Jump to content
joskak

Autobatéria (akumulátor) do FII a Roomstera

Recommended Posts

No kontrolka dobíjení se rozsvítí jenom při určitých okolnostech, zhasíná v podstatě ihned nad 13V. Tedy pokud auto dobíjí hůř (13,2 - 13,6V) a ty k tomu jezdíš krátké trasy a časté starty, tak se baterka vybíjí a žádná kontrolka tě na to neupozorní. Pro jistotu zkontroluj napětí na volnoběh a ve zvýšených otáčkách. Pokud se bude pohybovat nad 14V, tak si připrav love na novou baterku. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

11,6 V - to

před 2 hodinami, kimmi napsal:

Ak by bola vybitá tak hádam by som o tom vedel

ale ona je poměrně vybitá a jsou tři možnosti, buď jí něco nadměrně vybíjí, nebo je nedostatečně dobíjena a nebo dobíjení není schopná.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prosím o radu jak demontovat baterii u FII 63kW TSI. Obrázek stažen zde z fóra. Kámošovi odešla autobaterie, obrátil se na mě s prosbou o pomoc při vyjmutí baterie. Zatím jsem mu ulomil plastový kryt nad + pólem vyznačeno zeleně. Povolím matky na pólech, odtáhnu plasty od baterky vyznačeno červeně a celý ten kryt lze sundat nebo ještě musím odpojit ty konektory vyznačeno zeleně? U rapida má baterku 6 let tak tam mě to čeká a ať mám natrénováno.

Baterkademontaz.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je ono, děkuji moc.  V návodu k obsluze u rapida ani u FII takový pěkný popis ani obrázek není.   

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jak je to prosim s tim kdyz akumulator odpojim a auto bude bez energie? Sem pochopil, ze dirkou pro klicek se do auta dverma ridice dostanu takze pred vyjmutim baterky si muzu auto na parkovisti zamknout aby se mi do nej nikdo nedostal a pak az odpojit baterku.

.

Spise by me zajimalo jak v prirucce "Jak na to" pise neco ve smyslu pripojeni na 12V zasuvku "zapalovace" nejakyho zarizeni ktery zabrani ztrate dat.

Neni to proste pripojeni takovy ty 9V maly batercicky aby auto nezapomnelo kolik je hodin, nezapomnelo pripojeni autoradia a neztratily se data v ridici jednotce motoru-pokud by ty data ridici jednotka zapomnela nekolisal by pak chvilku motor v otackach a nenacetla by se nejaka chyba kterou bych pak musel nechat smazat na diagnostice?

.

Nejaky nastavovani hodin, sladeni radia s autem a chvilkovy kolisani otacek motoru bych prezil. Ale nechtel bych aby mi blikala nejaka kontrolka chyby u budiku nebo se nacetla nejaka chyba kterou bych pak musel nechat vymazat.

.

Motor HTP 12V CGPA

Predni okna v elektrice

Dalkovej central bez alarmu

Originalni autoradio z vyroby

Obycejnej displej bez mereni spotreby

Manualni klimatizace

Pripojil sem jeste fotku vrsku akumulatoru s odkrytovanyma kontaktama a pojistkama

.

Takze ma cenu tam nejakou zalozni 9V baterku pripojovat? Nebo odpojit akumulator na hulvata a auto nechat bez stavy treba dva dny a nebat se vyse popsanych veci?

.

Pavel

 

IMG_20191124_113730.jpg

Edited by Mr.Pavka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vymažou se akorát hodiny u radia záleží jestli má záložní aku. Paměť ŘJ se nevymaže

Jediné na co jsem narazil, bylo to, že s otevřenou kapotou motoru nešlo zamknout auto. Musel jsem ji přivřít.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak to by mělo být v pohodě. Mě jde zamknout auto na dálku i když je otevřený motorový prostor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jinak od novyho auta tam byla 6 let a jeden mesic baterie 12V 44Ah 220A DIN. EKO 915 105A

Asi vyrobce Banner.

Ma cenu tam davat nejakou silnejsi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokud vše funguje a nenacpal jsi do auta tunu nové vybavy  budou to asi vyhozene peníze. Mělo by smysl např 44ah a startovací proud např 440A.Jde o startovací proud jaký je schopna baterie dodat... Zjednodusene bude mít větší sílu otáčet motorem ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam na originalnim autoradiu trochu kvalitnejsi a trochu silnejsi reproduktory bez zesilovace.

A pouzivam autokameru za jizdy a kdyz auto stoji treba 5 hodin s vypnutym motorem.

To asi nestoji za rec.

Jinak na tej baterce je jeste napsano 360A EN/SAE/GS

6 let makala, tak tam bude asi stacit ta sama.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

6 let hmm nic moc. Mám stále originál od novoty již 9 let a zatím stále drží. Každou chvíli čekám že doslouží.

Edited by voltys

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sem tomu sel asi taky trochu naproti.

Auto vic stoji nez jezdi.

A kdyz jezdi, tak jenom kdyz je sucho.

A nebo pro radost.

Nebo dvakrat za rok na nejaky vylety.

A taky kdo vi jestli s tou baterkou nedelal prodejce nejaky cachry.

Share this post


Link to post
Share on other sites
před 19 hodinami, Mr.Pavka napsal:

Sem tomu sel asi taky trochu naproti.

Auto vic stoji nez jezdi.

A kdyz jezdi, tak jenom kdyz je sucho.

A nebo pro radost.

Nebo dvakrat za rok na nejaky vylety.

A taky kdo vi jestli s tou baterkou nedelal prodejce nejaky cachry.

 

Pokud auto vic stoji než jezdí, tak bych o silnější baterce uvažoval, ať je nějaká rezerva kapacity a baterku bych občas dobil. Samozdřejmě taky záleží na četnosti startů a počtu najěžděných km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozna by tomu slo predejit tim, ze do baterky budu papat to co ztrati samovybijenim a tim jak si bere nejakej pidiproudicek na provoz pohotovosti pro dalkovej central.

Tohle mi nameril baterkar na baterce v rezimu spanku zamcenyho auta.

Fotka na rychlo udelana z "kalkulacky".

Tata kdysi pouzival u Š105 takovou podomacku vyrobenou nabijecku ktera dava nejakej takovejhle pidiproudicek.

Asi ji oprasim.

.

PS pro Pawouka-jestli v tomhle tematu moc odbocuju od puvodni otazky zakladatele temata, tak at me razne utne.

Photo0015.jpg

Edited by Mr.Pavka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ten odběr je celkem velký (i když nějaké nepřesnost na 30A rozsahu bude), to je úbytek 2.6 Ah z akumulátoru za den. Bylo to měřené aspoň 30min. po zamčení vozidla? Je v tom odběru i zapnutá kamera?

Jinak nějaký udržovací adaptér je rozumné řešení.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Měřeno asi tak minutu po zamčení auta bez zapnutý autokamery.

Z jakého důvodu až 30 minut po zamčení? Co se těch 30 minut v autě děje?

Sem myslel, že se prostě zamkne a auto spadne do spánku s pohotovostí snímače na dálkovej klíček.

 

Díky Pawouku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je docela velkej proud, máš dobře zapojené rádio? Zkus postupně vytahovat pojistky až odběr klesne..

Aspoň na 0.03 a nebo méně...

Edited by zwan

Share this post


Link to post
Share on other sites
před 22 minutami, Mr.Pavka napsal:

Z jakého důvodu až 30 minut po zamčení? Co se těch 30 minut v autě děje?

 

Některé ŘJ se uspí až po nějaké době od uzamknutí vozidla, proto je dobré měřit odběr až po cca 30ti minutách.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takze kdyz otevru kapotu motoru a polozim ji spatky-zabouchavat ji ale na doraz nebudu a necham auto spat zamceny treba dva dny, tak to by uz bylo meritelny?

Nebude ale auto zase vic ve strehu kdyz mu bude spinac v zamku kapoty motoru hlasit, ze je kapota nezabouchla na doraz?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak oprava. Auto bere po jednom dnu v klidovym rezimu spanku zamcenyho auta s natrhlou predni kapotou 0,004 A.

Tak asi v norme.

Konzervacni nabijecka dava 0,065 A.

Tata elektrikar silnoproudar rikal, ze to by melo pokryt to jak auto jezdi malo, stoji v nevytapeny garazi a zamovybijeni baterky.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Similar Content

    • By Yosef
      V návodu k obsluze u rapida ani u FII jsem skoro nic nenašel ohledně demontáže, jen který pól odpojit jako první. Než bych zase ulomil další kus plastu na FII r.2012 kamaráda, obrátil jsem se s požadavkem na pomoc do sekce FII kde kolega Dula poskytl pěkný popis a obrázek. Tak snad to pomůže i vám.

    • By Spimich
      Zdravím a omlouvám se, pokud se to tu již řešilo. Mám problém s vybíjením autobaterie v jedničkové fábii 1.2 HTP. Baterka proměřená, dobíjení v pořádku...odběry zkontrolovány. Zjistil jsem podivný zvuk, který vychází odněkud z motoru...cca každé 3 minuty. Auto v klidu, zamčené a vybíjí se. Zvuk zní takto ... na videu 2:58. Veděl by někdo, co to je?
       
    • By GeorgSUP
      Varta 12V 74Ah 680A autobaterie.Byla použita.BATREIE JE V POŘÁDKU.Před prodejem předána do autorizov.servisu na kontrolu-servis(diagnostika,oživování/desulfataci/,zátěžové testy)."08_12_2017 Závěr servisu:...FUNKČNÍ,BEZ ZÁVAD.Startovací schopnost po oživení a dobití až 773A(jmenovitá cca 680A),pokles napětí při simulovaném staru:10,24V(připouští se 9,8V),zbyt.kapacita 67,9%"protokol viz foto.(pozn.ani zcela nový kakumulátor při prodeji nemá zdaleka plnou zbyt.kapacitu-pouze reklamní tah)."18_12_2017 znovu akumulátor testován na diag. zař.v autoriz.sevis Škoda:BATER.V POŘÁDKU"lístek viz foto.Technologie Power Frame,legování stříbrem,bezúdržbová,pólování + vpravo,DxŠxV-278x175x190.OEM JZW915105A,000915105AE,000915105AF,1JO915105A,Varta 574012068.Brno,Vyškov po domluvě možno dovést; také poslat na náklady kupujícího.
       
       
       
       
       
       
       






×
×
  • Create New...