Přejít na obsah

Posilovač řízení


jeanny

Doporučené příspěvky

Ahoj. Mám takovýto problém. Na motoru 2.0FSI začala unikat chladící kapalina. Zjistilo se, že je prasklé těsnění pod termostatem. Banální výměna, jen se tam k tomu dostat. V servisu vyndali baterku a další plasty, bohužel po sesazení svítí kontrolka serva žlutou barvou. Nerozchodili to ani s VASem za jízdy. Možná to souvisí s další závadou - nefunguje ABS. Nejdříve se myslelo, že je vadný snímač otáček kola, nekonec je to kroužek ABS na LZ ložisku. Nechtělo se mi za 4500,- kupovat celý nový náboj, tak jsem čekal až se objeví samotný kroužek. Příští týden se to vymění. Tak si myslím, jestli jak se odpojila baterka, tak se kvůli předchozí závadě objevila i závada na servu. Nedá se stím jezdit. Možná špatně zapojený nějaký kabel, ale všechno prošli. Kdoví ... díky za Vaše poznatky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Pokud jsi měl odpojenou baterku(jak píše Šulda) tak to zhasne po ujetí cca 100m. Pokud ne tak to může být snímač úhlu natočení volantu, nebo načatý servo. Ostatně diagnostika to potvrdí lépe. ;)

Tak diagnostika potvrdila načatý servo,i když se provede znova základní nastavení po ujetí několika set metrů se opět rožne.Nejde s tím nic dělat,jen ho vyměnit.Tak to je v .....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

po předchozím odpojení baterie stačí nastartovat a dát plnej rejd na obě strany, pokud je system ok, tak kontrolka zhasne.

Nejsem si vědom, že by to takto na OII bylo. :doh Již jsem párkrát baterii měnil a jen otočením volantu do jednoho a druhého rejdu nestačí. Apropó pokud ujedeš kousek po rovné silnici a nebudeš hýbat volantem snímač se zkalibruje a kontrolka zhasne. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

JJ, je to díl 1K1423055F všechny OII do M2009

Mohu nabídnout za 11000,-Kč nový nepoužitý, taky jsem ho měnil, taky mi odešlo........

Nicméně je tam za cca 3000,-Kč ještě práce v servisu včetně geometrie, musí se rozhodit myslím skoro celá přední náprava...

Jetý na AUKRU bych nekupoval (bývají problémy), případně jak píše kolega víše, koupit tam.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nejsem si vědom, že by to takto na OII bylo. :doh Již jsem párkrát baterii měnil a jen otočením volantu do jednoho a druhého rejdu nestačí. Apropó pokud ujedeš kousek po rovné silnici a nebudeš hýbat volantem snímač se zkalibruje a kontrolka zhasne. ;)

To, že si toho nejseš vědom, ještě neznamená, že to tak ve skutečnosti není. Smajlíka sis zvolil správnýho ....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nechci tu rozpoutávat hádku, ale je pravdam že se mi jednou jedinkrát podařilo točením do rejdů zhasnout kontrolku taky po odpojení baterie, ale bylo to jen u jedinýho auta, jindy se mi to už nepodařilo, takže bych spíš spoléhal na tu jízdu po rovině.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zdravim vsechny, co rozumi autum. Dneska se mi rozbil posilovac rizeni, najednou zniceho nic na kruhovem objezdu prestal fungovat a otaceni voltem slo velice ztuha.

Precetla jsem si nejake prispevky k tematu na internetu ohledne moznych pricin, ale potrebovala bych vedet, kde se nachazi pod kapotou to zarizeni (servo?), abych mohla

zkontolovat, jestli tam je ten olej nebo neni?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zdravím všechny, objevil se mi následující problém: Při zapnutí stěračů po jejich doběhnutí do výchozí polohy problikne krátce kontrolka serva červeně, zároveň pokud je nastavena rychlost na tempomatu , tak se tempomat vypne resp. smaže nastavenou rychlost. Pokud je řízení natočeno byť i mírně na jednu stranu, je cítit cuknutí ve volantu. Při vypnutých stěračích vše ok. Na diagnostice vše ok, žádná závada. Už mě to cekem s... . Můžete mi někdo poradit, kde je problém. Dík.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To skoro vypadá, jako by to vypínalo podpětí (ale to by na diagnostice asi bylo)..... zvláštní.....

Zkusil bych změřit dobíjení, a udělat zátěžový test baterie. Pokud bude OK, bude to chtít víc přemýšlet, ale někde se začít musí......

Ještě je taky možnost vadnýho serva, ale to se mi moc nezdá a eventuelní vadný ,motorek stěračů (taky se mi to moc nezdá), ale chce to měřit (zkusil bych proud tekoucí do motorku stěračů, eventuelně proud do serva)...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Mán octavkuII 1,6 rok vyroby 2005 asi pred rokom a pol som prešiel po kaluži vody a rozsvietil sa volant na žlto.bol som servise kde zavadu odstránili ale po mesiaci znova svietila a tak som jazdil pol roka a pritom som nemal žiadne problémy s riadením.

Už ma to štvalo tak som šiel do značkového servisu kde načítali závadu skrat,nezmyselný signál na čidle snímača natočenia volantu.

Ale po mesiaci znova volant v servise povedali,že je vadný snímač natočenia volantu a ten je priamo v servoriadení bez možnosti výmeny a ak chcem aby volant nesvietil musím vymenit cele servoriadenie cca 900€. Nakolko už dlkšie sledujem forum rozhodol som sa napísat moj problem. Ak možete poradte čo mám spravit . Vopred ďakujem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...