Přejít na obsah

Brzdove kotuce a platnicky SIII vymena


peterup

Doporučené příspěvky

No, ptal jsem se proto, ze mam take 280 HP s 19 koly, ktere uziraji vzhledem k setrvacnosti desticky vice nez 18, a potencial uplne nesetrim. Desticky jsou pri 30 tis. puvodni, tiche a odhaduji na 2/3. Autohold desticky neuzira, nebrzdi pri jizde. Samozrejme ale ve srovnani s S2 v nafte 125 kw pozoruji zasadne rychlejsi ubytek, to je videt i na prachu na discich. Jinak o kombinacich neoriginal. kotoucu a desticek se psalo nekde na jinem vlakne,  jsou tam zajimave postrehy hlavne k tvrdosti materialu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zkusme se vratit zpatky k tematu.

Menil nekdo z Vas brzdy na Supu 206kw?

Kotouce i oblozeni?

Pokud ano, sli jste do originalu? Nebo do jine znacky? Vydrzi jina znacka vic?

 

Me ceka vymena a potrebuji bud zvolit jinou znacku (asi to uz nebude Ate ceramic) nebo vymenit kotouce i oblozeni zaroven.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mozno tu nieco najdes..

Ja som skusal aj ATE,aj EBC...u inej znacky auta,ale vzdy oproti originalu ziadne vylepsenie,skor este horsie a nizsia vydrz.Osobne by som volil original.Momentalne testujem komplet zadok a zatial po 13 000 to vypada byt vhoho.Vraj su tie nove modifikovane,ale realne potvrdit neviem.Su ale precislovane.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zadne komplet..vypadali tak,ako na obrazku.

Predok mam kotuce aj platne zatial ok,ale preventivne platnicky teraz pri 60000vke vymenim.Kotuce predne mam vpoho.

Paradoxne zadne zmizli a boli v stave katastrofaa neskutocne hlucne boli vo finale a predne stale vpoho.

Editováno: , autor: Patrik1971
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Brzdy su jedna velka katastrofa.

Momentalne mi uz zacali slusne piskat aj za beznej jazdy (t.j. bez brzdenia), staci niekolkokrat prebrzdit. Akonahle kotuce vychladnu alebo ich oplachnem studenou vodou je to opat bez piskania do doby nez zacnem znova brzdit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Co jsi měl za problémy?Já mám 162KW L&K a zatím spokojenost,najeto 42000,jen reklamace loupání panoramy,ale to mi řekl kamarád ze Škodovky,že je to zbytečné,že s tím stejně nikdo nic neudělá a taky že neudělal.Čistím si to sám,používám to origo VW mazadlo,na pár dní je klid a pak znova

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Fakt soupis by byl dlouhý, od banalit jako loupajicich se prahových list to byla prvni reklamace, sloupl se ten nápis nakonec je vyměnili za ty co bývali na superbu 2 myslim že vypadaji jako ty co jsou podsvícené jenom nesvítí ale aspon plní nějakou ochrannou funkci.Pak to byli několikrát nefunkční paměti nakonec bylo několik dnu auto v servisu něvěděli co s tím po výměně asi 3 jednotek se to nakonec podařilo rozchodit. Klasika šílené praskaní v zrdcátkach teď momentalně řeším písty u kufru.Skoro každá reklamace je tak 2-3 měsíční průběch.V podstatě nikdy nic tragického ale ten zdlouhavý průběh mě fakt otrávil.Pořád něco řeším na autě kdyby to odstranili co v nejkratší možné době tak to asi přejdu škodovek sem měl fakt hodně. Ale  když se mě v servisu zeptaji jestli mi vadí cvakání pístů  při otevíraní a zavíraní kufru. Tak jsem odpověděl že po slevách auto stálo skoro 1 200 000 a při téhle ceně odmitám jezdit v chrastítku.

  • Líbí se mi 2
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, já se chystám na výměnu brzd (zadek určitě a předek se uvidí) na jaro. Mám vyzkoušené z předchozích aut ATE, TRW, Brembo a Zimmermanny.

Nejlíp jsem byl nakonec spokojený s ATE PowerDisc s klasickýma deskama ATE.

Zkoušel jsem i ATE Ceramic z důvodu menšího špinění disků. Desky opravdu špinily míň, ale jsou tvrdé a dřou dost kotouče. To samé desky od TRW Dtec Cotec, které nešpiní ale dávají zabrat kotoučům.

Hlavně nebrat kotouče s drážkama nebo vrtáním. Brutálně hučí a žerou desky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...