Přejít na obsah

cukání a cvakáni motoru za studena 2.0 TDI CR 103kW 16V


PETR258147

Doporučené příspěvky

cr a je to manuál . a ani když se to ohřeje tak to přestane a je to jen mírně když slapnu na plyn ale fakt musí být na autě vše vyple aby to šlo slyšet  a nebo užto slyším automaticky ale když je to studené tak to skubehodně když seslapnu plyn .a to cvakani je hrozne

Editováno: , autor: PETR258147
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podlě mě jsou to načaté vstřiky, řešil jsem loni to samé, změna nafty pomohla dočasně, letos v zimě se to při nižších teplotách však vrátilo. Motor cuká už když se vstřik svou odchylkou přibližuje k hraničním hodnotám a podle testů je stále v normě. Servis změří vstřiky jen diagnostikou, to je k ničemu, pokud se závada neprojevuje už na volnoběh. Když se to letos vrátilo znovu, poslaly se vstřiky ke specialistovi, který je vyndal a otestoval. Výsledek byl - 3. vstřik těsně pod hranicí tolerance, 4. vstřik těsně nad. Výměna 4. vstřiku problém částečně odstranila, ale nakonec se musel vyměnit i ten třetí. Projevovalo se to vysokofrekvenčním škubáním zastudena mezi 1500-2000 otáček, po ujetí pár set metrů bylo vše v pořádku až do druhého dne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 4 minutami, janmatejicek napsal:

Podlě mě jsou to načaté vstřiky, řešil jsem loni to samé, změna nafty pomohla dočasně, letos v zimě se to při nižších teplotách však vrátilo. Motor cuká už když se vstřik svou odchylkou přibližuje k hraničním hodnotám a podle testů je stále v normě. Servis změří vstřiky jen diagnostikou, to je k ničemu, pokud se závada neprojevuje už na volnoběh. Když se to letos vrátilo znovu, poslaly se vstřiky ke specialistovi, který je vyndal a otestoval. Výsledek byl - 3. vstřik těsně pod hranicí tolerance, 4. vstřik těsně nad. Výměna 4. vstřiku problém částečně odstranila, ale nakonec se musel vyměnit i ten třetí. Projevovalo se to vysokofrekvenčním škubáním zastudena mezi 1500-2000 otáček, po ujetí pár set metrů bylo vše v pořádku až do druhého dne.

a cvakal ti o motor ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

začni dolevat do nafty při tankování VIF ZIMNÍ celoročně a maš klid ... aspon tim VIFEM bys mohl začít a nic nepokazíš ;)
tipuju ,že rozdíl poznáš ("ne" uslyšíš)  :ph34r:
( VIF je takovej "dobrák" , že se s nim na dílnách i vstřiky čistěj )B)

Editováno: , autor: HANZTD
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Naftu bych do toho moc netahal. Pokud teda netankujes na benzince v poli s nazvem petranaft a dalsi soukromnickove s benzinkama. Pokud beres na klasickych Benzina,KM-Prona,shell,ONO,tak tam bych problem nevidel. Stejne tak v JZD,pokuz vis odkud berou naftu. VIF: nic tim neopravis,ale VIFem nic nezkazis a nestoji svet kolem 100kc),ale tech par ML do 55l nafty je jak nic a nejaky velky wooow necekej.Vstriky změří i diagnostikou. Nemeri se na volnobeh,ale dela se  log za jizdy. Vycteni hodnoty vstriku neni na 3min,jak jsem se s tim obcas setkal u par "mechaniku s diagnostikou" delat to muze opravdu plno věcí a pojem skubani a cvakani je siroky pojem,hlavne pokud nikdo z nas s tim autem nejel. Za studena muzes slyset i setrvak. Skubani muze byt pricpana vratna hadicka do nadrze,spatny (i novy) filtr,nacaty hydra (pri 100tkm pokud jsou realny bych se na ne ani nezameroval), olej davas jakej? Motor mas jakej?Jak ti rikal kamarad mechanik. Muze to byt 1000 a 1 vec. Btw ja tahle tankuju uz 12let. Do SII od novoty a aktualne 443tkm najeto na puvodni vstriky,dpf,spojku,turbo.

20170223_145122.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Zdravím klubáci,

chci se zeptat mám superba 2011 kód motoru cffb, 103 kw, 2.0. Když auto stojí přes noc tak mi při prvním nastartování auto chytne hned na první ťuk, jenomže když se rozjedu tak mezi cca 1800-2300 ot. Motor pocukává a má v těch otáčkách takový divný kovový zvuk. Když se auto zahřeje lehce nad 50 stupňů tak zvuk i cukání přestane. A celý den to neudělá i když motor zase schladne pod 50 stupňů. Nedělá to pravidelně někdy více a razantněji, někdy méňe. Nevíte čím by to mohlo být způsobené. Dělá to na jedničku, dvojku i trojku. 

 

Auto bylo za studena na kontrolu vstřiků a 3 vstřik měl hodnotu -0.70 mg jinak všechny okolo nuly. V servise mi řekli, že to je v ještě v pohodě, že hranice je 1 a -1. 

 

Budu rád za jakékoliv rady. 

 

Ďekuji. 

Editováno: , autor: Kubikulak
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak mám nový poznatek, byl jsem na diagnostice a na volnobeh měly trysky nejvyšší hodnotu okolo 0,50. Ovšem potom jsme to jeli projet a na první trysce při plném plynu na trojku vyskočila hodnota + 1,59. Otázka je zda se ta odchylka muže takto rozhodit při plném plynu. 

 

Jinak prikladam video co to dělá.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Georgi a Koukal si i na video ? Mělo to podobný chod ? Kovový zvuk a cukání ? Je k tomu prý na nic pristup u těch cffb motoru. Pomohlo ti vyčištění ? Nebo si kupoval komplet nový ? Prodává se totiž jen s chladičem výfukových plynu. Dá se to nějak zjistit přes diagnostiku nebo nějak ? Jestli to je tím ? 

 

Jako mi ty vstriky moc nesedí protože se to prý měří na volnobehu a za studena jsem měl Max hodnotu -0,7. Jinak kolem nuly po zahřátí a jeden +0,5 cca.

Editováno: , autor: Kubikulak
Dopasano
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, video jsem pustil až teď. Ten zvuk těch vstrikoačů fakt není vůbec pěkný. Kouří ti to když jedeš? Mě odešly vstřikovače po dovolený v Srbsku. Když jsem odjížděl ze Srbska, tak to hrozně škubalo autem jako kdyby tě někdo tahal dopředu a hned dozadu ( takové zadrhávání) a hrozně to auto kouřilo. Když jsem měl špatný ten EGR tak to jen zacukalo v tom období kdy motor ještě neukazoval na počítači teplotu 50°C pak už dobré. Stál jsem někde, vychladlo to a zase to zacukalo. EGR mi měnil klubák Sharik4x4 co dělá vyvažováky. Mění se to celé a musí jít dolů DPF aby to šlo vyměnit. :(

 

Na ty vstřiky zkus třeba zavolat uživatele Motorpower. Ten ti je proklepne a řekne co opravdu s nima je. Nevím kde bydlíš, tak to k němu budeš třeba mít hodně daleko (Třebotov u Prahy).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...