Jump to content
_Denis_

Škoda Octavia IV

Recommended Posts

před 16 hodinami, T o m napsal:

Já si bohužel zatím stávající konfiguraci zkusit nemohu. Chybí (doufám, že zatím) můj stávající motor, sportovní sedačky atd. No a vzhledem k tomu, že je nám automaticky vnuceno spousta zbytečných asistentů a nepotřebné výbavy, kterou nemám ani teď, tak mám pocit, že cena rozhodně vyšší bude.

Moje stávající konfigurace OIII FL Style byla za 773 400,- Kč. Když si teď zkusím konfiguraci, která bude co nejvíce podobná té současné, tak jsem cca na 900 000,- Kč!!! Takže za mne  😞

 

No nevím, co jsem třeba vysledoval v ceníku na dosavadní OIII fc (combi) 1,5 Tsi Style  (ceník leden 2019 ) tak nová O IV 1,5 Tsi Style (combi) je sice v čistém základu o zhruba 50 tisíc Kč dražší, ovšem ve finále má oproti levnější OIII fc výbavu minimálně ve stejné (spíše ale vyšší) hodnotě v základním provedení navíc - a není to jen Line assist, ale také např. Al 17" , navi Columbus, virtuální kokpit, stříbrný střešní nosič, ambientní led osvětlení interiéru, vyhřívané čelní sklo, 230V zásuvka + 2x USB vzadu...

Neporovnával jsem to naprosto detailně, to zde na foru udělal kolega bojler (mám pocit že nová OIV ve style výbavě přišla třeba o přední parkovací čidla v zákl. výbavě) nicméně to co měla předchozí generace ve výbavě Style je v nové v podstatě již ve výbavě Ambition.

Ano některé věci z doplňkové podražily, nicméně skladba možností vybavení je stále ještě docela volná - (koukni třeba na korejská auta - tam si v některých položkách moc nevybereš - buď nějaký komplet, nebo nic).

Jinak ty "nepotřebné" asistenční systémy budou zanedlouho povinnou výbavou každého nově vyrobeného automobilu (tedy ne jen nově schváleného pro provoz). Takže jejich zakoupení se stejně během několika let nikdo nevyhne.

Edited by stanmar
oprava textu
  • Like 1
  • Thanks 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zkusil jsem jednou srovnat výbavy třetí a čtvrté generace.

Samozřejmě se hůře vyrovnává, prototže každá generace měla něco navíc proti té druhé.

Ale snad je to OK, bylo dělané v rychlosti.

 

V příloze jsou konfigurace.

Výsledek:

III. generace 759.800,-

IV. generace 734.200,-

 

Chápu, že každému jde o výbavu a povinné asistenty, ale musíme brát tak jak to je.

 

 

III generace ŠKODA Octavia Combi Style 1.5TSI 110kW 6MP.pdf IV generace ŠKODA Octavia Combi Style 1.5TSI 110kW 6MP.pdf

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
před 2 hodinami, stanmar napsal:

v základním provedení navíc - a není to jen Line assist, ale také např. Al 17" , navi Columbus, virtuální kokpit, stříbrný střešní nosič, ambientní led osvětlení interiéru, vyhřívané čelní sklo, 230V zásuvka + 2x USB vzadu...

To je sice hezké, ale k čemu by mě zrovna tyto věci byli? To jsou zbytečnosti k neužitku. 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
před 32 minutami, Clerfayt napsal:

To je sice hezké, ale k čemu by mě zrovna tyto věci byli? To jsou zbytečnosti k neužitku. 

Tak si koupíš Ambition.

Ostatně výbavový stupeň Style je vlastně nejvyšší, když aktuálně není L&K.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Před hodinou, Habi001 napsal:

Zkusil jsem jednou srovnat výbavy třetí a čtvrté generace.

Samozřejmě se hůře vyrovnává, prototže každá generace měla něco navíc proti té druhé.

Ale snad je to OK, bylo dělané v rychlosti.

 

V příloze jsou konfigurace.

Výsledek:

III. generace 759.800,-

IV. generace 734.200,-

 

Chápu, že každému jde o výbavu a povinné asistenty, ale musíme brát tak jak to je.

 

 

Tohle všechno by bylo fajn, kdyby Škoda před příchodem nové generace "nenápadně" nezvedla ceny starého modelu ... 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bože, tady zase každý brečí nad cenami. Všichni zdražují!

 

Zdražuje se tak velké částí kvůli přísnějším emisím.

 

 

Jinak Octavia má rok stejné ceny, samozřejmě nepočítám krátkodobé akční edice

Edited by Habi001

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cituji magazín VagMag.cz:
“Server Autobild dnes přišel se zajímavou informací ohledně nové generace Octavie RS. Údajně by se měl pod kapotu nastěhovat stejný agregát, který využívá škodovácké SUV Kodiaq RS - znamená to tedy Bi-TDI o výkonu 240 koní a mamutím točivým momentem 500 Nm.
Jak hodně velká je to spekulace, nebo zda se tato zpráva zakládá na pravdě, se dozvíme v první polovině příštího roku.”

Jelikož se jedná o ropu, tak pro mne nedůležitá informace. Někoho by to mohlo potěšit. Ja jsem zvědavý na čistě TSI variantu a zdali dostane 4x4.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To se mi moc nezdá, v příštím roce jsem v plánu motorizací a jejich variant s převodovkami (man/DSG) BiTdi neviděl.

Maximum by asi měl být tedy z běžných spalovacích motorů zřejmě jen benzín 180 kW. (Tedy pokud jsem to dobře viděl, taky by to mohl být hybrid 1,5 Tsi jenž bude mít v koncernu také 180 kW  :kol-140:).

RS by mělo tuším být v 36 KT.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kodiaq RS prý o ten motor přijde a měla by ho dostat Ovce VI? To je divné.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ano mám stejné informace a pocit, jako stanmar. Taky si to nemyslím. Já jsem hlavně zvědav, jestli ta 2.0TSI bude 4x4. To tu nezaznělo a nikdo neví.

 

A teda nechci začínat OT, ale proč o něj Kodiaq příjde? A co ho nahradí?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motory tam budou tyto:

 

SOP 25KT/20 PHEV 150kW, PHEV RS 180kW
SOP 36KT/20 RS Benzín 180kW, RS Diesel 147kW

 

Kodiaqa RS nahradí Kodiaq iV.

 

 

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
V 27. 11. 2019 na 18:08, LukášCBR napsal:

Kvituju tlačítko “výhřev volantu” přímo na volantu. Perfektní a rychlé, žadné klikaní v infotainmentu.

 

V 27. 11. 2019 na 18:16, bojler napsal:

Zrovna jsem si říkal, že bych ocenil automatické spínání podle teploty a absenci tlačítka.

  

V 27. 11. 2019 na 19:12, _Denis_ napsal:

No mi třeba není vždy výhřev volantu příjemný, někdy chci mít volant studený. Takže tlačítko vnímám jako vhodné řešení.

 

Výhřev mého volantu (O3FL) se zapíná a vypíná zcela automaticky dle teploty, nikam klikat nemusím. V nastavení vyhřívání volantu konfigurováno "Automatická aktivace/deaktivace" Nikdy jsem se o zapnutí výhřevu volantu nemusel nijak zajímat, tlačítko netřeba.  A teplota v režimu "nízká" je velmi příjemná, nijak nevadí.

A nebo také s výhřevem sedaček.

Již se nevzpomínám, zda-li to byla standard výbava, nebo pomohl Ferda :-) Ale chtěl jsem jen sdělit, že to jde i na O3FL :D 

20191204_165924.jpg

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ano mám stejné informace a pocit, jako stanmar. Taky si to nemyslím. Já jsem hlavně zvědav, jestli ta 2.0TSI bude 4x4. To tu nezaznělo a nikdo neví.
 
A teda nechci začínat OT, ale proč o něj Kodiaq příjde? A co ho nahradí?

Zase ho předělávat na nové emise a kazí průměr CO automobilky, hybrid bude mím emise pod 100g

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jsou zprávy, že tak jak končí mimo malých aut 1.6TDI napříč koncernem a je nahrazený podladěnou 2.0TDI, tak končí zcela i Bi-TDI.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kreténi mající potřebu někoho ponižovat, se bohužel najdou všude... :-(
Ale úplně nechápu, co to dělá v kategorii Octavia IV ? Jako, že nebudou správně utažené šrouby díky namazanému momenťáku?

Edited by Martin Bednář
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...