Přejít na obsah

Brzdove kotuce a platnicky SIII vymena


peterup

Doporučené příspěvky

A to už máme vzadu několik modifikovaných dílů. Nejprve se měnilo číslo dílu destiček, už na začátku výroby. Koncem roku 2016 se měnilo číslo kotoučů a dokonce dvakrát byl modifikovaný krycí plech.

 

Jsem zvědav na neorigo kombinaci Zimmermann + Textar. Zatím se sice vždycky osvědčil originál, ale tady je to jednak za zlomek ceny a navíc original podle všeho pořád s problémy.

 

K té účinnosti brzd. Když jsem byl na technické cca před dvěma roky ještě s Roomsterem, tak tam mně bylo tvrzeno, že požadavky na brzdy jsou daleko za ideálním stavem a prošel jsem i s odranými kotouči. Takže je otázka, jak se podaří argumentovat požadovanou účinností.

Editováno: , autor: bojler
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 20 hodinami, wagrant napsal:

Takze pridávam aj ja páni problém zo zadnými kotúčmi. Foto po 16000 km po prvej zime ( keď som menil gumy nebolo nič ) Auto ešte nemá rok. Už to riešim z importom nakoľko servis povedal že to neuznajú ako reklamáciu respektivne  garanciu. Uvidíme. 

FA7128DD-5D3B-4B21-B716-29B6912EC388.jpeg

0CD37753-E44D-4470-8391-F362B798D0CB.jpeg

 

Mohu se zeptat, ty krytky ložiska máš origo nebo dokoupené Audi ? Já je tam nemám a pěkně mi to rezne... kdybys měl číslo... :-)

Editováno: , autor: Shaarky
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 12. 9. 2018 na 10:47, cosby napsal:

Mám L@K,najeto 40.000,desky mají ještě menší polovinu,19" kola,kotouče nereznou,jak se tu někde probíralo,ale hluk od zadku při brždění pozoruji.

Mam LK 110kw najeto 17tis, 18" a hluk od zadnich brzd jako krava mezi 80 a 60km/h. Jsem zvedav co na to v servisu budou rikat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak bol som v servise a reklamácia bola zamietnutá nakoľko servis má nejake inštrukcie z importu že takéto opotrebenie vzniká pri 16 a 17 palcových pneu. Ja používam 19 letné a 18 palcove zimné a nespadám do nejakého TPI. Podľa nich je to len estetická chyba a je to “štandardtne opotrebenie” že malo jazdím a malo brzdim :) tak sa nemá ako ta hrdza zodrať . Brzdná stolica neukázala  chybovosť takze dovi dopo. Nič iné som ani nečakal pretože viem v akom štáte  žijem. Zoderiem ich a dám nejakú kvalitu asi textar. Pozdravujem Židov z importu ) myslím že mimo SK asi aj CZ by to bolo uznané. Možno napísať priamo do Bolky neviem či to má zmysel

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám 9/2018 4x4 na 17tkach a 11 500km, takže nejazdím málo. Predné kotúče sú relatívne v pohode, no v zadných sú cca 1mm ryhy. A nie je na nich hrdza, je to skôr ako keby brzdové platničky dokázali spraviť do kotúča diery. Vidím to tak, že do 1 roka mením zadné kotúče a platničky. Evidentná chyba a nekvalita od výroby. Zarobené.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tiež je pekne trápne to, keď stojím autom na parkovisku, z jednej strany starší Fiat Punto, z druhej strany 4 ročný Peugeo 2008, obaja krásne čisté nablýskané kotúče a ja ako keby mi ich niekto s drátenou kefou škrabal. Viem, že na vzhľad a výzor záruka nie je, ale z estetického hľadiska to nepoteší.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Este keby niekto vedel aká modifikácia platíniciek  poprípade kotúčov výrobca poprípade číslo dielu  by mala byt na aute rok výroby jar 2018 že by som si to odkontroloval keďže tu zazneli informácie že by tam mali byt modifikácie. Náhodou či import  nekali vodu a je na aute niečo čo už tam nemalo byt.Vôbec by som sa nečudoval.Dik

ja mam toto :

Platne https://www.skoda-diely.sk/nahradny-diel/3q0698451d-zadne-brzdove-dosticky-trw-27294.html

Kotuce https://www.skoda-diely.sk/nahradny-diel/3q0615601a-zadne-brzdovy-kotuc-310x12mm-trw-27296.html

takze tuto kombináciu nebrať je to shit

 

Editováno: , autor: wagrant
Dodatok
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

wagrant: toto jsou dily dle "online" ETKA, jestli je spravne nedokazu spolehlive rict:

 

zadni desky (motorizace mimo nejsilnejsiho benzinu)

3Q0 698 451 a 5Q0 698 451 P do 31.07.2015

dal 3Q0 698 451 B a C

 

zadni kotouc (motorizace mimo nejsilnejsiho benzinu)

do 2.10.2016 3Q0 615 601

dal 3Q0 615 601 A

 

kryci plech (motorizace mimo nejsilnejsiho benzinu)

pro predni nahon (PR 1X0) jsou to dily bez pripsaneho casoveho urceni

3Q0 615 611 A (vlevo), 3Q0 615 611 B (je tedy psano vlevo, ale podle vseho by to mel byt pravy), 3Q0 615 612 A (vlevo), 3Q0 615 612 B (vpravo)

 

pro 4x4 (PR 1X1) jsou pripsane obdobi (uvedeno vlevo/vpravo)

 

do 23.11.2015 -  5Q0 615 611 N/ 5Q0 615 612 N

od 23.11.2015  do 26.06.2017 - 5Q0 615 611 Q/5Q0 615 612 N

od 26.06.2017 - 5Q0 615 611 S/5Q0 615 612 S (tady neni v poznamkach uvedena poznamka k PR cislu, tzn. jestli je dil nove shodny i s prednim nahonem)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...