láme 23.11. 2009, takže předpokládám, že v rámci zlepšování by to na autech po r. 09 mělo být ok.

Editováno: , autor: vormen
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Pawouk umístěno následující téma

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...