Jump to content
_Denis_

Škoda Octavia IV

Recommended Posts

před 2 hodinami, bojler napsal:

V ceniku me nejvic prekvapil standard isofixu u spolujezdce. Jsem zvedavy na kontrukcni reseni. 

 

Má to stejně jako Scala nebo Kamiq

Edited by Habi001

Share this post


Link to post
Share on other sites

Habi001: je tam navařené jenom očko a nebo vložený díl stejně jako třeba u OIII? Řešil jsem to relativně nedávno a zjistil jsem, že do dosavadních modelů se vkládá díl a oproti normálnímu sedadlu je pak rozdíl jenom v absenci visačky. A ten díl je docela velké hovado.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Presne ako som hovoril, zdrazenie sice je ale vykompenzovane vybavou. Takze fajn :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
před 19 hodinami, bojler napsal:

Vcelku zajímavé porovnání. Nižší nárůst ceny u TDI.

 

 

Tipuju, že je snaha automobilky podporovat TDI, které mají nižší emise CO2, Za které se budou platit nemalé pokuty.  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Přesně tak, nedávno někde byla tabulka, za kolik TDI a kolik TSI je ttřeba vyrobit aut s alternativním pohonem a ten poměr v neprospěch TSI mě dost překvapil.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemohl jsem si vzpomenout, kdo už vyrábí dvouramenný volant P.5008

Ovládání klima přes tablet měl snad první také Peugeot :)

Snímek obrazovky 2019-11-30 v 22.42.10.png

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

První to měl tuším Renault, no v tomto případě není o co stát..

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Škodovka měla 2-ramenné volanty od roku 1952 do 1996:

 

https://www.autoforum.cz/fascinace/takto-se-vyvijely-volanty-aut-skody-od-drevene-obruce-az-po-dnesni-modernu/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jj, blbě jsem to napsal, myslel jsem novodobé, 3.tisíciletí. 2.ramýnko jsem měl i ve Fáčku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zkusil jsem si o vikendu konfigurator. Jsem prekvapenej, protoze, kdyz jsem si zvolil vse co mam dnes v 3FL, tak cena vysla na tisicovku stejne 861tis. :-) cekal jsem nejakej narust ceny, ale ani tuk. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ano, zalezi na volbe vybavy. V rade pripadu je cena temer totozna a jsou i konfigurace (kdo napr. chce digitalni budiky, ACC, ... ), za kterych je levnejsi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
V ‎29‎.‎11‎.‎2019 na 19:17, bojler napsal:

Habi001: je tam navařené jenom očko a nebo vložený díl stejně jako třeba u OIII? Řešil jsem to relativně nedávno a zjistil jsem, že do dosavadních modelů se vkládá díl a oproti normálnímu sedadlu je pak rozdíl jenom v absenci visačky. A ten díl je docela velké hovado.

 

Nejsem si tím jistý, jak má to má Octavia. Byl jsem u ní asi 30 min a zajímali mě jiné prvky vozu.

30.1.2020 budou vozy na salonech, tak pak se můžete mrknout.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Logičtěji se mi jeví očko jako třeba u Scaly, ale podobně jako @Habi001 jsem se při prohlídce věnoval jiným věcem.

 

Zkusím to zjistit, resp. už to zkouším. :-)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
V 1. 12. 2019 na 20:13, dettektorr napsal:

Zkusil jsem si o vikendu konfigurator. Jsem prekvapenej, protoze, kdyz jsem si zvolil vse co mam dnes v 3FL, tak cena vysla na tisicovku stejne 861tis. :-) cekal jsem nejakej narust ceny, ale ani tuk. 

V 1. 12. 2019 na 20:39, bojler napsal:

Ano, zalezi na volbe vybavy. V rade pripadu je cena temer totozna a jsou i konfigurace (kdo napr. chce digitalni budiky, ACC, ... ), za kterych je levnejsi.

 

Já si bohužel zatím stávající konfiguraci zkusit nemohu. Chybí (doufám, že zatím) můj stávající motor, sportovní sedačky atd. No a vzhledem k tomu, že je nám automaticky vnuceno spousta zbytečných asistentů a nepotřebné výbavy, kterou nemám ani teď, tak mám pocit, že cena rozhodně vyšší bude.

Moje stávající konfigurace OIII FL Style byla za 773 400,- Kč. Když si teď zkusím konfiguraci, která bude co nejvíce podobná té současné, tak jsem cca na 900 000,- Kč!!! Takže za mne  :-(

Možnosti konfigurátoru jsou podle mne hodně smutné, OIII FL měla víceméně ty samé prvky, ale větší svobodu kombinování a výběru.

A některé ceny za výbavu jsou tedy neskutečné ... tažné zařízení za 19.000,- Kč, bezdrátové nabíjení za 6100,- Kč a dalo by se pokračovat...

 no a pak samozřejmě podmiňování jednoho doplňku jiným doplňkem, který nemá vůbec žádnou souvislost ....

 

Uvidíme, jak se budou možnosti rozšiřovat ... doufám.

 

 

 

Edited by T o m

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak určitě ... :-)  A tou hlavní je, jak odrbat zákazníka ještě víc ...

Ano občas to má technickou souvislost, ale v mnoha případech to nemá žádné technické souvislosti a jde jen o dojení zákazníků.

 

Např. vyhřívání zadních sedaček podmiňovat třízónovou klimou,  jakékoliv el. sedadlo nebo ergo sedadla jsou podmíněna lepšími zrcátky za dalších 11.000,- Kč (ve skutečnosti jde o přidání lampičky do zrcátka, protože ostatní popisované vlastnosti jsou v základu) a jak souvisí hudební systém Canton s ocelovým rezervním kolem, to mne tedy nenapadá ... a našly by se další "nutné" souvislosti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Někdy ty balíčky vyjdou levněji, ne vždy, ale u poslední škodovky co jsem kupoval to tak bylo. Ale určitě to není pravidlem. Jinak Canton souvisí s rezervním kolem tak, že do rezervy je přimontován subwoofer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Canton u OIV má reprát v rezervě. Proto souvislost s rezervou.

S tou klimou a výhřevem, zřejmě mají unifikované ovládání pro tuto kombinaci, nebo společnou řídící jednotku, nevím....

 

zatím vždy jsem zatím souvislost našel i když to na první pohled nedávalo smysl. Samozřejmě je v tom optimalizace nákladů s cílem nemít 10 000 kombinací výbav, to by se z toho logisticky zbláznili. Ono položek výbavy neustále přibývá a je potřeba v tom dělat trochu pořádek.  Pravda,  je to kollikrát na palici, ale to už je poslední dobou snad všude. Svět se žene do záhuby.... :-)

  • Like 3
  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja len pridam, ze tie lepsie zrkadla nemaju len lampicku, ale su s pamatou, rovnako ako elektricke sedadlo. Tato kombinacia jednoducho dava zmysel.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

@deto
Dosud nebyly “lepší” zrcátka se sedačkami vázány. Mluvím tedy o sklápěcích se stmíváním. S pamětí byly nutné i sedačky.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...