Přejít na obsah

Zoufalý majitel


ferda25

Doporučené příspěvky

Pán mi řekl, že na přebírání vozu šel vždy s právníkem. Měl Superba3 z roku 2015 a jeho Amundsen při navigování nemluvil, občas nereagoval na displej, měl problém s párováním telefonu. Došlo k jedné výměně jednotky MIB a stav se nezměnil......novější software nahrát nelze a novější typ jednotky firma Škoda rovněž odmítla nainstalovat s tvrzením, že to není možné.....tj. finální řešení = vrácení vozu do CB Auto.

 

Cca. před týdnem musela jedna Octavie3 vyrobená v září 2016 až do MB jen kvůli aktivaci tempomatu. Server odmítal aktivaci provést a soudruzi z MB si nechali odvést auto na analýzu. Ještě, že je v záruce....po záruce takovéto auto asi "umře" bez tempomatu. Kolik takových vozů asi po světe běhá na kterých nelze provést ani tak základní úkon....

Editováno: , autor: ferda25
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to by měli spíš odpovědět kompetentní osoby v MB. 

 

Zřejmě jazyková bariéra....lokální Windows a ODIS je pouze v češtině a pánové z Německa, kteří tohle zřejmě mají jako jediní možnost řešit bohužel česky neumí. Opět ukázka kde leží hlavní data.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...