Přejít na obsah

Škoda Octavia IV


_Denis_

Doporučené příspěvky

Myslím, že tiež. Bežnému človeku musí plne postačovať. Zbytočností je tam možné doplniť plno. 

 

Z bezpečnosti by som prijal ešte dobre fungujúci senzor mrtveho uhla, niekedy to môže zachrániť dopravnú nehodu. 

 

K handsfree som myslel, že je vždy aj multifunkčný volant. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 7 hodinami, Jan R. napsal:

Tak já včera mluvil s dobrým známým/prodejcem a auto je propadák a po Boleslavy kolují zvěsti, že by měla být odstávka ještě před celozávodní dovolenou. Edice 125let je toho důkazem na podporu prodeje, je to i prezentováno pro CZ zákazníky.

 

Osobně bych se tomu vůbec nedivil, pokud je to pravda. Dnes jsme dostali podobnou informaci od našeho dodavatele firemních aut.

Nové auto jsme objednali ani ne před měsícem s tím, že dodání za 5 - 6 měsíců. Dnes informace, že dodání bude za dva měsíce! Takže zkrácení o tři měsíce, to se tam asi musí dost nudit. Většinou se termíny prodlužovaly ...

  • Díky 1
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, marfan napsal:

Myslím, že tiež. Bežnému človeku musí plne postačovať. Zbytočností je tam možné doplniť plno. 

 

Z bezpečnosti by som prijal ešte dobre fungujúci senzor mrtveho uhla, niekedy to môže zachrániť dopravnú nehodu. 

 

K handsfree som myslel, že je vždy aj multifunkčný volant. 

Zatím jsem nedohledal jestli má aspoň světelný senzor a zadní výdechy na sedadla.

 

Dle ceníku, návodu by měli mít všechny verze světelný senzor i bederní opěrku řidiče.

 

Ono co pozoruji hodně lidí nepřekousne man.klimu a nemožnost loketky, koupí to nenároční lidé a fandové, osobně mi to stačí.

Editováno: , autor: Jan R.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Martab a nebude to spíše u té Octavie a mechanické klimatizace stejně, jak to kdysi bylo u Fabie s manuálním Climaticem? Kdyby to tak šlo někde zjistit. Tam to bylo suprové, natočil jsem si výdechy klimatizace a nastavil otočným kolečkem úroveň teploty a dále to poloautomaticky pracovalo samo a zvyšovalo, nebo snižovalo si to výkon klimatizace dle okolní teploty a teploty v kabině. Tohle řešení kdyby se vrátilo do Octavie IV, tak myslím, že by to mělo úspěch. Na ten Climatic ve Fabii vzpomínám se slzou v oku, to , že ho zrušili byla velká škoda, šetření pro zákazníka na nepravém místě. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No právě, kdyby to fungovalo v manuálu jako ten dřívější manuální Climatic, tak to by šlo. Takhle ani z toho návodu co tady dal @RDMBR není jasné, jestli to je, nebo není prachsprostá ryze manuální klimatizace. Pokud si vzpomínám, tak ani ten Climatic nebyl nějak prezentován jako poloautomat, ale jako manuál.  Souhlasím, že pokud je to tedy plný a ryzí manuál, tak to bude děs, při každém zvýšení venkovní teploty, to bude muset řidič zas a zase štelovat a to v té dotykovce není tedy žádná sláva.  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 36 minutami, PetriCZECH napsal:
Tak ta "manuální klimatizace" ovládaná přes infotainment bude peklo...vůbec to nebude odvádět pozornost od řízení :-D Tu automatiku si nastavíte a já už třeba pak do toho nijak moc často nehrabu, ale u manuálu si to člověk nastavuje a upravuje určitě častěji....

Já zase skoro nehrabu na manual. Stahnu okna, cca. po dvou kilometrech je uzavřu, nastaveno mám foukání bez směrů na 18 a druhá rychlost a tak jezdim léta. Když se v průběru cesty ochladí ( třeba slejvák) zvednu to na 22. 5 km před koncem cesty A/C vypnu a nikdy jsem neřešil smrad octa .... Takhle se zaplo jedno tlačítko i poslepu, teď se zmáčkne tlačítko menu ventilace a A/C symbol o jeden klik navíc. Teplota se přidrží dole obrazovka a zvedne se. Na kolečko to nemá, ale mohlo to být horší. Já naopak manual mám raději, je to o lidech a chřipku nebo nachlazen jsem za ta leta nebyl. 68666AAC-8D06-4253-95B0-88B5D3108A68.thumb.jpeg.df9f794d867f80af6be9521ea982ba41.jpeg

No uvidí se, jestli akce zabere a kolik lidí to překousne, jen třeba po 5.ti letech se tato verze bude špatně prodávat, na inzerát tuplem.

Editováno: , autor: Jan R.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Jan R. Ten obrazek cos postoval je Climatronic. Automaticka jednozonova klima, nikoliv manualni klima (3 kolecka).

 

Ja verim ze se na to da zvyknout, ale je to nelogicky.. to pak clovek bude mit opravdu na panelu neustale dane ovladani vetrani, protoze s tim u te manualni varianty bude neustale hybat nahoru/dolu.

 

Ad.: Je uz znamo, jakou motorizaci krom toho uzasneho hybridu bude mit RS?

Editováno: , autor: M_ike
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To vím že je to Climatronik ale bez AutoAC funguje jako běžná kolečková ( neobtěžuje mě to hlukem ventilátoru, ....).

Ono nemá cenu to rozebírat, věřím, že pár desítek kusů prodají, auto celkově nemá výraznější slabiny, kromě kufru zásadní zásadní argument ke koupi není.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kluci, to ani jednoho z vás zatím nenapadlo, že ty dotykové srajdy nemají nic společného s módou, jak se všechny snaží marketing přesvědčit, ale jedná se o jednoduchý způsob jak si obhájit nemalé snížení nákladů za HW tlačítka..? Nic s bezpečností, logikou, nebo módou to nemá co dělat..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...