Jump to content
Sign in to follow this  
martes25

nastavenie rozvodu 1.9tdi pd

    Recommended Posts

    ahojte, 1.9tdi 77kw. Po vymene rozvodov vo VCDS kanal 4 skupina 4 natočenie vačky nastavene presne na 0 ako má byť ,,
    ale stúpla spotreba z 0,5 na 0,7 na volnobeh a za jazdy je tiež cca o liter viac ako by malo ...
    skúmal som túto hodnotu potom ešte a stále je tam presne 0 ale ukazuje mi 0 aj pri naštartovanom motore bez zmeny ,,,
    je možné že snímač vačky je nefunkčný a preto je rozvod zle nastavený a zvýšena spotreba?
    motor ide pekne štartuje na ťuk ale za zohriateho motora od vtedy točí niekedy dlhšie ,,, 
    závada v pamati nie je žiadna, kabeláž od snímaču vyzera byť OK
    Pred vymenou rozvodov v pohode 0,5 na volnobeh
    diky

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Nekde se to tady resilo. Rozvody se nenastavuji na nulu podle diagnostiky, ale podle pripravku k tomu urcenym. Mne to po nastaveni rozvodu podle pripravku nulu neukazovalo, takze v tom bych asi hledal chybu. Druha vec je, ze pokud je to nastavene hodne mimo, tak to taky zacne ukazovat nulu...

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    tak rozvody boli nahodené ako by mali a ukazovalo to hned 0 bez pohnutia ,,
    a myslim že 0 by to malo byť pretože auto je od vyroby nastavene na 0
    ono auto ide dobre nemôže to byť extremne zlé ,, akurat 0,7 na volnobeh za zohriateho motoru a za jazdy je tiež zvyšena spotreba

     

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Ja kdyz to zkousel ruzne prenastavovat, tak se mi povedlo to dat tak spatne, ze uz to prave diagnostika ani neukazovala a byla tam nula. Na jizdnich vlastnostech to myslim poznat nebylo, ale vliv na spotrebu zobrazenou na MaxiDOTu to melo velky.

     

    Je mozne, ze to mas nastavene podle pripravku spravne a zaroven to ukazuje nulu. Ale obecne se to takto rict neda.

     

    Kdo ty rozvody menil? Pouzil pri tom ty pripravky? Nebo ti to jen tvrdi? Nebo to rovnou nastavil jen podle diagnostiky?

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    tak mechanik ktory robil xy takych aut ,, 
    rovnakymi pripravkami robi vsetky ostatne
    podla diagnostiky ze uz ani nenasrtavoval pretože hned skočila 0 bez posuvania

    ale je mi divne to že tu 0 mi ukazuje stále aj pri naštartovani atd ,,, len teraz som si všimol že po naštartovani skočilo 0,5 na sekundu a hned zase 0

     

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Ahoj všem mam stejný problém... mechanik už měnil xx rozvodů na těchto motorech ale měnil mi i olej a všechny filtry a auto jede v pohodě startuje taky v pohodě ale před výměnou rozvodů jsem měl na volnoběh 0.5 a ted mam 0.7 v pondělí tam chci zaject jak je to možné ale nerad bych aby mě odkecal jen "jee to neřeš to si musí sednout" A nesedne si to třeba nikdy protože to může být špatně nastavené proto se chci zeptat jestli se s tím už někdo setkal a co s tím udělat.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now
    Sign in to follow this  

    • Similar Content

      • By Oj1337
        Dobrý den,
        Stala se mi klasická nehoda, ruplo/vypadlo vnější lanko ve spolujezdcovích dveřích, sundal jsem tedy tapec a potřebuju vyndat ven centrál, akorát mi nesedí žadný torx, zkoušel jsem torx 40, ten je o malinko menší než bych potřeboval, 45 je pak už velkej, nebo se nejedná o torx? Je to totiž hodně nestandartní velikost, ale koukal jsem na všechny dveře a jsou osazeny úplně stejným typek šroubů, čím jste toto sundavali vy?

      • By Shadowan
        Zdravím vás všetkých, hľadám nejaké postrehy a skúsenosti s turbodieslovou jednotkovou oktávkou s automatickou prevodovkou.
        Manželke som kúpil na rozjazd Octaviu I. 2002 ročník, motor TDI 1.9 66kW. 
        Je tam automatická prevodovka. Všetko sa zdá, že funguje v pohode, bolo to aj na kontrole u (dvorného) technika, prebehol to cez diagnostiku, chyby opravil. 
        Na kompjúteri ale ukazuje priemernú spotrebu cez 10 l na 100 km... To by asi nemalo byť normálne pri tomto motore, či?
        Výkon neviem porovnať, zdá sa mi, že ide normálne, ale som zvyknutý na silnejšie motory, tak nemám páru.
         
      • By acesky
        Průměrná spotřeba 6,7 l/100 km
        Doba jízdy 43 minut
        Průměrná rychlost 65 km/h
        Ujetá vzdálenost 47 km
      • By Erik19
        Zdravim
         
        Chem sa opýtať....mám taký problém. Na octavii 66kw, silne trasie celým motorom a ozýva sa klepanie. je to len na voľnobeh akonáhle zvýšim otáćky prestane to. Nevie niekto čím by to mohlo byť. 
         
        Na aute som menil spojku a pretesňoval vaňu. Je tam nová ľavá poloos novy olej s filtrom. Mal som podozrenie na zadretú voľnobežku alternátora ale zhodil som remeň a robí to stále. Musí´m tiež napísať źe auto pol roka stálo. Mierne trhanie motorom na voľnobeh sa prejavovalo aj pred tým ale len veľmi málo. 
         
        Ja osobne mám podozrenie na vstrekovače, poprípade hydrošteli. ale nie som si istý. Ak by mal niekto skúsenosť alebo vedel poradiť bude vďačný
         
        Prajem pekný deň....
         
        (Prehľadaval som kus aj fora a témy ale nič konkrétne som nenašiel)
        /Octavia 1.9tdi AGR 66kw 97/
         
        VID_20190214_173651242.mp4
      • By dc34
        Zdravím zkušenější kolegy; rád bych se podělil o problém s 1,6 fsi a případně poprosil o radu. 
        Má OII 1.6 FSI, r. v. 2006, naj. 195 tis., jednoduše žere olej. Od její koupě mám najeto necelých 9tkm. Spotřeba oleje byla první dva tisíce km ca. litr na 1500km, pomalu se zvedala a ustálila se na ca. litr/800 km, což už je za hranou a samozřejmě i za normou. Tato spotřeba je ovšem v každodenním městském provozu, na dálnici mi oktávka sežere při vyšší zátěži i litr/400 km, což už mi přijde jako velký problém. 
         
        Auto nekouří nijak extrémně, viditelně kouří většinou ráno a při velké akceleraci, a taky při podřazení/brždění motorem. Voda se neztrácí a olej do ní neprosakuje, motor je (zvenku) relativně čistý. Motor táhne pěkně a ve srovnání s jinou 1.6fsi mi dokonce přijde živější. Tankuju vervu100, olej liju mobil x3000 5w-40.
         
        Poslední týden se mi navíc denně rozsvicuje MIL a diag hlásí chybu p0403, sporadicky p0404 - egr bude chtít vyčistit nebo vyměnit, to bude asi důsledkem spotřeby oleje. 
         
        A teď k vašim radám: můžete mi ze zkušeností pomoct trefit závadu? Lze nějak laicky určit, jestli jde třeba o kroužky, těsnění ventilů nebo vadný pcv? Nebo může jít ještě o něco jiného? 
         
        A kdyby šlo o pístní kroužky, na co všechno a kolik si ca. připravit? Jak dlouho taková oprava zhruba trvá? 
         
        Moc díky za odpovědi! 
    ×