Jump to content

Škoda Octavia IV


_Denis_

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Klima bude asi jako u Scaly Style - směry, intenzita přes infotraiment [emoji3525]

 

ASR jsem snad nevypl nikdy, 10 let, co to mám v autě i v Krbokoších se s tím dá jezdit.

 

U té klimy když si auto půjčí třeba rodiče, prarodiče, sestra, složitě jim pak po telefonu vysvětlovat ... Když jsou ty pařáky, klidně to pustím na 18 a nasměruji na tělo, ale slabší jedinci jsou hned nemocný. I kdyby jen uzavřeli všechny 4 výdechy, vše jde jen přes čelní sklo s nepřijemně hlasitým svistem.

Edited by Jan R.
Link to comment
Share on other sites

před 9 hodinami, Joker 85 napsal:

Interiér by měl být povedený a dost věcí na který si občas někdo postěžoval se vyřešilo a upravilo. 

Exteriér bude mezi sup a scal což si myslím nikoho neurazí ale spíš potěší. 

Ps: nějaká babka u kafe vyprávěla :kol-83:

 

Co je povedeného na ovládání klimatizace přes display vůbec nic.

  • Like 1
  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

Jakékoliv ovládání čehokoliv, co se ovládá častěji než jednou za půl roku, přes infotainment, je jen další snížení bezpečnosti vzhledem k nutnosti zaměřovat řidičovu pozornost na nějaký panel a klikání do něj. Nechápu, co je k tomu vede - snad jen ušetřit za tlačítka a design na úkor bezpečnosti.

 

Průduchy tak nízko jsou na prd, budou jen vířit prach, ale budiž....

 

Ten volič rychlosti je opravdu a jistě (doufám) jen znakem "muly", protože takový hnus by snad do finálního auta nedali :-D

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Přesně tak jak se zmínil :

před 4 hodinami, Martab napsal:

Tak zrovna ty směry a rychlost větráku u auto AC až tak nevadí, u FIII ani nevím, kdy jsem to naposledy použil, spíš by tam mohlo být tlačítko na vypnutí AC emoji53.png

Souhlas. 

Taky nevím kdy jsem naposledy chtěl upravit klimatizaci kromě AC OFF/ON. 

 

Častěji jsem u OC3 potřeboval chybějící tlačítko ASR off. 

 

Všechno směřuje stejně jen k automatice, hlasovému ovládání a ovládání gesty. 

  • Like 1
  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

před 11 hodinami, Joker 85 napsal:

Hlavně by měl být podvozek o proti současné Octavii povedený. ( v mnoha ohledech lepší) 

Což už ukázala i Scala, že když se chce tak to jde :kol-52:

 

Aha, a co je na stávajícím podvozku (O3 FL) tak nepovedeného ? To je nějaká osobní zkušenost nebo odněkud opsané?
Já tedy mám variantu multilink (s DCC), takže nemohu posoudit ta jednodušší provedení, ale nevím o žádných zásadních problémech...

I když samozřejmě věřím, že nový podvozek bude určitě zase lepší.

Link to comment
Share on other sites

před 5 hodinami, Martab napsal:

Tak zrovna ty směry a rychlost větráku u auto AC až tak nevadí, u FIII ani nevím, kdy jsem to naposledy použil, spíš by tam mohlo být tlačítko na vypnutí AC emoji53.png

V těch příšerných vedrech je dobré po nástupu pro rychlé vychlazení nastavit mj. větrák na maximum, to se hodí.

Režimy AC u Climatronicu jsou využitelné ojediněle, a klidně mohou být schované někde v infotainmentu, jako nyní i další pokročilé funkce AC (ve spojení s Columbusem). 

Tlačítko pro VYP/ZAP AC nevidím až tak důležité (ojedinělé využití), ale bude asi lepší aby bylo hardwarové (kdyby infotainment nefungoval).

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@Jan R. Souhlas, až na ASR - osobně jsem musel několikrát vypnout.

@omicron k nápravě a jejímu nastavení do 110kw se už raději nebudu vyjadřovat (osobní zkušenost) . 

Nejlepší podvozek teda jeho nastavení se povedlo u posledního benzínového RS ironií že je i o poznání lepší než má to stejné auto s ropou. (osobní zkušenost) 

Scala se už v rámci možností taky povedla odladit pěkně a ještě lepší bude u nové OC IV. 

Link to comment
Share on other sites

před 4 hodinami, omicron napsal:

Aha, a co je na stávajícím podvozku (O3 FL) tak nepovedeného ? To je nějaká osobní zkušenost nebo odněkud opsané?
Já tedy mám variantu multilink (s DCC), takže nemohu posoudit ta jednodušší provedení, ale nevím o žádných zásadních problémech...

 

Oproti víceprvku je na rozbitých cestách a ve vysokých rychlostech poloviční. Vlastní zkušenost. Jsou lidé, kteří rozdíl nepoznají. A jsou lidé, kteří s jednoduchým podvozkem trpí.

 

před 4 hodinami, omicron napsal:

V těch příšerných vedrech je dobré po nástupu pro rychlé vychlazení nastavit mj. větrák na maximum, to se hodí.

(...)

Tlačítko pro VYP/ZAP AC nevidím až tak důležité (ojedinělé využití), ale bude asi lepší aby bylo hardwarové (kdyby infotainment nefungoval).

 

Schválně vyzkoušej, co se stane po nastartování v režimu AUTO a po přetočení kolečka na "max". Jaký ucítíš rozdíl :-) Tlačítko na vypínání AC je trestem pro všechny, kteří si myslí, že vypnutím něco ušetří.

 

Utrácet jeho produkcí kvůli tomu, že by se mohl porouchat displej, to snad nemyslíš vážně.

  • Thanks 1
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • Pawouk pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...