Přejít na obsah

Škoda Octavia IV


_Denis_

Doporučené příspěvky

Zarazi me ty cerny capliky na hlavovych operkach. 

Asi stejný důvod proč má interiér i v béžové variantě tolik unifikovaných černých dílů pod alibi "design". Prostě Korunka ke Korunce...

Jinak jsem ji dnes poprvé viděl na D11 a ačkoli nebyl moc prostor si ji prohlížet ve velkém, dojmy jsou takové.. Nijaké.. Celkově je to jako evoluce OIII, žádné drama, v reálu mi to přijde až překvapivě nudné a bez emocí.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@LukášCBR tak ta cena je docela dost velký přestřel..... tahle třída auta, spolu s jednoduchou zadní nápravou, za cenu okolo 1 000 000,- je opravdu přestřel a přijde mi to trochu úsměvné v době, kdy se začíná trh s auty docela citelně ochlazovat. Škodovky mám rád a líbí se mi i nová Octavia IV, ale za tuhle cenu to koupí jedině, s prominutím, magor. Kdyby šlo o verzi RS, pochopil bych, ale takhle fakt nechápu.... Na konečný ortel si ale počkám, až naživo uvidím verzi liftback.....

EDIT: A to jsem si ještě všiml, že za tuhle cenu nejsou sedadla ani v elektrice :-D :-D :-D ....

Editováno: , autor: PetriCZECH
  • Líbí se mi 2
  • Negativní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Za tu cenu je k 110kW naftove motorizaci s automatem prisypano za 150 000Kc priplatku. Stokrat opakovana vec, ze vrcholne vybavene konfigurace maji prekryv s vyssimi modelovymi radami. Kde ma napr. ten Superb svetla? To neni kupec magor? Ale je to marne, stejne se tady ta pisnicka zas objevi. 

  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vím, že patříš zrovna k těm, co novou Octavii hájí, kde může, to ti nemám vůbec za zlé, to auto se mi taky líbí a nejspíše si ho stejně koupím, i když v jiné výbavě, než vystavovaný model. máš samozřejmě pravdu, co se překrytí týče, proto nechápu, proč to vůbec ukazují a vystavují zároveň s takovou cenovkou, protože je fajn, že si to člověk může prohlédnout, ale co si ve finále prohlíží? - vůz, který si stejně nekoupí a koupí méně vybavený model, kde ho např. budou štvát jiná sedadla a bude tady o tom psát romány, jak nekvalitní auto to zase koupil.... 

Co se světel týče, za tuhle cenovku už mám Superba ve Style i s paketem co obsahuje Matrix světla.....a podobná cena za vybavený Superb mi přijde ok, přeci jen jde o vyšší třídu, než Octavie.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, PetriCZECH napsal:

Vím, že patříš zrovna k těm, co novou Octavii hájí, kde může, to ti nemám vůbec za zlé, to auto se mi taky líbí a nejspíše si ho stejně koupím, i když v jiné výbavě, než vystavovaný model. máš samozřejmě pravdu, co se překrytí týče, proto nechápu, proč to vůbec ukazují a vystavují zároveň s takovou cenovkou, protože je fajn, že si to člověk může prohlédnout, ale co si ve finále prohlíží? - vůz, který si stejně nekoupí a koupí méně vybavený model, kde ho např. budou štvát jiná sedadla a bude tady o tom psát romány, jak nekvalitní auto to zase koupil.... 

Co se světel týče, za tuhle cenovku už mám Superba ve Style i s paketem co obsahuje Matrix světla.....a podobná cena za vybavený Superb mi přijde ok, přeci jen jde o vyšší třídu, než Octavie.

Taková Mazda 3 by byla lepší cestou :) Snad i ta Kia. Ale Octavie už mě moc nepřesvědčuje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, PetriCZECH napsal:

... proto nechápu, proč to vůbec ukazují a vystavují zároveň s takovou cenovkou, protože je fajn, že si to člověk může prohlédnout, ale co si ve finále prohlíží? - vůz, který si stejně nekoupí a koupí méně vybavený model.... 

Protože předváděcí auto, a to dají těžko na salon na podporu při zahájení prodeje v holotě. 

A cena... obehraný hit, vždy když Škoda představí něco nového a samozřejmě dražšího než předtím tak se snesou litanie jak je to předražené, ale snad s výjimkou Scaly následná čísla prodejnosti svědčí o něčem jiném - viz třeba Kodiaq. 

Netvrdím tím ovšem, že je cena zrovna nízká a taky že je auto ať už v liftu, nebo kombi pecka, nicméně když se mi to z jakéhokoliv důvodu nelíbí, kupovat to přeci nemusím. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A k nápravě, i MB A má s motorem z Renaultu vzadu klasickou vlečnou nápravu. A řeší to někdo? Ne, když chce MB A a má na něj, tak si ho koupí. Doba kdy Golf s auto AC, okny v elektrice atd. začínal kolem 330 tis je dáno pryč...

A ceny vystavovaných kusů? Ty jsou úplně irelevantní snad vždy, a je jedno zda je to ovce, nebo Astra. A že tam jsou sedadla co ty mít v autě nebudeš? Ještě jednou, jsou to první kusy, které mají ukázat "top" co jde, ne holobyt, holobyty přijdou až později, a věřím že u nás se jich na cestách nebudeš moct ani vynadívat...

Mě se O IV v LB líbí, jako iV by se mi to moc líbilo. Ale ty ceny jsou opravdu vysoko, navíc tak velké auto nepotřebujeme, takže si ji nejspíš nekoupím. Ale to neznamená, že bych to auto musel hanit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 11 hodinami, PetriCZECH napsal:

Vím, že patříš zrovna k těm, co novou Octavii hájí, kde může


O tom to vubec neni. Vadi me zavadejici srovnani. A ten Superb napr. matrix za danou cenu nema.

 

Z vlastni zkusenosti - Superb je v naproste vetsine ohledu jen a pouze vetsi Octavia.

  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tyhle srovnáváni ze Superbem mě baví. Ano částečně to je pravda, ale běžte do konfigurátoru a srovnejte si Superba s těmito vybavenými výstavními Octaviemi. Budete minimálně o 100.000,- výš.

 

Scala a Kamiq se běžně prodávání okolo 550.000,-, vždyť za to může být Octavie. Tohle řeší jen banda ukňouraných místních rejpalů.

Octavie je sice drahá, ale až čas ukáže jestli je správně naceněná.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

minimalne octavia uz dorovnava superb praktickou vybavou typu vyhrivane sklo bez dratu, stmivatelna zrcatka, el. rucni brzda, neblokuje uz snad prave koleno ridice stredovym tunelem... Dokazu si ted uz predstavit octavku jako levnejsi nahradu superba v tomto smyslu. samozrejme to nenalozim vybavou az po strop jinak to ztraci smysl, max zadni airbagy, ty zrcatka a vyhrivane sklo abych videl pres mlhu ven z auta :D

Editováno: , autor: Medved09
upresneno
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Docela by mě zajímalo, v čem, je Superb 3FL tak zásadně lepší než nová O4, abych si za něj dal minim. o 100-150 kKč více (když budeme na obdobné výbavě) ? 

Opravdu je lepší než O4, přestože má zásadně starší technologie? Já toto řešil několikrát, a nikdy u mě Superb nevyhrál (pro mě zejména příliš vysunutým středovým tunelem). Jeho obvyklé benefity (prostor vzadu pro velké rodiny apod.) pro mě vůbec nejsou důležité. Jak někdo poznamenal, je to opravdu jen o něco větší Oktávka.

 

A ještě k té ceně za ty vrcholové výbavy O4? Opravdu vás to tak všechny zajímá a bolí? A cože tedy ty vaše stávající auta nemáte rovněž v takových vrcholových výbavách a motorizacích ? Takovou kritiku tedy moc nechápu, když si to stejně valná většina z vás nikdy nepořídí :-)

 

Ta cena je samozřejmě pro většinu Čecháčků (zejména pro ty flotiláky apod.) už docela za hranou, ale jak jsem psal již někdy výše, je to mj. důsledek ukončení L&K provedení. Automobilka se evidentně domnívá, že to nebude problém prodat, a když se člověk podívá, jaká provedení stávajícího modelu se nejvíce prodávají např. v Německu či v Británii, tak z toho strach nemám. Myslím že, český trh pro Škodu není až tak primární...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ok, to jsem nevěděl že měla oktávka stmivatelne zrcátka, myslel jsem že měla jenom vnitrni, mám teprve první škodovku a jsem zaměřený spíše na nižší výbavy, takže teprve získávám přehled..

Já jsem právě řešil jestli oktávku Iii nebo Superb takže jsem vypichnul věci které mi osobně třeba u oktávky chyběly a teď už je nabízí na přání.

Každý má samozřejmě jiné preference pro výběr auta...

Mir

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pro Superb pro me hovori precejen vetsi prostor vevnitr a vzadu viceprvek (za predpokladu, ze dany kus bez DCC nemlati). U technologii nemuzu soudit a nenapada me nic zasadniho.

 

Sam moc nevim, pro co bych se rozhodl pri rozdilu tech cca 150 tis. 

 

Pro nekoho muze byt dulezite socialni zatrideni, ale na to ja osobne zvysoka kaslu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@omicron   Určitě bych nekoupil auto hůře vybavené, než máme teď - Octavia i Fabia ve Style plus, takže holátko kupovat nebudu. Určitě novou Octavii nehaním, mně se líbí, jen si počkám na osobní zkušenost.

Podtrženo a sečteno, své kupce si určitě najde a se slevou od prodejce a výkup stávajícího vozidla se určitě člověk dostane na +- o 100000,- méně, než je ceniková cena, takže za cenu kolem 600000,- to zase tak hrozné nebude.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nic mene ja budu presedlavat do i30 combi 1.4 turbo automat v plne palbe vse co tam jde a v kuzi i staznym za 530 tis. S touto vybavou bych byl u okty pres 900tis. Takze skodovkam ve sluzebnim vozu musim dat papa. Nebo bych se musel s budgetem vozit u okty v social edition. 

 

  • Líbí se mi 3
  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 1. 2. 2020 na 13:30, bojler napsal:

Pro Superb pro me hovori precejen vetsi prostor vevnitr a vzadu viceprvek (za predpokladu, ze dany kus bez DCC nemlati). U technologii nemuzu soudit a nenapada me nic zasadniho.

Sam moc nevim, pro co bych se rozhodl pri rozdilu tech cca 150 tis. 

Pro nekoho muze byt dulezite socialni zatrideni, ale na to ja osobne zvysoka kaslu.

Pro Oktávku hovoří také víceprvek a DCC, obojí je samozřejmě možné O4 (a i u ještě prodávané O3) :-) A měl jsem na mysli srovnatelné výbavy, tam i u Oktávky víceprvek obvykle je.
A pokud pro někoho znamená vyšší společenské postavení s nějakou S3kou s holovýbavou proti špičkově vybavené Oktávii, tak by se měl nechat vyšetřit :-) Celkem by mělo zajímalo, v čem by to mělo spočívat... Možná pro nějaké nedospělce, byť i tady jich je tedy dost. 

 

A Hyundai, no co dodat. Já myslím, že ta auta nejsou moc srovnatelné, to se říkalo již mnohokrát. Srovnávat řadu let staré i30 s novou O4 je tak trochu mimo. I pro laika stačí si do toho auta sednout, svézt se, a každý si udělá své objektivní hodnocení. Je tam spousta dalších věcí, zmínil bych např. i zůstatkovou cenu, to platí obecně.
Cena nového auta pro mnoho lidí bude asi důležitá, zejména po té Hyundají mediální masáži, co za toho psychopata (který to vedl, než ho Korejci "odešli!) probíhala.
Slyšel jsem nedávnou hezký slogan, a kupodivu český, že prý "....kdo si koupí hjundaje, tak..." :-) Ale nic ve zlém, jen mě to pobavilo jako důsledek té arogantní a stupidní reklamní kampaně. Já bych do toho nešel, byť chápu, že v těch flotilách rozhoduje něco jiného.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Velká většina Octavií si může o víceprvku nechat jenom zdát. Vždyť ho nemá bez 4x4 dokonce ani 110kW motorizace. Rozumím, že máš motorizaci s víceprvkem, ale to je okrajový podíl. U běžných verzí prostě a jednoduše podvozek bude rozdílovou věcí.

 

Je vcelku zajímavou informací, že auto s ceníkovou cenou cca 639 tis. Kč bez tažného zařízení prodávají za 530 tis. s tažným zařízením. Ve výsledku jsou schopni prodávat velmi slušně vybavené auto za mrzkou cenu. Podílu přitom stejně nedosáhli. Ale částečně chápu bicistu, že se nevejde do rozpočtu a aktuálně asi ani nemá co jiného objednat. Já bych do toho právě kvůli stigmatu nesedl, ale proč ne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale takové nebudeme se Superbem srovnávat, že? V tom to přeci je, já to samozřejmě srovnával ze svého pohledu vrcholově vybaveného auta. Bez víceprvku (a dnes i DCC) bych to nekoupil. Samozřejmě mě nenapadlo srovnávat nižší verze Okty, řeč byla přeci o vrcholových provedeních za vrcholovou cenu ve srovnání s tím Supem. Ale jak už také někdo konstatoval, není problém, aby se ceny obou modelových řešení překrývaly dle výbavy, i v minulosti tomu tak bylo. Např. LKčka či RS se prodávaly myslím velmi dobře i vedle toho, že se dal o mnoho levněji koupit i nevybavený Superb. To se nijak nevylučuje ani u jiných značek.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Situace je taková, že k víceprvku se momentálně nedostaneš vůbec a řada z těch "vrcholně vybavených" bude mít jako motorizaci 2.0TDI/110kW. A přitom to na překryv nebo téměř překryv stačí, má to už "blízké" ceny.

Editováno: , autor: bojler
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...