Přejít na obsah

Blikající červená kontrolka oleje


Doporučené příspěvky

Dobrý den,

v pátek jsem prorazil olejovou vanu, jel jsem pak ještě cca 20km, až pak, když jsem dojel do cíle jsem zjitil, že vytekl olej, napůl spadlý plastový kryt vany kontolka nic nehlásila. Odtahovkou do servisu, kde dali novou vanu, olej, filtr, kryt. Zdálo se vše v pohodě. Druhý den jsem jel domů. Po 57 km mi začla blikat červená kontrolka s 3x pípnutím, zastavil jsem, hladina oleje v normálním stavu. Tak jsem dojel domů ještě cca 80km, zvuk motoru, jízda i spotřeba -vše v normálu. Několikrát ještě kontrolka blikala, pípala. Dnes v servisu mi na VAGu žádnou chybu nenačetli, vyměnili mi čidlo tlaku - mechanik projel auto, a po zahřátí motoru opět kontrolka blikala. Ještě se dívali pro jistotu na sací koš a takové ty kolíbky ze spoda motoru zda to není přidřené, vše v pohodě. Ani po té VAG nic neukázal. Za studena nic nehlásí, pravděpodobně až po zahřátí motoru, oleje. Vím, že až pojedu zase někám dál tak to začne pípat a znervoznim, máte někdo zkušenosti? Děkuji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mas zle olejove cerpadlo alebo moc riedky olej.

Nepises ani kolko KM mas najazdenych a aky olej pouzivas.

No zdá se mi, že je řidší než ten předtím, měl jsem tam Mogul racing/SN50 5W-40, teď tam mám CASTROL 5W-40. Najeto 162 000 km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 roky později...
  • o 1 rok později...

Ahoj,

mám problém s Fabii I, 1.9 TDI 74KW. Auto jsem měl na rozvodech, také na výměně žhaviček a lišty která vede na žhavičky. Od té doby mi bliká kontrolka oleje červeně, nezačně blikat ihned po nastartovaní ale po rozjetí. Přibližně když se auto dostane nad 2000-2500 otáček. Třikrát zapípá nahlas a poté furt bliká.

Prošel jsem plno for kde se to řešilo. Psal tam o vadném čidlu tlaku oleje, poté o tom že motor nemusí mazat. S autem jsem poté ujel cca 100km potom co to blíká, jelikož mi řekli v servisu že si ten olej musí sednout a pak to přestane ale pořád nic. Olej tam je :-) Chci se zeptat jestli to nemůže souviset nějak s rozvody nebo výměnou těch zhaviček? Abych nekupoval zbytečně nové čidlo nebo nedával ho dál do servisu. Diagnostika samozřejmě nic neukázala.

Díky za každou radu 

Editováno: , autor: saesa
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Promin zapomněl jsme to napsat. Včera jsem kontroloval to čidlo a bylo přetržený. Dělal jsem chybu v tom že jsem hledal to čidlo na motoru pod havičkama a ne přímo na olej. filtru.

A to čidlo vede přímo do palubní desky? Tedka právě nevím jestli to mám napájet a nebo rovnou zapojit jestli to bude dobře přístupný. Dneska jsem si vyzvedl nový pouzdro a kontakt na to.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...