Přejít na obsah

Bluetooth a MIB jednotka s vnitřní SIM


horamil

Doporučené příspěvky

Mám neskonalý problém s konektivitou telefonu ve spolupráci s jednotkou MIB používanou v SIII do května 2015. Používám telefon Samsung Galaxy SII ( GT9100 ) s alternativní ROM od Cyanogen a adroid verzí 5.1.1. Ve všech modelech Škoda -ať už starší Superb II nebo nejnovější modely OIII, Rapid apod. mi chodí bluetooth bez chyby. Nikoliv ale v mém SIII. Po spojení hovoru pouze na obou stranách hrobové ticho (jakoby zamutovaný hovor). Dobře, neoriginální software - není z nějakého důvodu podporován ( i když ve všech jiných vozech funguje ), řekl jsem si, že využiju čtečku SIM přímo ve vozidle....

Hands free s vloženou kartou funguje - obvykle!! Ale s frekvencí cca 1 za týden jsou všechny hovory nepoužitelné - natolik zkreslené, že nerozumíte ani slovo a protistrana nerozumí ani slovo vám. Nepoznáte, ani jestli volá muž nebo žena - zvuk je jak z porouchaného syntetizátoru. Jediná pomoc v tu chvíli je tvrdý reset MIB jednotky - vytažením pojistky nebo vypnuté zapalování na cca 20 minut. Jinak si nezavoláte ani se vám nikdo nedovolá. Vlastně dovolá, ale není rozumět jediného slova. Jednotka MIB byla už dvakrát vyměněna - naposledy ve vývojovém oddělení v MB, ale výsledek už je opět totožný. Má někdo podobnou zkušenost? Jinak vše ostatní - internet, SMS,acces point a ostatní věci chodí bez chyby. Video nahrávku se "superb telefonním zvukem" můžu přidat...Závada je naprosto nahodilá - zima, léto, vedro, mráz, studený motor nebo třeba po krátké odstávce po několika hodinách jízdy. Vyzkoušeno s různými SIM od různých operátorů...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no, dnes mi to autorizovaný servis přivezl z Mladé Boleslavi, kde to bylo přes týden. V zápise mám : provedena kontrola diagnostiky vozu - zjištěna závada, provedena výměna řídící jednotky multimedií (MIB) - závada odstraněna. Ovšem hned při prvním vložení SIM karty tam ta závada byla znovu !

Do Boleslavi jsem to přivezl s tím, že tu závadu tam aktuelně měli, řekli, že si připojí dataloader, sejmou kompletní komunikaci a i připustili, že se jedná o systémovou ( nikoliv kusovou vadu MIB jednotky, protože už druhá dělala to samé ). Po týdnu ji tedy vyměnili - a výsledek totožný -tj. potřetí to samé :-). Dle slov jejich technika tam novější jednotku - používanou od 6/2015 nemůžou dát z důvodu nekompatibility, takže z hlediska MB asi neřešitelný problém. Tvrdí, že se s tím setkali poprvé a nikdo jiný to zatím nereklamoval. Jak je to tedy s tou nekompatibilitou jednotek do 5/2015 a od 6/2015 výš ?? Jinak nějaký update té jednotky a snad i přepisování nějakých adres v programu mi autorizovaný servis prováděl předchozích půl roku - vždy jako radu z MB, než jsem je dokopal k tomu, že tu jednotku vyměnili. Nejhorší na tom je, že na projev závady se vždy čekalo cca obvykle tak jeden až dva týdny, než se projevila znovu...

 

 

VID_20170113_084054.mp4

Editováno: , autor: horamil
doplnění
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

před 8 hodinami, ferda25 napsal:

Víc by mě zajímala obrazovka po dlouhém podržením tlačítka Menu s version info...

posílám 4 fotografie z podržení MENU s informacemi o info jednotky. Děkuji Ferdo za Tvoji snahu mi pomoci, když v servisu i v Mladé Boleslavi jsou evidentně s řešením problému tak trochu mimo....

verze 1.jpg

verze 2.jpg

verze 3.jpg

verze 4.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...