Jump to content
_Denis_

Škoda Octavia IV (2020)

Recommended Posts

Věřím, že ten čudlík na tom panelu okoukaném z P.508 bude, z těch nic moc fotek rozpoznám zapínání senzorů a zamčené auto.

  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

v dobe, kdy se O IV. navrhovala a kreslila, tak P508 taky nikdo jeste nevidel. Takze o nejakym kopirovani bych tu asi moc nepsal.

Ve skutecnosti, neco vymyslet se musi a v dnesnim modernim svete uz takovyho prostoru proste neni ;)

  • Like 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Tak hlavní otázka je, zda tam je to ovládání teploty, čekal bych něco jako u Scaly, ale na fotkách tam nejde nic vidět. A nebo půjde cestou příštího golfu, který má ovládání pod displejem:

VW Golf

 

A ten ovladač DSG bude asi také podobný jako u Golfu:

Výsledek obrázku pro Golf 2020 interior

Docela zajímavé je "vypínací" tlačítko pod displejem MIB:

image.thumb.png.bfe649e54538704a90c8268100971d02.png

To by nasvědčovalo návrhu z Golfu a ovládání ventilace asi přelepeno.

 

Edited by Pawouk
Odstraněna část příspěvku mimo téma.
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Začíná se mi to fakt líbit. Ale ještě si budu muset 4 roky počkat. :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak nějak mi z toho zatím alespoň vzhledově vychází druhý facelift O III... Technologie bude nejspíš někde jinde, otázkou vždy bude co povolí VW, nicméně jsem prozatím rád, že jsem zvolil jako další cestu S III FL 

  • Like 3
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Generační změna O3-O4 nebude tak velká, co se za tu dobu u VW událo? Nic, digitální panel má už O3, MIB se jen někam posune, high gloss patlanec to bude pořád, motory teď jen překlopí, takže jedině změna designu a rozměrů, moc jiné auto to asi nebude.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak překvapení bych čekal, kdyby auto už bylo plnohodnotný segmet D, když do C jakoby řadí Scalu a i litr by měl vzadu Multilink. Při očekávané ceně půl míče by to byl vítaný bonus.
Ale známe koncern, nic z toho zřejmě nebude

  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bylo by hodně naivní čekat od Škody přesné zařazení do nějakých tabulek. Prakticky vždycky v novodobé historii byly modely na pomezí tříd a je to tak podle mě dobře. Možná ne pro chronické srovnavatele, ale já prostor +0,5 třídy beru.

 

V reálu potřebuje aktuální generace hlavně zlepšení úrovně vnitřku. Ten je ostatně ve srovnání s Passatem bídný i u Superbu a OIV bude mít velkou šanci vypadat líp. Podvozek s primitivní technikou bohužel většina lidí nerozezná a současný Superb je zářným příkladem, že víceprvek může jezdit naprosto tragicky. Takže si proboha nedělejme naděje, není důvod.

 

Když se člověk podívá na FL Passatu, tak je jasný technologický strop, od kterého se v menší nebo větší míře bude ubírat. 360ti stupňová kamera, prediktivní tempomat striktně se řídící značkami, co dalšího aktuální OIII nemá? Jestli bude navíc 48V okruh s baterkou nebo brzda bez mechanického převodu, to už jsou pro většinu lidí detaily.

 

Hodnocení designu (od těch, kteří auto neviděli) je v této fázi nesmyslné. Na testovacích autech je spousta kamufláže.

 

Cena? Mám rozdělané srovnání OIII na začátku a na konci kariéry. Bez zohlednění přidané výbavy je cenový nárůst zhruba 90 tis. Kč. Současné ceníkové ceny (u nás) podle mě nedovolují razantní zdražení, když začátek je už cca 450 tis. Kč. Maximálně prohlásí Ambition za základní výbavu a kuchnou Active (byť Active rozhodně není zcela okrajovou výbavou).

 

 

  • Like 3
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hezky souhrnně sepsáno, souhlasím.
K designu bych ale jen podotkl, že s trochou představivosti a díky médiím lze vzhled zhruba odvodit. Upřímně pokud bude OIV zajímavější a (aspoň na pohled) kvalitnější než OIII, nemám problém, co mě ale "uráží" je použití 10 let starých zrcátek z OIII, které nikdy za mě k nejhezčím nepatřily. Tam ten vývoj na aspoň malou změnu jít mohl..

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovšem rozdíl cca 90tis.Kč za prodejní dobu OIII (FL) je teda nášup a né zrovna malý.

Já mám teda informace, že interiér by měl býti hodnotnější než dosud. Už u Scaly lze vidět látku na dveřích a detaily, kde má OIII samý plast.

Co se exteriéru týče, tak na zadních a předních světlech lze vidět s troškou představivosti konečný tvar a prvky, které se moc asi měnit už nebudou.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Scala nastavila zrcadlo a z fotek to vypadá, že OIV bude jenom větším provedením. Snad.

 

U zrcátek bohužel platí, že pokud nezaplatíš výpalné za indikaci auta v mrtvém úhlu, tak budou tady tyhle hrůzy. Pánové holt dokázali vyrobit potřebu si to dokoupit. Nejvíc se mně líbí malé rozměry zrcadla v rámci dost velkého krytu.

 

K designu celkem souhlas, ale ďábel se skrývá v detailech. Ostatně podívejme se na FL SIII, kde zůstaly blatníky, kapota, zadní nárazník. A přitom pro mě osobně je to prakticky jiné auto.

 

Jeste dodam jednu vec - neverim, ze by doslo k modifikaci rozchodu zadni napravy pri FL jen tak. Osobne tipuju, ze bude vyuzita i v nove generaci.

Edited by bojler
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

To už tu někdo psal kdysi, že u O 4 bude kvalita vnitřku napravena, žádné plastové tapeci.

 

Desing je asi celkem jedno ( u mě, žádná škodovka není vyloženě ošklivá i ten Room v Denim je pěkná), ono se to okouká. Třeba čtyřočko s LED a Race nebo béžová metalíza vypadá hezky, zato halogeny a Candy to bude děs asi pořád .

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

k té ceně... a vám za ty roky výplata nenarostla? Ona roste i těm lidem na lince co ty auta staví, u dodavatelů dílů apod, takže ruku na srdce, jak můžou auta stát stejně, když musíte nakrmit ještě akcionáře?!

Edited by ka_r_los
  • Like 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idealne vyssim podilem drazsich verzi, coz se momentalne deje. Pripadne snizenim ceny usporou z rozsahu. Nikdy jsem neskuhral kvuli cene jako takove, ale co si budem povidat, 363 tis. a 450 je jiny rozdil nez 700 a 790.

 

To zvyseni ceny je svym zpusobem dane i situaci v minulosti, kdy jsme meli prakticky nejnizsi cenovou hladinu v Evrope.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Komentoval jsem to z důvodu, že mně tato informace dosud nebyla známa a mile mě překvapila.

Škodu řídí VW a pokud by ten řekl ne, Opel by mohl mít klidně světla laserové a Škoda by prostě matrix světla neměla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pozor, nejsou led matrix jako led matrix, ty v SIII FL maji do led matrix svetel premiovych znacek hooooohne daleko... napr. s temi v Audi nesrovnatelne...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...