Přejít na obsah

Škoda Octavia IV


_Denis_

Doporučené příspěvky

před 6 hodinami, Martab napsal:

Jak se zde diskutoval ten "asistent odbočení vlevo", tak ten bude reagovat na auta protijedoucí při odbočení vlevo:IMG_20191219_110629.thumb.jpg.3a273524be25efc31ee57f9f4787b6a7.jpg

 

Takže chlácholení tím, že půjde jen o rozšíření hlídání mrtvého úhlu bylo nepodložené. Osobně si nedokážu představit situaci, kdy se auto schová za A sloupek. Takže sw úprava nutná.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, LukášCBR napsal:

Možná jsem viděl špatně, ale ani u jedné skladovky není zmíněný paket Style Plus (mateix LED atp..), to je vcelku škoda při cenách 750tis.Kč a více.

 

První skladovky a předváděčky jsou vyrobeny trochu mimo prodejní program :-)

 

Ale ty, který jsou ve výbavě Style, budou mít Matrix apod. všechny. Ambitiony by zase všechny měly mít Columbus. 

 

Budou to holt trochu jiný auta. :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Ahoj myslíte že dojde k nějakému zlevnění skladovek OIV? Cena za skladovku OIV s automatem 2,0 TDI 110KW je 855 900Kč za takovou cenu mám nový skladový Superb ve výbavě Style. Bude OIV za takhle šílené ceny nebo dojde třeba v půl roce od uvedení ke zlevnění? Já bych si za ty peníze už raději koupil Superba....normální cenu za plně vybavenou OIV bych viděl někde max kolem 700 000Kč - za tuhle cenu se dá pořídit O3 v provedení RS. Předem díky za odpověď..Mně by v OIV stačil motor E-tec 1.5 TSI automat. Přijde mi že cenově je to přestřelené až moc nebo je Superb až příliš levný, je opravdu vtipné že OIV stojí víc jako Superb ve Style:).

Superb:

https://stock-cars.skoda-auto.com/260/cs-CZ/?vin=TMBAH7NP9L7018892

 

OIV:

https://stock-cars.skoda-auto.com/260/cs-CZ/?vin=TMBJJ9NX5LY006247

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 54 minutami, Jan R. napsal:

Zlevněné nové skladovky po novém roce určitě budou, ale kolik procent nikdo neví, podle prodejnosti. Stačí se podívat na Scalu ani ne rok na trhu a 10,12 % je běžné. Za 700 vybavená, ale určitě nebude, max.s litrem a manual.

To ale prece nedava smysl kdyz za tu cenu porad sezenu Superb:) viz muj priklad vyse, skodovka se timhle strili to vlastni nohy co se tyka prodeje OIV...kazdy normalni clovek si radeji za stejne penize koupi Supa nez OIV pokud budou stat stejne:)...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vzhledem k náběhu výroby a novému modelu bych nečekal nějaké výrazné slevy a to ani u skladovek. Těch ostatně v současnosti ani moc není. 

Zmíněná Scala má celkově slabší prodejnost, tam je to potom logické, navíc se láme rok. Tedy je vizuálně rok stará. 

Jen si vzpomeňte na začátek prodeje Kodiaqu či Karoqu.. Taky naprosto minimální slevy pro běžného koncového zákazníka. Když jim prodeje nepůjdou asi to budou muset nějak řešit, ale nejspíše cestou zvýhodněných paketů výbav, než slevou na ceně celého vozu. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To sice jít mohl, ale nalejme si čistého vína - na rozdíl od nové Octavie za 800 000,- bude mít i ten základní Superb vždy vzadu víceprvek, který v Octavii do 110 kw (včetně) není... Nová Octavia je plná super nové výbavy, ale tady platí zase: nejvíce závad je právě na těch nových serepetičkách, které se do aut dávají, drtivá většina návštěv servisu mimo servisní plán je jen kvůli špatnému SW. Takže po půl hodině zákazník odjíždí s přehraným SW, ale punc poruchovosti už si vozidlo nesmaže - muselo se s ním do servisu. Takže pokud někdo váhá, jestli koupit levnějšího Superba, nebo předraženou Ovci, výběr by měl být jasný. Naštěstí je to ale na každém z nás, co si koupí. Myslím si, že většina lidí jezdí stejně ve firemním autě a tam se u většiny firem při takové cenovce za Ovci můžou koukat spíše po Scale, než že by jim vedení přihrálo Octavii 4.

  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky si myslím, že 90% ovcí, kodiaqů, superbů na fóru je firemních na IČO nebo úvěr, operák a těm firmám, co se to bude zdát drahé přesedlají na naftovou Scalu ( pár polepených už jich jezdí) nebo jinou značku. Uvidí se, co O2, T-Mobile, jestli budou mít O4.
Naprosto chápu, že někdo shání slevu, hlavně, kdo si to platí ze svého. Já před 2 měsíci ušetřil 41tis. a po půl roce bude dost skladovek na vybranou barvu, nejpodobnější výbavu.
Počkám, co bude v té výbavě Active, jestli by se dal postavit aspoň existenční základ za půl míče [emoji106].

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@PetriCZECH Za prvé, né všichni chtějí "co nejméně inovací". Nebo respektive jinak, za Fabii ve Full výbavě, může mít o něco méně vybavenou Scalu atd. je to u všech automobilek zhruba podobné. To jestli je zákazník ochotný zaplatit danou cenu, to už je věc druhá.

A že by většina lidí jezdila ve služebním autě? Většina OIV určitě půjde jako prvoprodej jako služebák, ale určitě bych netvrdil, že většina lidí  v ČR jezdí ve služebních autech...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Teď to stejně nemá cenu řešit uvidí se v létě, to už budou ceny na Golf, Leon.
Já tedy nezmám nikoho v okolí, kdo by šel do salonu a vycvakal tam 7kil za Ovci, i Škoda bez starostí je vedená jako firemní.
Souhlasím, že každý nechce plnou výbavu, jako panoramu, kůži, DSG bych si v konfiguraci nevybral.

  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Martab To nikdo netvrdí, možná jsem jen nebyl více konkrétní, měl jsem na mysli samozřejmě auta třídy Octavia a výše. Já sám mám např. vlastní O3 a F3 - žádné IČO či firma. Nicméně, jak tady bylo okolo řečeno a víceméně to tvrdí sama Škoda Auto - nejvíce prodejů Octavií, Superbů a Kodiaqů je fleet a IČO. Co se inovací týče, také mám rád pokrok a nebráním se mu - např. používání USB -C naprosto kvituji, nicméně spíše jsem to myslel z hlediska porovnání nový model auta vs. vady a následný servis. Tzn. nového modelu bych se nebál, kluci a holky v Boleslavi se už celkem snaží, jen to nesmí být auto napěchované novými neozkoušenými věcmi (buď zcela nové, nebo dosud neodzkoušená kombinace), jinak ty závady prostě jsou...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jsem opravdu zvědavý jak se vyvine cena skladovek OIV za rok, pokud bude za tak šílené ceny tak jdu do Supa. Když vidím třeba tuhle trojku - https://stock-cars.skoda-auto.com/260/cs-CZ/?vin=TMBAK7NE8K0046240 tak se mi chce docela brečet, OIV RS bude s takovou cenovou politikou hodně přes mega..

Editováno: , autor: xmen201
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 5 hodinami, PetriCZECH napsal:

To sice jít mohl, ale nalejme si čistého vína - na rozdíl od nové Octavie za 800 000,- bude mít i ten základní Superb vždy vzadu víceprvek, který v Octavii do 110 kw (včetně) není...

 

To sice není, ale jsem živoucím příkladem toho, že podvozek v Superbu může být katastrofální a reálně může fungovat hůře, než ten v Octavii.

 

Alfa a omega je, že Octavia za 800 000Kč má zcela jinou výbavu než Superb za stejnou cenu. Výraz "předražený" je velmi hloupý, respektive je to pocitové hodnocení. Pokud budu mít v jednom autě nižší třídy nezávislé topení, panoramatickou střechu, kožená sedadla a vrchnolnou navigaci a vedle něho bude sice auto vyšší třídy za stejnou cenu, ale bez těchto věcí - jak rozhodnu, co z toho je předražené?

Editováno: , autor: bojler
  • Líbí se mi 3
  • Díky 1
  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Abychom mluvili konkrétně. Postavme tedy vedle sebe Octaviu s 2.0TDI/110kW (momentálně jen s DSG, pouze combi), metalízou a paketem Plus a cenově srovnatelného Superba s totožnou motorizací a výbavou bez nějakých zásadních výstřelků:

 

Octavia Combi Style 2.0TDI/110kW AP - 782 900Kč

standardní metalický lak - 16 000 Kč

paket Style Plus - 20 000 Kč

Sunset - 4 900Kč

Rezerva - 3 000Kč (tady při té ceně bych hodně zvažoval, jestli připlácet)

Celkem "skandální cena" 826 800Kč

 

Superb Combi Ambition 2.0TDI/110kW AP - 839 900Kč

standardní metalický lak - 17 500Kč

paket Ambition Plus - 15 000Kč

Sunset - 5 300Kč

Celkem 877 700Kč

 

Na první pohled rozdíl jenom cca 50 tis. Kč. Ale Superbu chybí z těch zajímavých výbav sedmnáctipalcová kola (8 500Kč), matricová světla (pro Ambition nejdou) , digitální budíky (8900Kč), zadní kamera (9 000Kč), vyhřívané trysky (800Kč), hlídání jízdních pruhů (jen v paketu), DAB (3000Kč), vyhřívané čelní sklo (5900Kč), síťový program (1300Kč), ambientní osvětlení, koberce (1300Kč) a navigace Columbus (nejde).

 

Takže reálně pořád velmi citelný rozdíl.

 

  • Líbí se mi 4
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@bojler ve všem máš samozřejmě svým způsobem pravdu, nicméně - proboha uvědomujeme si, že se tady bavíme o Octavií? Do této doby tuctovém autě pro obchoďáky, s nálepkou "prý" vlhkým snem pro rodiny s dětmi? Tímto se nenavážím do značky jako takové, Škodovky se mi líbí, ale prostě v segmentu, do kterého Octavie do této doby patřila, mi cenovka 826800,- prostě nesedne. Ano, je to paráda, že je to auto napěchované po střechy super věcmi, nicméně - opravdu tohle někdo všechno potřebuje? Samozřejmě, málo kdo tu novou Octavii viděl na živo, ale nemyslím si, že to bude zase taková super kvalita, aby auto této třídy stálo aktuálně v základu přes 650 000,- .... a k těm cenám, které jsi uvedl. Uvádíš ceníkovky, kdy prodejním cenám se ze začátku bude blížit jen Octavie, protože jako prémiovka bude mít malý prostor v marži, nicméně uvedený Superb vím na 100% dokážu mít na RČ za cenu okolo 750000,- . To už nám pak rozdíl dělá skoro 80 000,-
BTW: Matrix pro Superb Ambition dříve šlo v rámci paketu, pokud si dobře pamatuji, škoda, že to zrušili....

  • Pozitivní 1
  • Negativní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Pawouk umístěno následující téma

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...