Jump to content

Škoda Octavia IV


Recommended Posts

O problémech se SW Columbu se hovoří, ale nemá někdo zkušenosti se Swing, který mají ostatní výbavy kromě Style? 

Zajímaly by mě jak problémy se SW, tak i uživatelská zkušenost. 

Link to post
Share on other sites

Stejně tak se mužeme ptát, proč zde a i na jiných fórech někteří členové nesnesou jakoukoliv kritiku jejich značky a do posledního dechu budou obhajovat, žehlit a bagatelizovat naprosto jasná selhání a průšvihy. Copak oni za to asi třeba mají? Nekápne jim třeba občas něco nebo nemají oni nějaké výhody stejně jako všichni ti "falešní" autoredaktoři ... ?

 

S recenzí z www.autickar.cz nemám vůbec žádný problém. Je to jen názor dalšího člověka, který s autem prokazatelně jezdil. Já zatím v OIV seděl a hrál si zatím jen v showroomu, když jsem čekal na garančku OIII FL. I tak jsem narazil na nesmysly v infotainmentu. Nemohu tedy posuzovat jízdní vlastnosti, ale když si vezmu, jak občas nezvládá podvozek OIII FL a v krizovém brzdění je to občas o strach, jak asistenti spíš krizové situace vyvolávají, atd., tak nemám problém věřit tomu co se v recenzích objevuje.

 

To že Škodovka vypustila evidentně hodně nedodělané a neodlazené auto je prostě fakt. A omlouvat to nějakou první sérií mi přijde směšné. Jednou to je auto, které bylo vypuštěno a má ho možnost koupit kdokoliv, tak by mělo být v takovém stavu, aby na něj nemohly v případných recenzích vyplouvat takovéto problémy. A pokud to byla vědomě nedotažená série aut, která měla být pro prodejce na vystavení a ne pro koncové zákazníky, tak by si Škodovka asi měla pohlídat, aby je prodejci dál neprodali, ale shodili někde ze skály. 

 

 

Když už narážíte na SW problémy. Jak je možné, že ani víc jak měsíc po "vyřešení " jednoduchého SW problému nemá Škodovka svolávačky? Golf už svolávačku má, tak by jí měla mít asi i Škodovka. Ale podle toho co se objevuje tady a i jinde, tak Škodovka má stále problém, protože většinu postižených aut prostě neumí úspěšně zaktualizovat. Takže za mne to prostě stále vyřešené není, ať si kdo chce co chce říká. 

 

Na podzim bych měl vybírat nástupce nynější OIII FL a čím dál víc se kloním k tomu, že nová O IV to prostě nebude :-( 

  • Like 1
  • Upvote 8
Link to post
Share on other sites

Budou mít co dělat repasníci ?

 

https://www.novinky.cz/auto/clanek/skodovce-se-nakupily-nedokoncene-octavie-a-fabie-ceka-se-na-dily-40331980#seq_no=5&source=hp&dop_ab_variant=0&dop_req_id=35rKtUE6tSP-202007300818&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz

Link to post
Share on other sites

Na webu už aktualizovaný návod i s dostupnými motory, vychází mi, že by světelný senzor ( jestli je vždy s LED světly) měl mít i Active ( by bylo opravdu fajn).

Návod 5/2020

 

Nejlepší zrychlení Octavie IV 6,7 sec.

Link to post
Share on other sites

Právě jsem dočetl a jak už tu zaznělo, některé problémy se objevují skrze všechny dosud udělané testy, takže se o náhodu nebo pocit jednat nebude. Například infotainment, podvozek, atp.. A opět zmíněná cena, která ale na každého kupce bude působit odlišně. 

Edited by LukášCBR
  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

tu “recenzi” bohužel dost shazuje jedna skutecnost... ze recenzi pise clovek, ktery neumi couvat s automatem a zjevne netusi, jak se vypina autohold. jak pak verit zbytku? :)

 

kdyby ma malickost recenzovala raketoplan, byla by vypovidaci hodnota asi stejna.

  • Like 1
  • Upvote 2
Link to post
Share on other sites

Na to, aby otestoval padajici system auta a stupidne umistene vydechy klimatizace, nemusi mit clovek titul z technickeho oboru.

U toho zbytku clovek musi mit alespon elementarni znalosti, to souhlasim.

 

Nicmene mne podvozek prisel v pohode, az na mlaceni vzadu pri retarderech a jinych pricnych nerovnostech. Sedacky co ma Style v zakladu za mne take OK (mam 184cm vysku). Kazdy test bude urcitym zpusobej subjektivni a clovek z nej musi vybrat to podstatne pro nej.

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

nikdo po nechce cvut :) alemzaklady obladani auta.

 

ad ty vydechy - blba otazka - je nejde nasmerovat nahoru? stezuje si ze mu to foukalo na loket, ale pokud ty ventily, byť jsou dole, jdou nasmerovat nahoru aspon jako v o3, tak neni mozny aby foukaly na loket/ruku polozenou na loketce.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Similar Content

    • By rudolfv
      Na OII 2004 jsem si nechal v servisu zapnout denní svícení . Teď jak zapnu klíček do druhé polohy ,tak svítí potkávačky. Nezhasnou ani při startování. Prakticky se nedají vypnout mimo toho, když přepnu ovladač světel na parkovačky. Je to tak dobře? Mě se to nezdá.
    • By marthass
      Ahoj.
      Potřeboval bych od Vás odbornou radu.
      1) Mám problém s klimatizací. Která spíše funguje, ale mívá nepěkné výpadky. Občas se mi stane, buď během jízdy nebo hned po nastartování, že klima prostě nefunguje. Když otevřu kapotu, ventilátor se netočí a ta hadice od kompresoru (nejspíš je to ona, taková silnostěnná, po většinu času studená) je horká. Vypnu motor, opět nastartují, ventilátor se roztočí a hadice začne být studená a klima běží. Jenže pak ujedu pár km a zase to přestane fungovat.
      2) Nejhorší na tom je, že mi to dělá od doby, co jsem ji nechal naplnit a vyčistit v autorizovaném servise (za 4 tisíce s nějakým ventilkem navíc). Byl jsem tam s tím na reklamaci, přijedu, on sedne do auta, klima funguje, takže vše v pořádku.
      Co to, prosím Vás, může být? Co mi s tím v tom servise udělali a co jim tam mám ohlásit za závadu? Před jejich zásahem to fungovalo jako švýcarské hodinky...
      Děkuji za rady
    • By lampatoje
      Prodávám vůz Škoda Octavia Combi III FL, 2,0 TDI 110 kW 4x4 ve velmi dobré výbavě (FullLED světla, tempomat, KESSY, automatická klimatizace, vyhřívané sedačky, čelní sklo i volant, ambientní osvětlení, SmartLink, tažné zařízení...). Důvod prodeje: pravidelná dvouletá obměna vozového parku ve firmě. Auto je naprosto v pořádku. Kilometry jsou doložitelné, autorizovaný servis samozřejmostí. Auto bylo ježděné především po dálnici. Spotřeba se dlouhodobě pohybuje kolem 5,6 l/100km. K vozu dám kompletní dokumentaci a přidám sadu letních i zimních koberců, sadu letních i zimních pneumatik a sadu sportovních pedálů. 
       
      Cena: 380 000 Kč s DPH (možnost odpočtu DPH)
      Rok výroby: 3/2017
      Tachometr: 114 500 km

      Palivo: nafta
      Objem: 1 968 ccm
      Výkon: 110 kW (150 koní)
      Převodovka: manuální (6 stupňová)
       
      Servisní knížka: ano
      Země původu: Česká republika
      Barva: černá metalíza
    • By hrubyk
      Dobrý den,
      prodávám:
      + Škoda Octavia III combi greenline
      + Rok výroby 8/2014
      + Motor: 1.6 TDI 81KW / 110 ps
      + 6 st. manuální převodovka
      + Najeto 215xxx km
      + kompletní servisní historie Škoda auto
      + El. servisní kniha
      + Nehavarováno
      + Nízká spotřeba 4.3 - 5l/100Km
      Výbava :
      + Velká dotyková Navi - Columbus
      + odblokovane VIDEO ZA JIZDY
      + Bluetooth handsfree
      + Coming home&Leaving home
      + Ovládání hlasem Média,telefon
      + ABS, ASR, ESP, EDS
      + Multifunkční kožený volant
      + Interiér - látka
      + Asistent únavy řidiče
      + Maxi dot - barevné zobrazení
      + Start - Stop systém
      + 4x Elektricky ovládané okna
      + BT,SD,USB,AUX.
      + Automatické svícení
      + Denní svícení
      + Mlhovky
      + Přisvěcování do zatáček
      + Světelný senzor
      + Dešťový senzor
      + Senzor tlaku v pneu
      + Tónovaná okna
      + zatmavení zadních oken
      + Zadní světla LED
      + El.stavitelná sklopná vyhřívaná zrcátka
      + Tažné zařízení
      + Isofix
      + parkovací senzory
      + Asistent rozjezdu v kopci / Autohold
      + Automatická klimatizace
      + Tempomat
      + Škoda alu kola 16"
      nyní po velkém servisu: NOVÉ ROZVODY včetně vodní pumpy,vymena oleje a brzdovych desticek na všech kolech
       
      Více fotek,případně video a VIN na vyžádání.
    • By Zdeněk999
      Prodám nové přední brzdové kotouče brembo max 256x22 a nové brzdové destičky ferodo premier na třmeny FSIII. Brzdy jsou vhodné na vozy Škoda Octavia, Fabia, Roomster , VW Golf, Polo, Bora, Seat Ibiza, Cordoba, Toledo, Leon, Audi A2, A3
×
×
  • Create New...