Jump to content
PETR258147

cukání a cvakáni motoru za studena 2.0 TDI CR 103kW 16V

Recommended Posts

Ahoj, k tomu mužů říct jen jedno, švančár v kravařích není ten správný člověk, po mých kontaktech různých známých v servisu a dopřávají se na nej mi pokaždé řekli ze to je .... a zdira lidi z kůže, viz můj pristup, když mi nabízel vstriky (nové) za úplnou dardu, tak jsem mu řekl ze mu to určitě nedám at to složí ze vím kolik ty vstriky stojí, pak se s nim dalo relativně bavit. Ovšem tvůj problém je zajímavý zkusil bych jiný servis přeměřit vstriky, protože pokud problém zmizel po výměně vstriku a znova se objevil po nějaké době tak je na 100% jiste ze to se vstrikama spojitost mělo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Byl jsem u toho stroje při měření a viděl jsem hodnoty při testech, mě zase přišlo že to byl jeden z mála servisů, kdy se někdo fakt snažil, komunikoval jako člověk. Na všechny vstřiky mám protokol že jsou v pohodě. Když si vezmu že když se dělali ty zbývající vstřiky, tak se s tím autem laborovali půl dne a ještě mi udělal extra cenu na ten jeden úplně novej vstřik a dal mi ho za nákupku, když jsem se z HK podstoupil už druhou cestu až do opavy. Vcelku i po výměně toho prvního vstřiku který měl jediný vysoký přepad a těch třech původních, tak stroj neukazoval nikde žádné výkyvy a sám mi říkal že to ještě neviděl a nechápe proč v téhle konstalaci ten motor při přidání na 4, 5, 6 stupeň se roztřese za tepla a vždy. Když na stolici všechny čtyři jeli naprosto pohodově. Nechávat ty vstřiky zase přeměřovat to je 4.000,- a na stolici se budou všechny tvářit jako že jsou OK. Mě se totiž moc nechce věřit, že by takovéhle rozkmitání mohl dělat vstřik a navíc když teď už jsou všechny přepady naprosto v mezích. Možné je ale vše.

 

Ono je vcelku i možné že to dělal už od té výměny, já totiž zase nejsem úplně zvyklý se studeným motorem běžně tomu tak ostřeji nakládat. Já s tím dokážu jezdit i tak že to neudělá ani jednou a svižněji jedu až po zahřátí, ale spíš mě točí že tam někde něco je, co by tam být nemělo.

Edited by Matrix

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aký máš software ? Mne to takto cvakalo keď som kúpil auto a prestalo to po tom čo som začal pridávať aditívum do nafty.


Octavia 2FL 2.0TDI 4x4 103kw CFHC

Share this post


Link to post
Share on other sites
V 14. 2. 2020 na 10:55, Kubikulak napsal:

Ahoj, k tomu mužů říct jen jedno, švančár v kravařích není ten správný člověk, po mých kontaktech různých známých v servisu a dopřávají se na nej mi pokaždé řekli ze to je .... a zdira lidi z kůže....

 

Já zjistil o víkendu zajímavou věc, že v ŘJ byl špatný IMA kód u vstřikovač č. 3 a 4. Mrknu do protokolů a EPS-815 jim přiřadil shodný kód po repasi, jako byl jejich originální, na nich vyražený, ale v ŘJ byl úplně jiný. Tak jsem si to přenastavil. Bohužel to mělo vliv jen částečný, sice se při studeném motoru stejně roztřese, není ale slyšet to kovové klepání.

 

Trošku mě překvapuje korekční množství na nynějším vstřiku č. 3, které zase dosahuje hodnot 3,00 mg/zdvih. tenhle vstřikovač byl před repasí na pozici č. 2 a měl stejně šílený korekce + vysoký přepad. Nyní je na pozici č. 3 a je to vcelku stejné, jen s rozdílem, že byl repasovaný. Ten jediný úplně nový vstřik, který je nyní na pozici č. 2 má naprosto ukázkové korekce za studena i za tepla, to bych očekával i u ostatních repasovaných vstřiků. Č.1, č.3 a č.4 což jsou repasy a ta korekce tam prostě není úplně nejnižší.

Edited by Matrix
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odpověděl sis sám... Repas nebrat, dej všechny new a budeš mít klid...

Odesláno z mého SM-N960F pomocí Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

To by mi je musel ten Bosch servis vzít zpátky a možná by mi nevrátil ani stejnou cenu. Jen nerozumím tomu, že na protokolech všechny vstřiky jsou cajk. Na druhou stranu se nikdy neměří za studena, ale po vytažení z auta jsou ještě zahřáté, takže se to nemusí pak ani projevit. Jediným argumentem tak zůstává korekční množství, což ale nemusí přímo ukazovat na vadu vstřikovače.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Similar Content

    • By Casonim
      Dobrý den, chtěl bych se zeptat. Týden zpátky se mi rozletělo turbo, takovým způsoben že se mi roztrhl blok. Sehnal jsem si jiný motor, s turbem, nasadil do auta a spokojeně jezdil. Pak mi nové turbo chytlo olej, motor v omezovači i když jsem měl klíček venku. Udusil jsem motor, sehnal nové turbo, nasadil a sice sepne ale auto úplně krutoextrémně kouří, bíle, smrdí to po naftě. Dusí se, ale jakmile sepne turbo kouří míň a i docela jede. Jde to ruku v ruce s brutálním klepáním motoru. 
    • By bujko7
      Dobrý den,
      mám takový problém. Mám superba 2014 2.0 tdi 125kw manuál. Za studena mi něco klepe v motoru. Při zahřátí přestane. Je to jakoby takové cvakaní a přijde mi ze je to čím dál víc. Mohou to být hydroštely ? Nebo ventily ? 

      IMG_0427.MOV
    • By Agraelos
      Zdravim,
      chtěl bych se zeptat: Po startu auto vibruje, ale jenom do 1500 ot./min a nejvíc zhruba lehce nad volnoběžnejma otáčkama a to i při neutrálu. Po překročení otáček je všechno zase víceméně normální. Nedávno byla vyměněna kompletní spojk. sada (včetně dvouhmoťáku). Mechanik, co to dělal, řikal, že by to tim bejt nemělo. Vymáčknutí spojky nepomůže. Kontrolky neindikují žádnou chybu. Někoho napadl silentblok (spodní), popř. vstřikování, avšak spíš to vypadá, že je něco uvolněný a možná uvnitř palubky. Nevíte, co by to mohlo způsobovat? Nebo to bude na celý rozebrání?
      Díky za odpověď.
       
      Superb II, 2.0 TDI-PD, 103 kW, 8V (BMP), rok 2008, najeto přes 280 tis. km
    • By Bumbisek
      Ahoj, má někdo CANTON v 1,5 sportlinu?
      přidává systém na zvuku motoru při režimu sport nebo ne? 
      Děkuji 
    • By mike_k
      Nevi nekdo jaky je predepsany interval vymeny rozvodaku pro 2.0 mpi / 85kw? Kdyz jsem se pri posledni prohlidce v 75000 km ptal, tak mi to v autorizovanem servisu nikdo nebyl schopen rict, jen me ujistovali, ze se to urcite pri kazde prohlidce kontroluje, cemuz teda moc neverim.
×
×
  • Create New...