Přejít na obsah

Autobatéria (akumulátor) do FII a Roomstera


joskak

Doporučené příspěvky

Ještě jedna technická. Jak jsem naměřil těcch 0,004A neboli 4mA, tak mi to na měřáku při měření všelijak hopsalo od 3mA do 5mA.

Sem se začet do knížky "Jak na to" a tam píšou, že tolerance je od 1mA do 3mA. 

Je to málo ježděný nebouraný auto kde by se mohly kabely třeba někde nějak prodřít.

Je to hodně velkej rozdíl? Nebo neřešit a jezdit?

 

 

IMG_20191203_195543.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mel by tam bejt skodovackej kod novy baterky. V nahradnim dilu ma originalni baterka zase jinej kod.

Tolik z knizky "Jak na to". Co sem tak pochopil.

Ja tam mel od novyho auta baterii Banner kterej prej podle baterkare dodava/l baterky do novych aut.

Editováno: , autor: Mr.Pavka
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

On 12/14/2019 at 4:09 PM, vitezslav2 said:

Jen se ještě zeptám, dá se někde dohledat, jaký rozměr baterie je v Škoda Roomster 1.4 16V 63KW rv.2008?

Nemám teď možnost jít si to změřit do auta. Děkuji

Mám tam tuhle: https://www.zbozi.cz/vyrobek/varta-blue-dynamic-c22-12v-52ah-470a/ Najdi si na webu výrobce výkres. Vejde se tam asi větší, ale to bych musel zkoušet u prodejce.

On 12/15/2019 at 6:39 PM, vitezslav2 said:

Podle čeho se bere rozměr baterie co udávají prodejci? Podle základny a výška po vršky kontaktů?

Slušný výrobce udá výkres, podle kterého se pak dohledávají rozměry u konkrétního výrobku (ne jen vější rozměry, ale i pozice pólů, tvar patky pro uchycení,...

540A DIN je lepší hodnota, takže rozhodně ano - přispěje to k vyššího životnosti, z hlediska zátěže při startu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 8 hodinami, bouchy napsal:

Mám tam tuhle: https://www.zbozi.cz/vyrobek/varta-blue-dynamic-c22-12v-52ah-470a/ Najdi si na webu výrobce výkres. Vejde se tam asi větší, ale to bych musel zkoušet u prodejce.

Slušný výrobce udá výkres, podle kterého se pak dohledávají rozměry u konkrétního výrobku (ne jen vější rozměry, ale i pozice pólů, tvar patky pro uchycení,...

540A DIN je lepší hodnota, takže rozhodně ano - přispěje to k vyššího životnosti, z hlediska zátěže při startu.

Tak to jsem koupil stejnou. Ale nikde jsem nenašel rok výroby. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Porad mi vrta hlalou to samovybijeni auta kdyz je dlouho odstaveny. Ze tech 3,5 mA je podle knizky "Jak na to" a i podle autorizaku moc. Nema se to merit a mit pri tom i zabouchlou kapotu motoru? V zamku kapoty je taky nejakej mikrospinac kterej pri tom jak sem se potreboval dostat k baterce je otevrenej a auto je mozna porad ve strehu a neusne uplne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 12 minutami, Mr.Pavka napsal:

Porad mi vrta hlalou to samovybijeni auta kdyz je dlouho odstaveny. Ze tech 3,5 mA je podle knizky "Jak na to" a i podle autorizaku moc. Nema se to merit a mit pri tom i zabouchlou kapotu motoru? V zamku kapoty je taky nejakej mikrospinac kterej pri tom jak sem se potreboval dostat k baterce je otevrenej a auto je mozna porad ve strehu a neusne uplne.


Odběr do cca 10 mA by měl být v pohodě (za měsíc to je 7,2 Ah). Po uzavření auta spotřeba neklesne ihned, ale může to trvat i 20 minut než se se auto uspí. Pro dobré zdraví baterie je základ rozpojit konektor u "-" pólu (sonda proudu). To zajistí nabíjení baterie na 100% místo 80%, což baterii samozřejmě ničí (sulfatace, ztráta kapacity, nízké napětí - problémy se spuštěním spotřebičů typicky přídavné topení aj.).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...