Jump to content

Škoda Octavia IV


Recommended Posts

JJ pravda.

Tak minulý rok v lednu dá se říci vysoká čísla díky registracím předváděček O4 ( min. 1 každý prodejce, někdo měl i dvě a je jich přes 200 a auta škodovky).

Pravda, slušně vybavený kus šplhá k 700 tis, kdyby ty auta už aspoň fungovali na 100%.

 

Jeden prodejce mi v týdnu prozradil, že do 14 dnů by mělo být zdražení ( avizovaných + 5%), jsem zvědav a v březnu větší aktualizace i pro starší kusy....

Link to post
Share on other sites

No je to drahe a este nefunkcne. Kebybto len bolo drahe nevadi, kupca si to najde, ale tie blbosti co na tom su...... A nefunguju. 

 

Este ma tak napada ci to nieje zamer VW. Ved sa suskalo ze skodofka je velmi nobl ze slape do kseftu vw, ze stym treba nieco robit. Lebo chora manazerska hlava moze aj taketo riesenie vypotit, vyrobit nepodarok a troska tym ubrat s exkluzivity znacky....... Kto chce kvalitu tak vw a komu staci priemer tak nech si kupi skodu. 

Link to post
Share on other sites

Ani VW není žádné terno, ale faktem je, že od dob OIII to šlo všechno do kytek. Budu nepopulární (ale co, už stejně jsem), ale jako bývalý fanda značky bych si dnes Škodovku už nekoupil v žádné třídě..

  • Like 1
  • Upvote 2
Link to post
Share on other sites

@_Denis_ Je to nepopulární názor, ale momentálně to k tomu všechno směřuje, ceny vyletěli za poslední 4 roky hodně vysoko, snad jen Enyaq má co nabídnout proti iD modelům. Ale zase elektro...

@atlan No to by to musel první VW zprovoznit na svých modelech, ale oni mají problém téměř všichni co sdílí nový infotaiment (Golf, Leon i OIV)

Link to post
Share on other sites

A v kuloárech se šušká, že příjde brzy zdražení o 5%. Tak doufám, že se jedná pouze o tzv. fake news.
 

Bylo by to již snad 3. zdražení a to včetně toho, kdy odebrali potichu Columbus a dali ho do paketu za dalších 20tis.Kč.  

Link to post
Share on other sites

Škoda, že ta cenová politika nakonec zlomí Škodě vaz...U "nejprodávanějšího" modelu jsou totiž taková nízká čísla vážně dost na pováženou. Už jen proto, že stačí trochu slušnější výbava a už se cenou člověk dostává do vod o trochu méně vybavené vyšší třídě apod.

Vážně by mě zajímalo, kdo tu cenotvorbu u ŠA vymýšlí... nemluvě o Enyaqu, který nakonec nejspíše bude ještě větší průser, než si někteří chtějí připustit...

 

Budu ale optimista a věřím, že rozšířená paleta motorizací a brzké vyřešení problémů s MIB3, prodeje nové Octavie navýší...jen by neměla dále zbytečně zdražovat.

Edited by PetriCZECH
Link to post
Share on other sites

Možná už to někdo zaregistroval, od začátku roku škodovka dovolila dealerům mít předváděčky verzí RS i Scout. Jaro bude u salonů pěkná výstavka. Dosud to nebylo možné x.let

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Similar Content

    • By Hellou
      Zdravím všechny,

      nepodařilo se někomu rozchodit na Columbusu bezdrátové Android Auto? Dle postupu co je v diskuzi na Scale se nedaří mi to rozjet. Nemá to tedy nová Oct povolená, nebo na to máte někdo nějaký fígl?
    • By heroes92
      Ahoj, pri vyřazení kvaltu za jízdy se stává, že mi otáčky hned neklesnou kam mají ale třeba 4 sekundy se drží kolem 1500 a pak teprve ručička spadne kam má. Je to normální? 
    • By Marek13689
      Zdravím. Octavia 2 facelift 1.6mpi (163000km) si začala v poslednej dobe pýtať viac oleja(cca 800km-2,5dcl) a pri dolievani som si všimol na viecku emulziu, chladiaca zmes neubúda (len malo) a je čistá , z výfuku nič zvláštne. Viete mi poradiť čo by to mohlo byt?
      motor sa neprehrieva



    • By Octtdi
      Zdravim, mam problem s oct1 tdi 81kw ASV
       
      vibruje mi pri 3-4-5 stupni 1700-2200 otacok ale len pri plnom plyne, vibracie idu ako keby od podlahy, volant ani paka nevibruje...
       
       
       Vymenene:Filtre,
      vstreky z druheho auta a bez zmeny
      -saci kos cisty-
      poloosi som skusal 4
      -predvstrek, volnobezna davka nastavena.
      -kolesa som skusal 2 pary.
       
      Pedal nevibruje, zotrvak neklepe
      Mal niekto podobny problem? 
    • By Pawouk
      Pohon vozu ŠKODA OCTAVIA RS iV zajišťuje benzinový motor 1,4 TSI o výkonu 110 kW (150 k) a elektromotor o výkonu 85 kW. Celkový systémový výkon činí 180 kW (245 k). Maximální točivý moment, který činí 400 Nm, je přenášen přes šestistupňovou automatickou převodovkou DSG na přední kola. Emise CO2 činí cca 30 g/km v režimu WLTP. Vůz tak již nyní plní emisní normu EU6d, která bude závazná od 1. ledna 2021 pro všechna nově zaregistrovaná vozidla v EU. Vysokonapěťová lithium-iontová baterie má kapacitu 37 Ah, respektive 13 kWh a umožňuje dojezd v čistě elektrickém módu až 60 km v režimu WLTP. Dynamický rozjezd zajišťuje elektromotor, jehož maximální točivý moment 330 Nm je k dispozici hned od startu. Ve sportovním režimu, který poskytuje maximální systémový výkon, zrychluje OCTAVIA RS iV z 0 na 100 km/h za 7,3 s. Maximální rychlost činí 225 km/h. Dynamické jízdní vlastnosti zajišťuje standardně dodávané progresivní řízení a speciální nastavení sportovního podvozku.
       

       
       
×
×
  • Create New...