Přejít na obsah

Brzdove kotuce a platnicky SIII vymena


peterup

Doporučené příspěvky

Je hezky, tak jsem dopoledne přehodil zadní desky. Původní byly ATE a dával jsem TEXTAR.

Zrovna jsem vyměnil i brzdovku a namazal vodící čepy třmenu.

Před výměnou ty desky nebrzdily od horního okraje kotouče cca 5 až 6 mm a jsou vidět stopy po deskách.

Všiml jsem si, že je to častý jev. Zajímalo by mě, co to způsobuje. Jestli to, že ty vodící čepy byly úplně suché??

Po přehození jsem to byl projet a ejhle, už to brzdí i nahoře.

Budu to sledovat a uvidíme, jestli se to srovná a bude to brzdit víc i u toho vrchu kotouče.

Taky je vidět, že ty nové desky brzdí ( doléhají na kotouč ), protože jsou tak pěkně "oleštěné".

První fotka je před a druhá po výměně.

20181011_170846.thumb.jpg.831d41c70f5af8b3ed0eb3ebd874d8b9.jpg20190330_120159.jpg

Editováno: , autor: AdoksS
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Občas, po mytí Arteona tu ránu co popisuješ, také pozoruji? a moc se mě to nezdá. 

Bohužel nemohu vyzkoušet nezatahovat ručku při mytí, myju před domem na nájezdu a ten je se sklonem.

 

AdoksS: Dobrá volba Textaru? dával jsi Epad nebo obyčejnou řadu? Mohu se zeptat kolik máš najeto a stáří vozu? Díky!

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kotouče jsou OK co jsem tedy pochopil z místního vlákna, mohou za to nekvalitní destičky z výroby TRW které vyrábí Ferodo. Přitom co vím, byly několkrát inovovány, ale zase ne moc, aby se zřejmě nezvedla cena o víc než 1kč/ks.

 

Textar Q+ má antivibrační podložku viz:

https://textar.com/osobni-automobily/tlumici-podlozka-textar-q/?lang=cs

Textar epad jsou bezprašné:

https://textar.com/osobni-automobily/textar-epad/?lang=cs

Editováno: , autor: xtrack
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Aktuálně mám najeto 29tis.. 1.výměna po dlouhých dohadech na 15tis. Nyní při přezouvání a prosbě "alespoň to trochu očistěte" převzato auto zpět i s novými kotouči a deskami (27tis.). To je rekord, 3tí kotouče na 27tis.km. Pod 200tis. jsem nikdy neměnil ani přední, pravda na lehčích autech (Octavia).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
V 6. 3. 2019 na 19:08, suri. napsal:

A hlavne tie brzdy dajte meniť niekomu kto to aj vie , mám tu jedno pekné zánovné SIII kde si povolili odvzdušňovák a nasilu vtlačili piestik bez otvorenia motorčekov ... Výsledok viz foto , podotýkam že táto sranda - motorček + strmeň stojí cez 700€ s DPH ale zase sa ušetrilo na výmene 

IMG_20190306_145132.jpg

IMG_20190306_145125.jpg

IMG_20190306_145115.jpg

IMG_20190306_145108.jpg

TAK SIII sa vrátil aj s druhou stranou , vypadala detto , takže nie 700 ale 1400eur ušetrených

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jirka toledo: znám to na fordy, kdy se pomocí určité kombinace tlačítek dájí otevřít a zavřít el. brzdiče. Ale u škody něco takového jde??

Viděl jsem, jak sundají celý ten motorek ze třmenu a tak to dělají.

Mě na to stačí čínská VCDS a bez problémů to funguje.

Pokud to není tajné, tak bys ten Tvůj postup mohl prozradit. ?

Editováno: , autor: AdoksS
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tajny to neni odpojis konektor brzdice a pripojis 12v nechas zatocit moturek pak klasicky pripravkem mechanicky zatocis pistek, moturek se zataci krokove nejde to najednou a zase zatocis pistek az na doraz... 

Vidis cinska diagnostika za par dolaru si s tim poradi a original supervag s placenou licenci nic je videt ze ty brnaci co to vyvyji se maji jeste co ucit... 

Na pasatu b6 audi to maka dobre golf 7 taky nic neumel to vubec... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

motorčeky naopak dávali kedysi na passatoch a tiež to potom blblo , mne je to jedno robte si to ako chcete , najlepšie ako tento servis čo to robil tu , treba to zatlačiť veľkými blickami a povoliť si odvzdušňovák aby to išlo ľahšie , výsledky vidíte na foto ... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Proto jsem si koupil VCDS kabel, abych nemusel laborovat.

Při zavření motorků dojde ke kalibraci. Dělal jsem už na pár autech a vše funguje bez problémů.

V nějaké starší verzi softu VCDS jsem dokonce viděl i možnost nastavení tl. destiček.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...