Přejít na obsah

Autobatéria (akumulátor) do FII a Roomstera


joskak

Doporučené příspěvky

Odpověď na otázku "Vyměnit origo baterku 44Ah za větší 63Ah nebo ne?" je shodná, jako na otázku "Máš v chladném ránu problém s nastartováním motoru?" Pokud motor bez problémů startuje i v zimě, není důvod proč baterku měnit.

Samozřejmě v případě, že si chceš do auta nainstalovat nějaké další příslušenství s vyšším elektrickým odběrem - výkonný audiosystém, nějakou dílenskou sadu napájenou výkonným měničem 12VDC/230VAC a podobně, je naopak každá Ah rezervní kapacity dobrá, aby nebylo nutné při chodu výkonných spotřebičů nejdřív startovat motor auta k pokrytí spotřeby výkonem poskytovaným alternátorem.V takovém případě bych neváhal a osadil baterku naopak s co největší kapacitou nebo použil možnost "druhé baterie", oddělené od původní originální startovací baterie auta - a připojované k původní baterii jen za účelem případného dobíjení až po nastartování motoru pomocí originální baterie. Druhá baterie pak může mít kapacitu víceméně libovolnou, omezení je dané spíš její váhou a prostorem který zabere. Alternátor by se musel měnit za výkonnější až v případě, kdy se celková kapacita baterií v autě přiblíží dvojnásobku kapacity původní baterie...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 8 měsíců později...
  • o 1 rok později...
  • o 3 týdny později...

Zdravím chlapi, po 7 letech a necelých dvou měsících odešla na Fábce origo baterka. Je to HTP 51 kw, takže předpokládám, že je tam 44Ah, když se to cpe i do větších aut.

Otázka zní, jaký je rozdíl mezi Originální baterií a Economy baterií kromě ceny? Je rozdíl ve výdrži markantní? V nějakém letáku od Škody bylo, že Originální vydrží minimálně 5 let a ta Economy cca 4 roky. Má s tím někdo zkušenost?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

HjM, aj záruka tam je 5 resp. 4 ročná, alebo to je len pokec z letáku? Asi, nie.
Ja osobne by som na tvojom mieste kúpil niekde mimo predraženého autorizovaného servisu normálnu baterku s trocha väčšou kapacitou akú si mal doteraz. Galvi tu písal, že bral nejakú 60 Ah Vartu. Som si istý, že bola lacnejšia, ako nejaký "originálny" akumulátor od ŠA.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

e1 Vartu bych zrovna nikomu nedoporučoval,reklamací jsem na ně měl víc než dost,málo která byla uznána.Jestli chceš kvalitní tak Exide nebo Moll,nebo to neřeš a kup to nejlevnější co seženeš.Stejně ti tak dlouho jako originál nevydrží nic.V

Opelu co jsem měl kdysi byla origo baterka 12 let,ve Fabii 7.Ve finále to stejně vyjde na skoro stejný peníze,za tu dobu co to vydrží origo tam dáš 2-3 neorigo.Samozřejmě vyjímka potvrzuje pravidlo,v mím VFR mi nejlevnější bareka z Polska vydržela 6 let a slavná Varta 4.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Každej mluví tak, jak mu zobák narost - ale když chci odkázat na nějakou konkrétní značku, musím ji napsat PŘESNĚ.

Vem si jak by to vypadalo, kdybys někde napsal ŠKOD Fabi případně Fyjat ůno. 

Bohužel, nejen u Xichtoknihovejch je přepis jména elektrokoncernu BOSCH bez "C" tak častej, že chudák starej Robert Bosch z toho v hrobě rotuje jak turbína...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Pawouk umístěno následující téma

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...