Přejít na obsah

Škoda Octavia IV


_Denis_

Doporučené příspěvky

No abych se zastal. Tak podle toho co ctu tak Skodovka resi updaty celkem rychle. 

Dale pak thready zoufalych majitelu tady je tak 0.005% majitelu aut. Pokud vim tak vzdy clovek spis cte ty hruzostrasne pribehy, nez to ze je nekdo spokojeny s autem.

A i nove auto muze mit problemy, proto je tam vec ktere se rika zaruka. 

A hlavne hned to musi byt zaplacene. To, ze nekdo nema uplne negativni nazor a sam se nesetkal s problemy hned znamena, ze to nekdo zaplatil...

  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 9 hodinami, xmen201 napsal:

...pripada mi ze je to cele zaplacene,rozhodne necetl thready zoufalych majitelu tady..

 

Kde jsou prosím ty thready zoufalych majitelu ?

Chapu, ze maji problem, a docela velky, ale toto je trochu prehnane, ne? A ze je to zaplacene ? Hmmm....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 6 hodinami, Marek Vitek napsal:

Dale pak thready zoufalych majitelu tady je tak 0.005% majitelu aut. Pokud vim tak vzdy clovek spis cte ty hruzostrasne pribehy, nez to ze je nekdo spokojeny s autem.


To není pravda. Naopak, spousta lidí tady právě vyzdvihuje to, jak spokojeni s různými typy jsou, a osobně raději čtu (jako fanoušek značky), jak jsou lidi s auty spokojeni, než že jsou problémové. Nicméně co jsem tak pročítal, tak z nových modelů má právě nová Octavia IV bohužel opravdu dost lidí, co si spíše stěžuje, ještě snad tak možná srovnatelně s těmi, co si koupili Scalu.
 

 

před 6 hodinami, Marek Vitek napsal:

No abych se zastal. Tak podle toho co ctu tak Skodovka resi updaty celkem rychle. 


No, oni možná, opakuji možná, nevadí, když se takhle do servisu dává auto, které je firemní, protože ve firmě často existuje alternativa, jak problém vyřešit, s auty se jezdí do servisu v pracovní době atd. Nicméně si nemyslím, že fyzické osoby, nebo lidé, co mají služební auto i jako rodinné, si mohou dovolit pořád jezdit do servisu na zdlouhavé updates, které ne vždy mohou dopadnout dobře a také se může stát, že tam nakonec auto člověk musí nechat déle, než předpokládá (v rádu dní). A čím má takový člověk pak jezdit do práce? Ne každý servis nabídne náhradní vozidlo. 1 - 2x reklamovat nové auto - proč ne, to se dá přežít, ale tady už jsou lidi, co v tom servise od koupi byli uz X-krát. A možná se budou ve Škodě divit, ale i čas zákazníků, má nějakou hodnotu.

Tohle vše píšu proto, že mám O3 r.v. 2014 a F3 r.v. 2017, kde se reklamovalo u obou celkem 1x u O3 - těsnění předních dveří, výměna řešena v rámci pravidelné prohlídky. F3 to nepotřebovala zatím ani jednou - naštěstí. Doufám, že nově koupený (a snad za týden vyrobený) Karoq Sportline mě, co se kvality týče, nezklame.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Jan R. ? ? ? ... smutný pohled, ale vše je prý, dle PR ŠA, ok....opravdu bych chtěl auto, co mi rozdělané a nedodělané někde trpí na parkovišti a čeká až dojdou díly. Jen mě napadá, že ty vícenáklady u každého kusu teda musí být enormní a začínám chápat, proč se zdražuje......

Editováno: , autor: PetriCZECH
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nicméně je fér zmínit, že infotainment má u nové O4 daleko důležitější roli, než např. právě u Scaly. Jinak souhlas, mechanické vady u Scaly byly horší, nicméně u O4 některé vady také znemožňují jízdu, případně ji značně omezují. O "klokanu" slyším prvně, nicméně jsem takového "klokana" z minulé generace zkoušel a vyšlo mi z toho, že dotyčný jen neví, jak se s benzínovým turbomotorem jezdí při velice nízké rychlosti. Takže jsem trochu skeptický k tomu, kolik skutečných "klokanů" vlastně u toho motoru je... ale nepopírám, že jsou případy, kdy je to FAKT klokan (alespoň podle ukázaných projevů)....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono podle toho fóra kde moc uživatelů není to vypadá celkem v pohodě, ale je jiná skupina a tam skoro denně přibyde nějaký problém něčeho ...

Tady je i diskuze ke klokanům od reálných majitelů/ uživatelů.5E3C73BF-149D-413C-B759-90E4074FD2CC.thumb.jpeg.a983007fc1cd5c3ac56327d145a0d8e7.jpeg

Z této diskuze čerpal i redaktor, co minulý týden psal článek na auto.cz

Co jsem vypozoroval 90% řeší ohledně Columbus, bezdrát. Smartlink .., nechává mě to klidným, má objednaná social verze to nemá.Mechanické problémy, nedodělky ve výrobě se neřeší ...

Editováno: , autor: Jan R.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mám osobně největší obavy, co se vše vyrojí u těch aut, které jsou aktuálně odstaveny na těch parkovištích a jsou nedodělaná. Tam se bojím, že toho mechanického bude více než dost, o elektrice nemluvě. Ale budu rád, když se budu mýlit.
Jak mi říkal jeden nejmenovaný prodejce z Olomouce - "zákazníkům z privátní sféry doporučuji koupit auto s minimem různých zbytečných asistentů, protože tam je jistější, že budou mít co nejméně závad a tudíž řešit častou návštěvu servisu" ? ...něco na tom asi bude.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...